Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En niele koskaan. Yök sellaista lämmintä mömmöä suussa, yök!

Vierailija
08.07.2015 |

Oksettaa jo ajatuskin.
Otan kyllä suihin mutta jos/kun tulee niin tulee vatsalle tai mihin milloinkin. Hoidan kädellä lopun.

Ja tuo ajatus että nieleminen on toisen kunnioitusta tai jtn. Vitut on. Harva mieskään sitä mömmöä suuhunsa ottaisi. Sillä ottaako spermat suuhunsa vai ei, ei ole mitään tekemistä kunnioituksen tai tykkäämisen kanssa.
Ugh.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:56"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:55"]Sääli, spermahan on erittäin terveellistä ja ravitsevaa. Monissa kulttuureissa sperman tuhlaaminen katsotaan paheksuttavaksi. Ja esim. intiassa saddhuthan nauttivat omat spermansa aamupalaksi yökk xD . Mutta ymmärrän kyllä mielipiteesi ja arvostan, että ylipäätään harrastat suuhoitoa. [/quote] Monissa kulttuureissa...? Mainitse kaksi.
[/quote] Evankelisluterilaisuus, Lestadiolaisuus, Evankelismi, Katolilaisuus....
[/quote]

Kulttuuri=uskonto?

Ja ei. Olet väärässä. Kunhan heitit jotain.

Vierailija
62/73 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:28"]Mä tykkään oikeasti niellä kyllä lastit. Ihan mielelläni jopa. N25
[/quote]ejki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen kyllä joskus ja ei se ehdi maistua miltään. Mies ei suostu maistamaan omaa spermaansa, ei sitten millään.

Vierailija
64/73 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin sen jopa tehdä ja vieläpä ihan siitä nauttien... Haluatko kokeilla..?

Vierailija
65/73 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten edelliseen tekstiini... Siis sen menkka verien nuolemisen voisin tehdä.

Vierailija
66/73 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen aina, paitsi jos mies tulee kasvoille. Nieleminen on äärimmäisen kiihoittavaa ja ihanaa.

Vierailija
67/73 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:29"]En niele, ihan siitäkään syystä, että en aio alkaa kenenkään mielisteleväksi nartuksi ja päästää niskan päälle. JA EI EN OLE MIKÄÄN VITUN FEMINISTI. Olen vaan huomannut, että kun alat nuolla jonkun kengänpohjia niin pian alkaa potkuja sataa.
[/quote]

Vierailija
68/73 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi helkkari. Kerran olen yrittänyt niellä ja melkein oksensin, eikä sitä rautaista, pyykinpesuainemaista makua meinannut saada millään pois suusta :S Yäk yäk yäk. Imen kyllä mielelläni, mutta mies nykäisee pääni pois kun laukeaa ettei sitä töhnää joudu suuhuni. Toimii.

Vierailija
69/73 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä spermassa muuten onkin, kun se haisee kloriitille ja maistuu pyykkiaineelle? Eniten se haju tosin äklöttää, ei se maku. Ja se kun se on lämmintä. Mutta silti nielen joka pisaran, koska se kiihottaa mua mielettömästi ja mies tykkää loppuun asti tehdystä suikkarista. En itekkään haluis suuseksissä viime hetkillä kielen vaihtuvan sormiin tai miehen pomppaavan syljeskelemään jonnekin!

Vierailija
70/73 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain olen kuullut että tupakoivilla miehillä on erityisen pahanmakuista spermaa. Liekö näin? En ole koskaan maistanut kuin oman mieheni mälliä niin ei oikein ole vertailupohjaa tupakoimattomiin.. Olisihan se kiva oppia nielemään, mutta ei vaan pysty. T. 74

Vierailija
71/73 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mielelläni suihin, mutta en vain pysty nielemään. otan siihen saakka kun mies laukeaa ja hän tykkää siitä kun se suihkuaa rinnoilleni. Joskus jos hän ehtii laueta suuhuni, otan rivon ilmeen ja valutan spermat suustani rinnoilleni ja leikin/leikimme rinnoillani tämän jälkeen. Mies on hyvin tyytyväinen. Miksi tehdä asioista vaikeita

Vierailija
72/73 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeampi se on niellä heti kuin muhitella suussa ja käydä sylkemässä pois. Ei maailman miellyttävintä mutta kyllä se menee.

Vierailija
73/73 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrossako ne mällit lämmität vai miksi se niin lämmintä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi