Miltä tuntuu kun aviomies on komea?t.ammattivalittaja
Kommentit (26)
15 vuotta sitten kun naimisiin mentiin, oltiin nuorempia ja kauniimpia. Kyllä se mukavalta tuntui, kun sai sellaisen miehen jota kelpasi katsella ja joka muutenkin on minulle sopiva luonteeltaan ja älyltään. Yhdessä ollaan rupsahdettu eikä olla enää mikään näyttävä pari, kaukana siitä. Mutta kyllä minun mies on silti minun silmissäni komea, muista ei niin väliksi. Enemmän häntä on kehuttu karismaattiseksi kuin komeaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:44"]
Kysy mieheltäsi miltä tuntuu kun vaimo on idiootti.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:31"]Oletko ylpeä kun olet saanut komean aviomiehen?
[/quote]
Aluksi joo. Sitten siihen tottui ja nyt asia johtaa stressiin. Komeus on osaksi hänellä perua geeneissätä, osaksi elintavoista ja suuresta ulkonäkökeskeisyydestä.
Naimisiin mentyämme hän on alkanut suhtautua minuun ikäänkuin asusteena. Painoindeksini on 20,5, mutta pitäisi laihduttaa. Joka päivä minun pitäisi kuntoilla, on alkanut puuttua käyttämiini vaatteisiin, jotka eivät ole kuulemma tarpeeksi seksikkäitä, pitäisi alkaa meikata, tukan potää olla tietynlainen jne. Pitäisi alkaa ruveta joksikin missiksi, jotta kelpaisin. Mutta kieltämättä hän on itse todella komea.
[/quote]
voi luoja ihanku mä olisin kirjoittanut tän. Painoindenksiä myöten samassa veneessä sisko! Ja kyllä, mies on tosi komea.
Ajan oloon on käynyt tosi raskaaksi. Vaivaannuttavaa, kun kaupan kassallakin ruvetaan iskemään, vaikka olen mukana. Mies oli nuoruudessaan tosi playeri, mutta on muuttunut siitä. Kotona viihtyy, ei lähde mihinkään liitämään. Ikää on jo tullut, mutta vielä se näköjään kelpais, yhä uudestaan ja uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 09:31"]Oletko ylpeä kun olet saanut komean aviomiehen? [/quote] Aluksi joo. Sitten siihen tottui ja nyt asia johtaa stressiin. Komeus on osaksi hänellä perua geeneissätä, osaksi elintavoista ja suuresta ulkonäkökeskeisyydestä. Naimisiin mentyämme hän on alkanut suhtautua minuun ikäänkuin asusteena. Painoindeksini on 20,5, mutta pitäisi laihduttaa. Joka päivä minun pitäisi kuntoilla, on alkanut puuttua käyttämiini vaatteisiin, jotka eivät ole kuulemma tarpeeksi seksikkäitä, pitäisi alkaa meikata, tukan potää olla tietynlainen jne. Pitäisi alkaa ruveta joksikin missiksi, jotta kelpaisin. Mutta kieltämättä hän on itse todella komea.
[/quote]
Toi menee aika pahasti överiksi, mutta itsekin komeana miehenä tottahan se on:
Jos nainen alkaa kovasti lihoa parisuhteessa niin kyllä sitä alkaa nopeasti miettiä, että "kun vittu mä saisin tuolta niin paljon paremman näköisen niin kannattaako tätä touhua katsella. Enhän mä koskaan edes pysähdy enää katsomaan ton naisen kroppaa".