Lue keskustelun säännöt.
musta on tehty rikosilmoitus?
08.07.2015 |
Eli musta on menty tekemään rikosilmoitus. Koko homma on omasta ja paikalla käyneen poliisinkin mielestä täysi vitsi. Tosta on kuitenkin poliisi nyt soitellut mulle ja ilmeisesti ne haluaa jonkun vastineen rikosilmoitukseen. Osaako joku tietäväisempi sanoa, tuleeko mulle jottain ongelmia, jos mä vaan totean sille, että mä en osallistu enää tohon pelleilyyn. Saa tutkia asiaa ihan sen ilmotuksen perusteella. Ja mä en halua, että se sekopää saisi mun henkilötietojani. Mähän voin pyytää, ettei ne tule niihin sille ilmotuksen tekijälle meneviin papereihin? Onko tossa jotain muuta mitä mun olisi hyvä tietää ennen kun mä otan yhteyttä poliisiin?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
^sitä Et voi vaatia, niin kurjaa kuin se onkin, tutkintapyyntöä varten antamasi henkilö- ja osoitetiedot ovat sen toisenkin osapuolen luettavissa esitutkinntapöytäkirjassa. Toki voit poliisille esim jo puhelimessa sanoa että pelkäät että rikosilmoituksen tekijä käyttää henkilötietojasi väärin/ tai että uskot henkilön tehneen ylipäätään koko rikosilmoituksen saadakseen henkilötietosi,