En niele koskaan. Yök sellaista lämmintä mömmöä suussa, yök!
Oksettaa jo ajatuskin.
Otan kyllä suihin mutta jos/kun tulee niin tulee vatsalle tai mihin milloinkin. Hoidan kädellä lopun.
Ja tuo ajatus että nieleminen on toisen kunnioitusta tai jtn. Vitut on. Harva mieskään sitä mömmöä suuhunsa ottaisi. Sillä ottaako spermat suuhunsa vai ei, ei ole mitään tekemistä kunnioituksen tai tykkäämisen kanssa.
Ugh.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:15"]
[quote author="Mies 29v" time="08.07.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:10"]
[quote author="Mies 29v" time="08.07.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:01"]
[quote author="Mies 29v" time="08.07.2015 klo 17:59"]
Nieleminen on enemmän psykologinen juttu, joka lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta. Tärkeintä on poistaa penis suusta vasta supistusten loputtua tai muuten miehen orgasmi jää laimeaksi tai jopa puolitiehen, teki nesteille mitä tahansa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kumpi on susta mukavampaa, vastaanottaa suuseksiä vai niellä spermat?
[/quote]Miten tämä tähän liittyy?
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Vaikkapa siten, että sullahan ei taida juuri seksikokemuksia olla, mutta kuten tavallista, puhut aina seksin asiantuntijana.
[/quote]Kyllä ne paljon seksiä harrastaneet miehet voivat vahvistaa lausuntoni. Tuo on aika perusjuttu, että stimulaatiota täytyy ylläpitää orgasmihuurujen loppuun saakka ja se pätee myös itsetyydytyksessä ja muussa. Tietyssä vaiheessa orgasmia ja siemensyöksyä ei voi enää pysäyttää, mutta stimulaation loppuminen siinä vaiheessa vie huomattavan osan nautinnosta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mä suosittelisin nyt kuitenkin hankkimaan niitä seksikokemuksia ja puhumaan aiheesta vähemmän. Jotenkin aika naurettavaa se, että neitsytmies tulee ja kertoo, miltä seksiasiat tuntuvat.
[/quote]Jos se sinua häiritsee, että neitsytmies tietää asioista, niin ehdota sitten seksiä minulle.
-Mies 29v + 1v-
Tässä ketjussa haisee miesten epätoivo ja eltaantunut sperma. Olen pahoillani naisten puolesta jotka joutuvat sitä litkua maistelemaan :D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:13"] Otan suihin ja nielen kiltisti kaiken. Mikä siinä nyt on niin vaikeeta/inhottavaa? [/quote] Mä nuolen kiltisti mieheni pyllyreiän, kun hän on käynyt kakalla. Mikä siinä nyt on niin vaikeeta/inhottavaa? [/quote] osuko arkaan paikkaan? nyt alko harmittamaan kun muut pitää miehistään huolta ja sinä pihtaat ja sitten suutut kun katselee muita?
[/quote]
Osuiko sinulla arkaan paikkaan, kun minä pidän huolta miehestäni nuolemalla hänen pyllyreikäänsä, mutta sinun miehesi joutuu vain kärvistelemään ja katselemaan muita. Voi voi, eipä kuule taida ukkosi sulle uskollisena pysyä, kun naapurin Tarja tunnetusti peppua nuolee.
Ei vaan. Ymmärrän, että olet hyvin nuori, mutta tarkoitukseni oli kritisoida käsitystäsi siitä, että ihmisillä ei saisi olla erilaisia mieltymyksiä. Miksi se loukkasi sinua niin paljon, että piti aloittaa henkilökohtainen solvaaminen?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:55"]Mä en muutenkaan välitä sellasesta syväkurkusta missä meinaa tulla oksennus. Voin vähän nuolla ja ottaa siihen suun etuosaan mutta oksennusrefleksi on niin kuvottava. Pillun kanssa ei tule koskaan tota oksennusrefleksiongelmaa miehelle.
[/quote]heh, jaa ei vai?
[quote author="Mies 29v" time="08.07.2015 klo 18:21"]
Nieleminen on enemmän psykologinen juttu, joka lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta. Tärkeintä on poistaa penis suusta vasta supistusten loputtua tai muuten miehen orgasmi jää laimeaksi tai jopa puolitiehen, teki nesteille mitä tahansa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Vaikkapa siten, että sullahan ei taida juuri seksikokemuksia olla, mutta kuten tavallista, puhut aina seksin asiantuntijana.
[/quote]Kyllä ne paljon seksiä harrastaneet miehet voivat vahvistaa lausuntoni. Tuo on aika perusjuttu, että stimulaatiota täytyy ylläpitää orgasmihuurujen loppuun saakka ja se pätee myös itsetyydytyksessä ja muussa. Tietyssä vaiheessa orgasmia ja siemensyöksyä ei voi enää pysäyttää, mutta stimulaation loppuminen siinä vaiheessa vie huomattavan osan nautinnosta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mä suosittelisin nyt kuitenkin hankkimaan niitä seksikokemuksia ja puhumaan aiheesta vähemmän. Jotenkin aika naurettavaa se, että neitsytmies tulee ja kertoo, miltä seksiasiat tuntuvat.
