"Foliohatut" miten aiotte selvitä kun me muut kuollaan?
Kun yhteiskunta romahtaa, kun jäljellä on kourallinen hoitajia, muutama lääkäri ja valtavat määrät orpolapsia? Mikään ei toimi, ruuasta ja lääkkeistä on pulaa, kauppoihin ei saada tavaraa eikä myyjiä.
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu 😂
Mikä naurattaa? Mietipä nyt itse. Suurin osa aikuisista kuolee. Lääkäreitä ei jää kuin muutama hassu eloon. Hoitajiakin murto-osa. Pienistä lapsista on rokotettu tosi pieni osa, joten he jäävät pääsääntöisesti henkiin. Heidän vanhempansa taas kuolevat, elleivät satu oleman rokottamattomia. Heitä taas on pieni osa aikuisista. Luuletko että kaikki toimii normaalisti tässä tilanteessa? Ruuan tuotanto, tehtaat pyörii? Kuljetus, kaupat, kaikki? Eihän mikään voi toimia normaalisti jos suurin osa aikuisista kuolee/on vakavan sairauden runtelema, eikä heitä saada edes hoidettua kun hoitohenkilökunta on samassa jamassa?
Kai ymmärrät sen, että jonkun pitää rakentaa systeemit taas toimiviksi. Kun te kuolette, globaali ÄO-keskiarvo nousee merkittävästi ja siinä porukassa ei ole turhia turaajia, eikä vapaamatkustajia. Me kyllä löydämme ratkaisut, siitä sinun ei tarvitse olla huolissasi.
Voitko vielä selvittää sen mekanismin, jolla älykkyysosamäärä nousee?
Sinähän olet sen jo itse todistanut. Miksi kyselet päivänselviä asioita?
Eli et osaa oikein selittää, miten?
Sinä olet ottanut rokotuksen, koska olet tyhmä. Kuinka monta kertaa sinä haluat todistaa sen?
Ei se että on ottanut rokotteen tarkoita että on tyhmä, on muitakin tekijöitä kuten sosiaalinen paine. Jne..
Ei hätää kohta olemme osa naapurimaata, jossa suurin osa väestöstä on rokottamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa ja minulla on jatkokysymys:
Onko antaa arviota milloin kuolemme?
Sen piti tapahtua jo ekan pistoksen jälkeen, mutta kolmen jälkeen ollaan edelleen hengissä.Kun meidän työpaikalta kaikki kupsahtaa, niin kuka hoitaa hommat.
Foliohattujen mukaan kaikki rokotetut piti kuolla 3 vk sisällä ja sitä siirrettiin 3kk eteenpäin ja nyt nämä foliohatut ja hörhöt ovat siirtäneet sitä 3v eli kuolema koittaa kaikkia rokotettuja v. 2023 ja maailman tyhjentyy, kun rokotettuja on miljardeja henkilöitä maapallolla.
Ei, kyllä se on koko ajan ollut, että 2 vuotta. Vuosi vielä on noilla aikaa valmistautua. Aika valmistautumattomalta kyllä vaikuttaa…
t. rokotettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin. Silloin saa taas rokottamattomat mennä töihin. Eikä teidän elättämiseen tarvita enää hurjia veroja, ja veroja voidaan alentaa, ja maatilat ja kuljetusfirmat kannattaa taas.
Eihän niitä rokottamattomia ole yli 12v kuin muutama satatuhatta ja siitä kun vähennetään lapset ja hauraat vanhukset, joukko on todella pieni. Rokotetut piti kuolla aluksi 3vk sisälle ja hörhöt jatkoivat sitä 3 kk päähän ja nyt 3v
Rokottamattomia hoitajia oli vain muutama tuhat ja niistä 99% lähihoitajia, joilla ei ole lääketiett. osaamista eli todennäköisesti myös rokottamattomat tulevat kuolemaan hoidon puutteeseen rokotettujen kanssa ja rokottamattomien varaan tuskin voi jättää yhteiskunnan pyörittämistä, sillä tutkimukset kertovat karua kieltä rokottamattomien taustoista eli heillä on erittäin alhainen koulutustaso ja ammattipätevyys kaikilla aloilla.
Muutama satatuhatta riittää mainiosti. Kai tajuat sen, että koko maata ei enää tarvitse pyörittää?
Kuinka paljon tulee lopulta hävettämään kun on uskonut satuihin? Viimeistään vanhainkodissa voitte perustaa kerhon: Me jotka emme olleet lampaita. Muut kysyvät sitten päivittäin: Miten meni niinkuin omasta mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu 😂
Mikä naurattaa? Mietipä nyt itse. Suurin osa aikuisista kuolee. Lääkäreitä ei jää kuin muutama hassu eloon. Hoitajiakin murto-osa. Pienistä lapsista on rokotettu tosi pieni osa, joten he jäävät pääsääntöisesti henkiin. Heidän vanhempansa taas kuolevat, elleivät satu oleman rokottamattomia. Heitä taas on pieni osa aikuisista. Luuletko että kaikki toimii normaalisti tässä tilanteessa? Ruuan tuotanto, tehtaat pyörii? Kuljetus, kaupat, kaikki? Eihän mikään voi toimia normaalisti jos suurin osa aikuisista kuolee/on vakavan sairauden runtelema, eikä heitä saada edes hoidettua kun hoitohenkilökunta on samassa jamassa?
Kai ymmärrät sen, että jonkun pitää rakentaa systeemit taas toimiviksi. Kun te kuolette, globaali ÄO-keskiarvo nousee merkittävästi ja siinä porukassa ei ole turhia turaajia, eikä vapaamatkustajia. Me kyllä löydämme ratkaisut, siitä sinun ei tarvitse olla huolissasi.
Sinä olet ottanut rokotuksen, koska olet tyhmä. Kuinka monta kertaa sinä haluat todistaa sen?
Ei se että on ottanut rokotteen tarkoita että on tyhmä, on muitakin tekijöitä kuten sosiaalinen paine. Jne..
No, sen mukana meneminenhän on osoitus tyhmyydestä. Itse ainakin otin muista syistä rokotteen.
t. rokotettu
Vierailija kirjoitti:
Täällä on käynnissä lampaiden vastaisku. Mahtavaa.
Mikä vastaisku? Minua ihan vilpittömästi kiinnostaa että miten tästä ajatellaan. Kiinnostaa myös miksi? Miksi joku haluaisi tappaa 80% väestöstä koska joutuu kärsimään siitä itse myös. Tähän(kään) en ole saanut vastausta.
Korostan, että en kysele näitä siksi että haluaisin osoittaa toisten uskomuksia vääriksi (ja vastaavasti omiani oikeiksi) vaan ihan puhtaasta mielenkiinnosta. Kunnioitan kaikkia näkemyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissäni älykkäimmät ovat jättäneet piikit ottamatta ja valtaosa heistä on sellaisia, jotka kyllä selviäisivät hyvin tilanteessa, jossa sähköä ei olisi, osaisivat myös itse pyydystää ruokansa.
Ohjailtavimmat ihmiset olivat ne, jotka juoksivat piikille ensimmäisten joukossa. Ja kyllä, nämä piikittämättömät tuttavani ovat myös korkeimmin koulutettuja, Itselläni on yliopistotutkinto.
Sori, mutta olet sinäkin tuttavapiirisi valinnut, jos se koostuu vain foliohatuista ja hörhöistä, jos tuttavapiiri koostuu vain peruskoulun käyneistä. Ehkä kannattaisi laajentaa sitä tuttavapiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu 😂
Jos sosiaalisen paineen takia ottaa tämän piikin tarkoittaa että olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen piti tapahtua jo ekan pistoksen jälkeen, mutta kolmen jälkeen ollaan edelleen hengissä.Kun meidän työpaikalta kaikki kupsahtaa, niin kuka hoitaa hommat.
Ei voi antaa arviota eikä tarvi antaa. Kuolemaa ei ikinä voi arvioida milloin tulee kun se voi tulla milloin vaan ja kenelle tahansa.
Eli piikkiin kuoleminen olikin ns Fake News?
Alkuun meinaan annettiin arvioita, mutta kun mitään ei tapahtunutkaan, niin follarit alkoivat siirtää maalitolppia.Faktaa: Jokainen joka on syönyt kurkkua kuolee. Joskus.
No siis ei se ollut mitään fake newsiä. Meillä on noussut kuolleisuus ympäri maailmaa nyt näiden ansiosta. Voit kuolla milloin vain kuten sanoin. Piikki saattaa nopeuttaa prosessiaä. Anteeksi.
Älä valehtele. Se eräs tieteilijä sanoi sillä verosuonivideolla, että mrna-rokotteen ottaneet kuolevat 2 vuoden kuluttua rokotteiden muodostaessa verisuoniin ne tukkivia piikkiproteiineja niin paljon.
Että ryhdy vain valmistautumaan jo siihen, että 90% työkykyisistä suomalaisista ei ole täällä enää vuoden kuluttua suojaamassa elämääsi, ruokahuoltoasi, kulkuasi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foliohattujen mukaan kaikki rokotetut piti kuolla 3 vk sisällä ja sitä siirrettiin 3kk eteenpäin ja nyt nämä foliohatut ja hörhöt ovat siirtäneet sitä 3v eli kuolema koittaa kaikkia rokotettuja v. 2023 ja maailman tyhjentyy, kun rokotettuja on miljardeja henkilöitä maapallolla.
Ei, kyllä se on koko ajan ollut, että 2 vuotta. Vuosi vielä on noilla aikaa valmistautua. Aika valmistautumattomalta kyllä vaikuttaa…
t. rokotettu
Onko joku elektroninen ajastin joka laukeaa 2 vuoden kuluttua?
Tosiaan, aika valmistautumattomalta kyllä vaikuttaa. Kun päivä lopulta koittaa, niin ei-lampaat yllättyvät: Nytkö se tapahtui? Kahvimaitokin on lopussa.
Niin, ei ollut kuin 2 vuotta aikaa valmistautua. Jos itse uskoisin maailman romahtavan, niin en muuta tekisi kuin valmistuisin siihen.
Nyt pitää lähinnä varautua laajoihin sähkökatkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vastaisku? Minua ihan vilpittömästi kiinnostaa että miten tästä ajatellaan. Kiinnostaa myös miksi? Miksi joku haluaisi tappaa 80% väestöstä koska joutuu kärsimään siitä itse myös. Tähän(kään) en ole saanut vastausta.
Korostan, että en kysele näitä siksi että haluaisin osoittaa toisten uskomuksia vääriksi (ja vastaavasti omiani oikeiksi) vaan ihan puhtaasta mielenkiinnosta. Kunnioitan kaikkia näkemyksiä.
Ihmisen aiheuttama Ilmaston lämpiäminen, hallitsematon väestönkasvu, maapallon rajalliset resurssit, jo nyt tehtaat on pitkälle automatisoitu, suurin osa ihmisistä tekee nyt töitä jotka eivät ole mitekään tärkeitä alkutuotannon kannalta.
Kyllä niitä syitä löytyy jos katsoo asioita tarpeeksi kyynisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. rokotettuOnko joku elektroninen ajastin joka laukeaa 2 vuoden kuluttua?
Tosiaan, aika valmistautumattomalta kyllä vaikuttaa. Kun päivä lopulta koittaa, niin ei-lampaat yllättyvät: Nytkö se tapahtui? Kahvimaitokin on lopussa.
Niin, ei ollut kuin 2 vuotta aikaa valmistautua. Jos itse uskoisin maailman romahtavan, niin en muuta tekisi kuin valmistuisin siihen.
Nyt pitää lähinnä varautua laajoihin sähkökatkoihin.
Kysy siltä foliohattutietäjältä, jolla oli tuollainen tieto jakaa rokotteisiin liittyen. Niin hän sanoi ja samaahan sanoi jokainen rokotteista kieltäytyjä rokotteiden saapumisen alkupuolella. Nyt vain odotellaan, syövätkö sanansa vai uskoivatko sitä parasta tiedemiesten A-ryhmää 🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäloogisesti ne tahot joiden uskotaan olevan tämän takana, kuolevat myös.
Huonoin salaliitto ikinä. Tai sitten paras trollaus ikinä: Hahaa, nyt te tyhmät jouduttekin pärjäämään keskenään, kun kaikki fiksut katoavat maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitys löytyy siitä, että sanoja itse tappaisi olkiaan kohauttamatta 80% maapallon väestöstä, koska tunne-elämältään häiriintynyt ja vajaa erakko. Säälittävä reppana vailla rakkautta.
Näkee sitten tukahdutetun haaveensa manifestoituvan milloin muutenkin, rokotuksissa, ulkomaalaisissa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muuta ongelmaa ole kuin teidän hautaamisenne, mutta oletus on, että kuolemat kuitenkin tulevat tasaisena virtana, ei mitään massakuolemaa, kyseessähän on teidän osaltanne immuunijärjestelmänne pettämisestä kenellä milloinkin.
Ja teille ei mitään sairauksia tule? Ette tarvi lääkäriä enää koskaan? Se on hyvä, koska niitä ei ole.
Voin vakuuttaa, että lääkäreitä on ja lääketuotantoa on vähintäänkin riittävästi. Tällä planeetalla on maita, jotka ovat hoitaneet asiansa viisaasti. Periaatteessa ainoa muutos on se, että täällä on enemmän tilaa ja älykkäitä ihmisiä, kun tavoite on saavutettu.
Jaa? Missä maissa ei ole rokottautuneita juuri ollenkaan?
Köyhimmissä Afrikan maissa. Lisäksi niitä löytyy paljon mm Brasiliaan ja Intian slummeista ja tosi kaukaisilta seuduilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika naiivia kuvitella että ihminen olisi tänään jotenkin parempi, ei tästä kauaa ole kun kokonaisia kansoja on yritetty hävittää sukupuuttoon ja ei siihen mitään kovin hyvää syytä ole tarvittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muuta ongelmaa ole kuin teidän hautaamisenne, mutta oletus on, että kuolemat kuitenkin tulevat tasaisena virtana, ei mitään massakuolemaa, kyseessähän on teidän osaltanne immuunijärjestelmänne pettämisestä kenellä milloinkin.
Ja teille ei mitään sairauksia tule? Ette tarvi lääkäriä enää koskaan? Se on hyvä, koska niitä ei ole.
Voin vakuuttaa, että lääkäreitä on ja lääketuotantoa on vähintäänkin riittävästi. Tällä planeetalla on maita, jotka ovat hoitaneet asiansa viisaasti. Periaatteessa ainoa muutos on se, että täällä on enemmän tilaa ja älykkäitä ihmisiä, kun tavoite on saavutettu.
Ja millä perusteella jäljelle jää just älykkäitä ihmisiä, kun rokotuksia ovat jättäneet ottamatta nimenomaan vähiten koulutetut ihmiset?
Itseasiassa phd:t professorit on kaikista kriittisimmät koronarokotteita kohtaan (fiksuimmat väestöstä) eli kyllä tänne aivoja jää. Toiseksi eniten kriittisiä on sitten kouluttamattomissa ja amiksissa. Eniten piikki myönteisiä ovat siitä väliltä eli semmosta yliopisto koulutus, mutta joo tosissaan nämä fiksuimmat professorit on kaikista kriittisintä väkeä.
En usko. Tyhmimmät ovat kaikista kriittisempiä rokotteita kohtaan.
Niin, muttakun kaikkien mielestä se ei mene näin: koulutus=älykäs
Jotkut ajattelee sen näin: osaa ajatella itse, omilla aivoillaan eikä usko kaikkea pashaa mitä media meille syöttää=älykäs
Eli tyhmät taas liikkeellä. Eihän se, ettei usko mitä mediassa lukee ole millään lailla älykkyyden mittari. Pitää pääsääntöisesti katsoa, että mitä tietoa kritisoi ja miten perustelee kritiikkinsä. Tässähän siis rokotevastustajat ovat loistaneet tyhjäpäisyydellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Missä maissa ei ole rokottautuneita juuri ollenkaan?
Köyhimmissä Afrikan maissa. Lisäksi niitä löytyy paljon mm Brasiliaan ja Intian slummeista ja tosi kaukaisilta seuduilta.
Ihanat turvajoukot lääketuotannon takeeksi :D