Th, pitäisitkö minua pöpinä?
Olen päälle kolmikymppinen kuuden lapsen äiti. Kuopuksemme jälkeen sain parin kuukauden jonotuksen jälkeen kierukan. Se ei kuitenkaan sopinut haittavaikutusten ja järkkyjen mahakipujen vuoksi. Lääkäri meinasi poistaa jo muutaman viikon jälkeen, mutta päätin odottaa vielä tilanteen rauhoittumista.. Noh, oireet jatkuivat ja pahenivat ja nyt muutaman kuukauden jälkeen mitta tuli yhtenä yönä täyteen mahakipujen vuoksi. Vedin itse kierukan ulos ja vessanpöntöstä alas. Ongelma on nyt se, että soitin neuvolaan ja pyysin pillerireseptiä. Terveydenhoitaja kysyi ihan heti puhelimessa, missä poistin kierukan. Olin niin häkeltynyt puhelimessa, että sanoi saman neuvolan lääkärin poistaneen. Ei varmaan kovin paljon älyä vaadi, että tajuaa hänen näkevän tiedoista ettei näin ollut. En vain kehtaa kertoa totuutta, kyseessä vanhankansan tiukka ehkäisyneuvolan tk. Moitteita siis tulee. Minun puolustukseksi oireet loppuivat heti seuraavana päivänä, kun poistin. Pitäiskö valehdella, että poistin yksityisellä...? Ei oikein uskottavaa sekään! Ja älkää nyt sitten tulko saarnaamaan... huumorilla kerron, mutta tosi tarina. Hävettää!!! Varsinkin tuo puhelimessa valehtelu, mutta menin niin kipsiin!
Kommentit (4)
Minä menisin yksityiselle gynekologillw
Tuollaiset hormonimäärät vessasta alas.... Hyvä AP.
No en ehkä normina, mut ymmärtäisin.