[/quote]Jos se sinua häiritsee, että neitsytmies tietää asioista, niin ehdota sitten seksiä minulle.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mua häiritsee se, että se yrität kertoa muille, mistä seksissä on kyse, vaikka sulla ei ole siitä kokemusta. Aivan samoin haluat kertoa, millaisia naiset ovat, vaikkei sulla ole naisistakaan kokemusta. Eikä mua todellakaan kiinnosta ehdottaa seksiä sulle, sähän oot jo kaikki seksit harrastanut mielikuvituksissasi, etkä varmasti voisi kestää sitä, että se ei olekaan sellaista kuin olet kuvitellut, eivätkä naiset olekaan sängyssä sellaisia, joiksi heidät olet määritellyt.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:56"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:55"]Sääli, spermahan on erittäin terveellistä ja ravitsevaa. Monissa kulttuureissa sperman tuhlaaminen katsotaan paheksuttavaksi. Ja esim. intiassa saddhuthan nauttivat omat spermansa aamupalaksi yökk xD . Mutta ymmärrän kyllä mielipiteesi ja arvostan, että ylipäätään harrastat suuhoitoa. [/quote] Monissa kulttuureissa...? Mainitse kaksi.
[/quote] Evankelisluterilaisuus, Lestadiolaisuus, Evankelismi, Katolilaisuus....
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:16"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:05"] mä nielen mielellään, ja uskon että vaikka ette te niele, niin joku muu nielee/on niellyt teijän miesten mällit, kuvitelkaa kuinka kireiltä nirpoila tunnutte nielijään verrattuna;) ja nieleminen on.kivaa, oikein leikkiä sillä spermalla suussa kun mieheltä. meinaa taju lähteä katselusta [/quote] Niin että seksissä pitäisi tehdä sellaisia juttuja, joita ei halua, ettei vain vaikuttaisi kireältä nipottajalta. Tässäpä tervettä asennetta, pitäisköhän lisätä teinien seksivalistukseenkin tämä klausuuli? [/quote] aina voi vedota tohon:D meinaatko että miehesi haluaisi samaa lähetyssaarnaajajyystöä jatkuvasti? tai että hän ei tee koskaan mitään vastenmielistä sinun vuoksesi. niin mutta juurihan tuolla tavalla nipottajat käyttäytyy;) [/quote] En mä "vetoa" mihinkään, enkä mä yritä esiintyä kenenkään seksielämän asiantuntijana (toisin kuin sinä), mä vain ihmettelen, miten joku ajattelee, että ihmisten painostaminen tekemään jotain sellaista, mitä ei halua tehdä, on avain hyvään (seksi)elämään. Yritä keskustella asiasta, älä vie henkilökohtaiselle tasolle. Minä en kertonut omasta seksielämästäni mitään, enkä aio kertoa, vaan keskustelen asioista yleisellä tasolla. Pysytään sillä. [/quote] millä tavalla toisen vuoksi joustaminen on painostusta?:)
[/quote]
Minä puhuin nyt tuosta painostuksesta, jota sinä viesteissäsi harrastat: pitää tehdä asioita, joita ei halua, koska jos niitä ei tee, ei kelpaa kumppanille.
Joustaminen parisuhteessa ja seksissä on sitten ihan eri asia, mutta joustaminen ei ole sitä, että ulkopuolelta luodaan paineita ("olet tiukkapipo, jos et tee sitä tai tätä"), vaan sitä, että yhdessä sovitaan, mitä sängyssä tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:25"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Mua häiritsee se, että se yrität kertoa muille, mistä seksissä on kyse, vaikka sulla ei ole siitä kokemusta. Aivan samoin haluat kertoa, millaisia naiset ovat, vaikkei sulla ole naisistakaan kokemusta. Eikä mua todellakaan kiinnosta ehdottaa seksiä sulle, sähän oot jo kaikki seksit harrastanut mielikuvituksissasi, etkä varmasti voisi kestää sitä, että se ei olekaan sellaista kuin olet kuvitellut, eivätkä naiset olekaan sängyssä sellaisia, joiksi heidät olet määritellyt.
[/quote]Pakko kai sitten jatkaa samalla linjalla, kun sinä tiedät minun ajatusmaailmani noin paljon paremmin kuin minä itse. Näetkö tuossa jotakin yhtymää siihen käytökseen, mistä minua kritisoit?
-Mies 29v + 1v-
Mä tykkään oikeasti niellä kyllä lastit. Ihan mielelläni jopa. N25
En niele, ihan siitäkään syystä, että en aio alkaa kenenkään mielisteleväksi nartuksi ja päästää niskan päälle. JA EI EN OLE MIKÄÄN VITUN FEMINISTI. Olen vaan huomannut, että kun alat nuolla jonkun kengänpohjia niin pian alkaa potkuja sataa.
