Apua
hei apua oikeesti! mistä johtuu että vaikka kuinka haluan ,en kiihoitu mistään ja seksistä ei tule mitään. vauva jo 5kk ja rakkaus ja hellyys maksimissaan. Sattuu kun tietää että mies joutuu kestämään näin paljon. Ja eipä siinä tee edes liukkareilla mitään jos paikat on ihan kuivana ja joka yritys sattuu.
Kommentit (3)
Itse olin ainakin imetysaikana niin vereslihalla kuivuudesta, ettei mikään liukkari auttanut. Ainoa, mikä tepsi, oli imetyksen lopetus.
Sama reaktio tuli muuten pillereillä, vaikka liukkaria käytettiin paljon, yhdyntä sattui, paikat hankautuivat rikki ja sperma " poltti" .
Normaalitilanteessa olen niin märkä, että valuu polviin asti.
Joo en todella ole säästellyt voiteita ja normaalisti ennen vauvaa tiheys oli 4-6 kertaa viikko eikä koskaan mitään ongelmia ja sanottakoon vielä että lapsi on kolmas, mutta ainoa jota kunnolla imetän, eli johtuisko todella siitä... kiitos ajatuksista
miten voi olla näin vähä-älyisiä ihmisiä? Luuletko, että liukkareita ruvetaan käyttämään vasta sitten, kun on päästy kunnolla vauhtiin vai? Niin kuivaa tavaraa ei olekaan, jota ei liukuvoiteella saa ajeltavaan kuntoon. Sitä pitää laittaa REILUSTI ja levittää kunnolla ulkopuolelle ja MYÖS sisäpuolelle. Ohuella(alle 4 cm)kullilla voi tosin tuntuma hävitä, jos annostelee liukkaria railakkaasti...
liliann: