"Foliohatut" miten aiotte selvitä kun me muut kuollaan?
Kun yhteiskunta romahtaa, kun jäljellä on kourallinen hoitajia, muutama lääkäri ja valtavat määrät orpolapsia? Mikään ei toimi, ruuasta ja lääkkeistä on pulaa, kauppoihin ei saada tavaraa eikä myyjiä.
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on VIIKON PARAS ketju.
Hauska seurata kun nuo hörhöt luulee oikeasti että rokotetut kuolee 😂
Haluan nähdä niid3n naaman vuoden päästä kun ei väki kuollutkaan 😂😂😂
Saattaa hiukan tuntua idiootilta olo 😆
No mitä se rokote sitten auttoi?
Itse en ole rokotettu ja elossa olen minäkin. En tarvinnut teidän palvomia piikkejä selvittääkseni koronasta.
Ihmiset ovat selviytyneet vaikka miten hirveistä olosuhteista ja niin kävisi nytkin vaikka maailmasta kuolisi 99%. Siltikin jäljelle jäisi 70 miljoonaa ihmistä. Kyllä sitä aina jotain keksii. Eikä tämän pitäisi olla rokotetun päänvaiva. Polttaa vaikka kotinsa ennen lähtöä niin ei kukaan pääse ryöstöretkelle.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Kohtahan Suomesta häviää kansan suuri enemmistö ja jäljelle jäävät vain pienimmät lapset ja koronahörhöt. Kuka sitten hoitaa näitä vakavaan koronaan sairastuneita rokotevastaisia kulkutautimyönteisiä siellä sairaalassa ja teholla?
No korona on valtaosalle ihan kevyt flunssa vain. Minäkin sairastin pari viikkoa sitten ihan pienenä lihaskipuna ja päänsärkynä.
Joko työpaikat voimaloissa on jaettu? Moniko opiskelee nyt alaa?
Minun kaveri on jo rupsahtanut naamasta kun kolme rokotetta on ottanut. Nytkö se jo alkaa? Kahden vuoden päästä hän näyttää ihan vanhalta mummolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Kohtahan Suomesta häviää kansan suuri enemmistö ja jäljelle jäävät vain pienimmät lapset ja koronahörhöt. Kuka sitten hoitaa näitä vakavaan koronaan sairastuneita rokotevastaisia kulkutautimyönteisiä siellä sairaalassa ja teholla?
No korona on valtaosalle ihan kevyt flunssa vain. Minäkin sairastin pari viikkoa sitten ihan pienenä lihaskipuna ja päänsärkynä.
Siis kävit virallisessa koronatestissä pienen lihaskivun takia, ja sait positiivisen tuloksen? Vai päättelit sen koronaksi itse?
Tapahtuuko se kuolema hitaasti vai saappaat jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Koreassa ja Afrikassa jää siis tässä skenaariossa eniten ihmisiä henkiin. Suomessa jää lapsia sekä näitä hopeavesi-hihhuleita ja Anoja. Ainoat järkevät ihmiset ovat niitä, jotka eivät ole voineet rokottautua jonkin vakavan sairauden vuoksi. Mutta hekään eivät kauaa elä ilman kunnollista hoitoa/lääkitystä.
Tästä uhkakuvasta huolimatta yhteinen motivaatio hengissä pysymiseen tulevaisuudessa tuntuu rokottamattomilta puuttuvan kokonaan. Missä on se yhteinen tekemisen meininki tulevaisuuden hyväksi? Aika on nimittäin jo nyt kortilla. Vastauksina tulee vain, älä sinä siitä huoli, kyllä asiat jotenkin järjestyvät, sopeudutaan. Ei se ihan niin mene.
No kaikki tietysti tietävät, että koko juttu on ihan sitä itseään. Hauska ajatusleikki.
Yhteinen tekemisen meininki? Onko sut hypnotisoitu luulemaan, että piikin ottaminen on sitä? Herranen aika.
Vierailija kirjoitti:
Aion elää todella yksinkertaisesti. Luonnostaan. En tarvi mitään monimutkaisia koulutuksia selvitäkseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kävit virallisessa koronatestissä pienen lihaskivun takia, ja sait positiivisen tuloksen? Vai päättelit sen koronaksi itse?
Kotona tein testin kun olin altistunut. Onko siinä jotain outoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitten enää voimaloita kannata pitää kun ihmisiä on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaveri on jo rupsahtanut naamasta kun kolme rokotetta on ottanut. Nytkö se jo alkaa? Kahden vuoden päästä hän näyttää ihan vanhalta mummolta.
Sama mun tutulla. Kurtistunut ja iho aivan harmaa. Eikä ole edes vanhakaan, alle 30 vuotias. Kamalaa jos tästä alkaa ihmiskunnan alamäki. Toisaalta samassa veneessä on 80% väestöstä.