Minä ainakin nielen ihan vain siksi, että silloin mälleistä pääsee kätevimmin eroon. Ei huvittaisi alkaa lähteä juoksemaan vessaan spermat suussa tai pitää jotain kuppia sängyn vieressä. Tykkään muutenkin antaa miehen tulla suuhun, koska hetki ennen tulemista on ainakin minulle itselleni se suuseksin kiihottavin osa, josta nautin kovasti. Vähän tuntuisi, että homma lässähtäisi, jos juuri kliimaksin hetkellä niin sanotusti jättäisi homman kesken.
Kukin tavallaan. Itselleni nieleminen on osoittautunut kätevimmäksi tavaksi toimia. En kyllä todellakaan tekisi sitä vain mieheni mieliksi, jos siitä tulisi oksennusreaktio joka kerta.
[quote author="Mies 29v" time="08.07.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:25"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
[/quote]Pakko kai sitten jatkaa samalla linjalla, kun sinä tiedät minun ajatusmaailmani noin paljon paremmin kuin minä itse. Näetkö tuossa jotakin yhtymää siihen käytökseen, mistä minua kritisoit?
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Unohdat nyt tässä sen, että sinä olet yksi henkilö, joka on kirjoittanut tällä palstalla ummet ja lammet siitä, millaisia naiset ovat ja millaista seksi on. Naispuolisia on maailman väestöstä vähän alle puolet, heistä edes murto-osa ei takuulla ole ilmoittanut sinulle, millaisista asioista tykkäävät seksissä, mutta kuitenkin sinä kerrot täällä päivästä toiseen naisille, millaisia he ovat ja mistä tykkäävät ja jätät huomiotta kaikki ne asiat, jotka ovat ristiriidassa oman käsityksesi kanssa.
Hyi olkoon. Kuka oikeasti muka nielee? Oksennus.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:29"]En niele, ihan siitäkään syystä, että en aio alkaa kenenkään mielisteleväksi nartuksi ja päästää niskan päälle. JA EI EN OLE MIKÄÄN VITUN FEMINISTI. Olen vaan huomannut, että kun alat nuolla jonkun kengänpohjia niin pian alkaa potkuja sataa.
[/quote]
Olen feministi, ja nielen, kun kyse omasta miehestä. Rakkaalle haluaa tuottaa nautintoa. :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:32"]
B12:n lähde. T. Vegaani
[/quote]
B12 varastoituu kehoon vuosiksi, joten sitä ei ole tarvetta saada jatkuvalla syötöllä.
Itse otan mielelläni suihin ja nielen aina. Siinä ei ole koskaan ollut mielestäni yhtään mitään epämiellyttävää, ja enemmän sitä spermaa joutuu maistelemaan jos sitä pitää suussaan ja lähtee sen kanssa johonkin sylkeäkseen sen. Jos joku ei halua ottaa suihin tai niellä, se on minulle ihan ok.
Sitten voitte antaa alapeukkujen laulaa :D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:32"]
B12:n lähde. T. Vegaani
[/quote]
Mites muuten se sperma,eläinperäinen tuote(ihminen kuuluu eläinkuntaan)sopii vegaanin ruokavalioon?
Kyllä m29 sentään tietää, miltä tuntuu hänen elimessään, uskotteko?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:05"] mä nielen mielellään, ja uskon että vaikka ette te niele, niin joku muu nielee/on niellyt teijän miesten mällit, kuvitelkaa kuinka kireiltä nirpoila tunnutte nielijään verrattuna;) ja nieleminen on.kivaa, oikein leikkiä sillä spermalla suussa kun mieheltä. meinaa taju lähteä katselusta [/quote] Niin että seksissä pitäisi tehdä sellaisia juttuja, joita ei halua, ettei vain vaikuttaisi kireältä nipottajalta. Tässäpä tervettä asennetta, pitäisköhän lisätä teinien seksivalistukseenkin tämä klausuuli? [/quote] aina voi vedota tohon:D meinaatko että miehesi haluaisi samaa lähetyssaarnaajajyystöä jatkuvasti? tai että hän ei tee koskaan mitään vastenmielistä sinun vuoksesi. niin mutta juurihan tuolla tavalla nipottajat käyttäytyy;)
[/quote]
En mä "vetoa" mihinkään, enkä mä yritä esiintyä kenenkään seksielämän asiantuntijana (toisin kuin sinä), mä vain ihmettelen, miten joku ajattelee, että ihmisten painostaminen tekemään jotain sellaista, mitä ei halua tehdä, on avain hyvään (seksi)elämään.
Yritä keskustella asiasta, älä vie henkilökohtaiselle tasolle. Minä en kertonut omasta seksielämästäni mitään, enkä aio kertoa, vaan keskustelen asioista yleisellä tasolla. Pysytään sillä.
[/quote]
millä tavalla toisen vuoksi joustaminen on painostusta?:)