Saako vessanpönttöön laittaa rikkinäiset sukkahousut?
Tuli mieleen tuosta tampooni-keskustelusta, että entäs sukkahousut? Heitän yleensä rikki menneet sukkahousut vessanpönttöön. Onko se sallittua?
Kommentit (29)
Porvoossa ei tarvita roskiksia kun on vessanpöntöt.
Joopa joo, ei kukaan ole noin tyhmä. Enpä usko aloitusta.
Joo, meillä heitetään kaikki jätteet pönttöön roskapusseissa. Kuka niitä roskiksille asti jaksaa kantaa? Myös käytetyt huonekalut pönttöön vain!
Ei todellakaan! Edes pumpulia ei saa laittaa sinne, tukkii putket!!!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:32"]
Joo, meillä heitetään kaikki jätteet pönttöön roskapusseissa. Kuka niitä roskiksille asti jaksaa kantaa? Myös käytetyt huonekalut pönttöön vain!
[/quote]
Teilläkin? Me pistettiin mm. vanha jääkaappi pönttöön kun ei haluttu maksaa sen hävittämisestä. Ollaan miehen kanssa ihmetelty kuka noita jätemaksuja maksaa kun pönttö toimii kuin junan vessa!
Myös käytetyt huonekalut pönttöön vain!
[/quote]
Juu, minä tuossa muuttaessani nakkasin pönttöön ison sängyn patjoineen, ruokapöydän + tuolit ja kirjahyllyn kun niitä ei otettu uuteen asuntoon mukaan. Pikkukamoja, kuten vanhoja moppeja ja peittoja nyt on turha mainitakaan, ne menee tietysti aina pönttöön.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:33"]
Haista paska!
[/quote]
Kohta ap varmaan haistaakin kun putket tukkeutuu ja paskavesi valuu pöntöstä ja viemäreistä lattialle.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:35"]
[/quote]
Teilläkin? Me pistettiin mm. vanha jääkaappi pönttöön kun ei haluttu maksaa sen hävittämisestä. Ollaan miehen kanssa ihmetelty kuka noita jätemaksuja maksaa kun pönttö toimii kuin junan vessa!
[/quote]
Meillä tehtiin vessaremontti ja vanha vessanpönttö vedettiin itsestään alas. kätevää.
Saa kun syöt ne ensin ja kakut sitten pönttöön
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:35"]
[/quote]
[/quote]
Meillä tehtiin vessaremontti ja vanha vessanpönttö vedettiin itsestään alas. kätevää.
[/quote]
No on!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:30"]
Tuli mieleen tuosta tampooni-keskustelusta, että entäs sukkahousut? Heitän yleensä rikki menneet sukkahousut vessanpönttöön. Onko se sallittua?
[/quote]
Onko sallittua provoilla palstalla? Pitäisikö huonosta provosta jotenkin rangaista vai riittääkö pelkkä alapeukutus?
Minä vedän aina vessasta alas sohvaryhmän, vanhan keittiön ja rikkinäiset villapaidat.
Hyvää kuitua!
Mä en keksinyt mitä teen vanhalle ruokapöydälle, joten pilkoin sen ja pikkuhiljaa heitin vessanpönttöön.
Minä olen niin pönttö kuin vain ihminen olla voi !!!!!
Ei.