Vain follarit selviytyy sievällä iholla jos kaikki menee kuten tohtorit väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mietin ystävästäni! Ajattelin, että stressi on vanhentanut, mutta nyt vasta osasin yhdistää, että sehän voi olla rokotteen haitta. Naama roikkuu ja kroppa on plösähtänyt vaikka liikkuu ahkeraan. Valittaa myös nivelkipuja. Tosin sairasti vakavan koronan kk sitten joten voi tietysti olla sen jälkeisiä.
Tämähän on testi pandemia ei koronapandemia. Kuka vaan voi saada positiivisen testin koronatestistä milloin vaan. Kokiksesta ja vedestä ollaan saatu positiivisia tuloksia. Alkaako vähän aueta tämä kusetus jo? Korona testin jälkeen jos hän saa positiivisen niin sitä kuullaan vain koronaksi vaikka sen voi saada positiiviseksi sen testin milloin vain kuka vaan. Siinä jää piikkihaitat huomioimatta sitten automaattisesti. Alkaako valo syttymään päässä?
Et vissiin ole tehnyt niitä testejä? Ei positiivista saa mistään vedestä. Meidänkin iso perhe teki testejä kymmeniä ja negaa oli kaikki kunnes sitten koko perhe sairastui ja positiivista pukkasi. Voit ihan testata itse. Ei ne paljoa maksa (3e) ja voit sitten tulla selittämään saitko positiivisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mietin ystävästäni! Ajattelin, että stressi on vanhentanut, mutta nyt vasta osasin yhdistää, että sehän voi olla rokotteen haitta. Naama roikkuu ja kroppa on plösähtänyt vaikka liikkuu ahkeraan. Valittaa myös nivelkipuja. Tosin sairasti vakavan koronan kk sitten joten voi tietysti olla sen jälkeisiä.
Tämähän on testi pandemia ei koronapandemia. Kuka vaan voi saada positiivisen testin koronatestistä milloin vaan. Kokiksesta ja vedestä ollaan saatu positiivisia tuloksia. Alkaako vähän aueta tämä kusetus jo? Korona testin jälkeen jos hän saa positiivisen niin sitä kuullaan vain koronaksi vaikka sen voi saada positiiviseksi sen testin milloin vain kuka vaan. Siinä jää piikkihaitat huomioimatta sitten automaattisesti. Alkaako valo syttymään päässä?
Mitä tässä testipandemiassa siis testataan?
"Mistä sinä tiedät minkälainen tekemisen meininki rokottamattomille on?"
Sellainen meininki, että eivät osaa edes yhtä mielenosoitusta kunnolla organisoida ja sitten riitelevät keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muuta ongelmaa ole kuin teidän hautaamisenne, mutta oletus on, että kuolemat kuitenkin tulevat tasaisena virtana, ei mitään massakuolemaa, kyseessähän on teidän osaltanne immuunijärjestelmänne pettämisestä kenellä milloinkin.
Ja teille ei mitään sairauksia tule? Ette tarvi lääkäriä enää koskaan? Se on hyvä, koska niitä ei ole.
Voin vakuuttaa, että lääkäreitä on ja lääketuotantoa on vähintäänkin riittävästi. Tällä planeetalla on maita, jotka ovat hoitaneet asiansa viisaasti. Periaatteessa ainoa muutos on se, että täällä on enemmän tilaa ja älykkäitä ihmisiä, kun tavoite on saavutettu.
Jaa? Missä maissa ei ole rokottautuneita juuri ollenkaan?
Köyhimmissä Afrikan maissa. Lisäksi niitä löytyy paljon mm Brasiliaan ja Intian slummeista ja tosi kaukaisilta seuduilta.
Polkupyörällä Afrikkaan?
Veneellä ehkä helpompi.
Mua kiinnostaa hirveästi se ketä eliittiin kuuluu ja miksi he haluavat tappaa kaikki työläiset?
Vierailija kirjoitti:
Se rupsahtaminen alkaa nuilta koronarokotetta ihailevilta ja "pakkopiikkejä" ajavilta pääkopan sisältä.... :-)
Vierailija kirjoitti:
"Mistä sinä tiedät minkälainen tekemisen meininki rokottamattomille on?"
Sellainen meininki, että eivät osaa edes yhtä mielenosoitusta kunnolla organisoida ja sitten riitelevät keskenään.
Miksi sinun mielestäsi pitäisi olla mielenosoituksia? Ihan riittää kun jättää rokotteen ottamatta. Ei minua ainakaan kiinnosta yhtään mikään muu ja kyllä varmasti pärjään vaikka kaikki ihmiset kuolisi.