Juotteko lomalla viiniä??
Kuinka paljon? Kuinka usein? Saatteko juotuanne hyviä uusia ideoita? Miksi juotte viiniä? Humaltumiseen saakka?
En kysy tuomitakseni koska juon itsekin lomalla viiniä lähes joka ilta :)
Kommentit (21)
Nyt just join lasillisen portviiniä. Nautin. En saa paljoakaan ideoita, mutta rentoudun.
Juon viiniä arkenakin jos huvittaa. Lasi tai pari illassa (ei joka ilta) vaikka jotain sarjaa katsoessa.
Viini on hyvää ja kohtuuhintaista, jos alle kympin pulloja valkkailee.
En usein vaikka mieli ehkä saattaisikin. Turpoan valkkarista aivan kauheasti, harmittaa :( Tuntuu että alkoholi ei lihota muita kuin minua.. Ja tulen hiprakkaan helposti ja se pilaa vähän seuraavaa päivää jos haluaa esim. urheilla.
Silloin tällöin juon, joskus lasillisen tai pari, joskus enemmän.. joskus tulee hyviä ideoita, joskus ihana raukeus ja seesteisyys, juon koska täyteläinen hyvä vanhan maailman punaviini on harvoja nautintoja joita minulla on, en polta, pidä suklaasta yms.
Jokus maalatessa (tauluja, ei seiniä) saatan samalla inspiroitua punaviinistä, yleensä en tee muuta kuin luen tai katson jonkun elokuvan/dokumentin. Usein vain "haaveilen" ja mietiskelen :)
Juon varsinkin nyt lomalla pari lasia iltaisin. Rentouttaa ja pakenen paskaa liittoa omiin haaveisiini. Halpaa viini on kyllä.
En ole lomalla, en halua pitää lomaa. Otan joskus lasillisen kun on miettinyt jotain työtapausta liian kauan. Sitten yleensä keksin jotaib olennaista juotuani lasillisen.
Mä juon etelänmatkalla lasin kaksi illassa, muuten sitten huomattavasti vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:48"]Juon laatikon kaljaa päivässä.
[/quote]
Wt kesälomalla
Hyvä etten ole ainoa:) kokoonnutaan illalla tänne viinilasiemme kanssa.
ap
Juon lasillisen vaikka joka päivä.
Lomalla lähes joka päivä pari lasillista. Muuten viikonloppuisin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:48"]Juon laatikon kaljaa päivässä.
[/quote]
Wt kesälomalla
[/quote]
Itse olet wt. Mitä siitä jos kalja maistuu?
En juurikaan juo muulloin kuin kesälomalla, mökillä ollessani. Yleensä menee lasillinen viiniä tai keppanatölkki päivässä.
Kyllö melkein joka ilta. Vinkku rentouttaa mieltä ja kehoa.
Ostettiin miehen kanssa lomaksi 6 laatikkoa viiniä 3L hanapakkauksia Virosta 4 punkkua ja 2 valkkaria. Hinnat oli 12.99-15.99€, Alkossa samat n. 28.34€ säästöä aivan vitusti Suomen hintaan verrattuna. 5 viikkoa lomalla ja hanapakkaukset tyhjät....Tulee juotua joka päivä kun tehdään mökillä grilliruokaa: Lihaa ja kalaa. Tulee meille kyllä sukulaisia ja tuttavia :) Ikä 48v Mies 52v