Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita karppaajia? :)

Vierailija
15.08.2008 |

Kyselee aloitteleva karppi.

Olisi mukava kuulla millaisia kokemuksia muilla on takana, onko paino laskenut tai oletko elämäntapakarppi.

Itselläni on jo näin muutaman päivän jäljistä todella hyvä olo ja tuntuu että pohjaton nälkäni on vihdoin poissa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä olet syönyt?

Vierailija
2/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painokin laski alussa parikymmentä kiloa, osittain oli kyllä imetyksen syytä, ja imetyksen lopettamisen myötä paino sitten nousikin monta kiloa. Nykyään olen kai sitten elämäntapakarppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi sitten karppasin ja tiputin kuukaudessa n. 10 kg. Olo oli kerrassaan mahtava! Mutta kun tavoitepaino tuli saavutettua niin vanhat tavat palasivat... Nyt uusi yritys ja tarkoitus tähdätä pidemmälle kuin tavoitepainoon =)

Vierailija
4/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen söin:

4dl kulutusmaitoa

kämmenellinen cashew-pähkinöitä

250g seitiä (päällä tomaatti-juustokuorrute)

300g keitettyä kukkakaalia

3 täysjyvänäkkäriä voilla

2dl luonnonjogurttia

kolme kuppia kahvia

tänään söin:

180g tonnikalaa tomaattipyree-juustokastikkeessa

300g keitettyä parsakaali-kukkakaali-porkkanasekoitusta

3 täysjyvänäkkäriä voilla ja juustolla

2dl luonnonjogurttia

150g mustikoita

30g saksanpähkinöitä

voinokareessa paistettu kahden munan kokkeli

3 kuppia kahvia

3dl vettä

4dl kulutusmaitoa

Vierailija
5/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painokin laski alussa parikymmentä kiloa, osittain oli kyllä imetyksen syytä, ja imetyksen lopettamisen myötä paino sitten nousikin monta kiloa. Nykyään olen kai sitten elämäntapakarppi.

olen harkinnut karppausta vaikka imetän (pitäs päästä paristakymmenestä kilosta eroon ennen "hyvän olon painoo") voiko vauvalle olla haittaa jos karppaa ja imettää?

Vierailija
6/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin karppaamisesta ja kolmisen vuotta sitten ja laihdutin silloin jonkin aikaa. Sitten tuli kaikenlaisia elämänmuutoksia ja niin stressaavaa aikaa, että tuntui, ettei ruoanlaitto voisi vähempää kiinnostaa. Sitten sain työpaikan, jossa karppaaminen oli useimpina päivinä vaikeaa, eikä kiinnostusta eväiden kuljetteluun ollut. Ja kun niitä karppeja valmisruokia ei oikein ole, niin lipsuin ja lihoin ja kyllästyin edes yrittämään.

Nyt kesällä löysin taas karppauksen ilot. Aikaa ja vaivaahan se jonkin verran vaatii, jos haluaa syödä monipuolista ja vaihtelevaa sapuskaa. Mutta olo on niin hyvä, etten tätä aio enää vaihtaa. Heinäkuun alusta olen paria herkkupäivää lukuunottamatta karppaillut ja painoa on lähtenyt 4 kg. Ylipainoa minulla ei varsinaisesti ole (olen 167/64, BMI 23), mutta haluaisin painaa alle 60 ja saada vyötäröä kapeammaksi. Karppauksen myötä energiatasoni on korkeammalla ja olen motivoitunut liikkumaankin enemmän.

Tsemppiä alkuun, mutta minun kokemukseni myötä ennen kaikkea sinne jatkoon, kun paino ei välttämättä enää niin vauhdilla tipukaan.

Vierailija
7/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän päivän kokemuksella... -2,8 kiloa ja suussa maistuu kumitehdas, vaan on nälkäkin hävinnyt. Pudotettavaa parikymmentä kiloa, keväällä olen hoikka tyttö (en laiha).

Vierailija
8/8 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäsin just iltapalan. Pari kanamunaa vaan. Muuten oon tänään syöny aamulla mun spesiaalileivän=kanamuna ja sekotan siihenleseitä jä tökkäsen uuniin.Päälle sit tietenki kinkkua ja juustoa tomskuu kurkkuu salaattia. Jakahvia kermalla. Sit oon syöny pariin otteeseen kunnnon satsit fetasalaattia. Ja vähä mutustellu kaikkee pientä. Lenkin tein 10 km. Olo on tosi energinen. Ylipainoa ei varsinaisesti oo. 172/66 oli viel viikko sit nyt 64kg. Alotin sunnuntaina. Liikun myös päivittäin.Haluisin tohon 60 kg. Se on tavote

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän