Itkette täällä miehia ja ite olette ne valinnet:)
Kommentit (26)
Avioliitto= 1 nainen + 1 mies.
Jos olet samaa mieltä, allekirjoita aloite. Yli 40 000 on jo tehnyt niin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:07"]
Ja sitten aina kun sanotaan, että miksi ette valinneet parempia, niin tekosyy on että "KAIKKI MIEHET ON YHTÄ HUONOJA valivali". Kaikista eniten aina just syytetään niitä miehiä joilla ei ole mitään tekemistä edes minkään asian kanssa.
[/quote]
Kilttinä miehenä on kiva käydä treffeillä ja kuunnella naisten valituksia kusipäisistä existä ja kuinka kaikki miehet on samanlaisia mulkkuja..
itse tietysti kiltisti kuuntelen ja myötäilen, olenhan kiltti mies (ja sen takia edelleen sinkku).
Ehkä joku päivä kasvatan itelleni pallit :)
[/quote]
Elä sure, et sinä tuollaista valittaja-akkaa haluaisi muutenkaan.
Ap, itket täällä palstalaisten aloituksia ja itse olet palstasi valinnut. Oletko harkinnut kenties Mensaan pyrkimistä?
Nainenhan on aina täydellinen. Mies ei koskaan vaikka kuinka yrittäisi. M30v
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:14"]Ap, itket täällä palstalaisten aloituksia ja itse olet palstasi valinnut. Oletko harkinnut kenties Mensaan pyrkimistä?
[/quote]
En vaan hymyilen teidän toilauksille:) Täältä saa hyvää aineistoa sosiiaaliselle tutkimukselle vaikkakin sitä ei voida käyttää lähdeaineistona mutta täältä kuitekin saa hyviä ideoita :) thx.
Jos mies on heti ensi tapaamiselta jotenkin täydellinen ja osaa tehdä just kaikki ne ihanat asiat joista olet aina haaveillut ja joita romanttisissa elokuvissa näytetään, niin todennäköisesti hän on kokenut peluri. Tällaiset smooth operatorit saavat naisilta pään pyörälle ja raukat usein vielä luulevat, että juuri he onnistuvat kesyttämään pelurin rakkaudellaan. Sitten jälkeenpäin itketään että kaikki miehet on sikoja.