Miksi miehet inhoavat otsatukkaa naisella?
En käsitä. Tekisi mieli taas leikata otsis, koska mielestäni se piristää olemusta, mutta mies ei tykkää. En tiedä vielä leikkaanko vaiko en. Tarkemmin ajatellen 2 exääkään eivät tykänneet otsatukasta. Eikä vain minulla vaan yleisesti. En viitsi alkaa kinaamaan miehen kanssa joutavasta asiasta joten kysyn täällä, mikä vikana otsiksessa?
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:37"]
Mun tyttöystävät on valittanu aina mun parta- ja hiuskokeiluista, joten vitut, ei ole naisten yksityisasia jos leikkaavat otsatukan. Keksin sille jonkun mahdollisimman hölmön lempinimen, jos sellaisen kanssa joudun elämään.
[/quote]
Mitäs olet pikkutossukkakulta, joka kuuntelee mitä naisilla on sanottavansa.
Normaalit itsearvostuksella varustetut ihmiset tekevät itsenäisiä, vain itseään miellyttäviä päätöksiä.
[/quote]
Normaalit huomioivat myös muiden mielipiteen ja sen miten se vaikuttaa siihen itsensä miellyttämiseen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:24"]Suomalaisilla on yleensä ohuet, lasimaiset hiukset joten otsatukka voi olla vaihtoehtona tuomassa volyymia. Esim. Etelä-Euroopassa ei otsatukkaa pahemmin näy... parhaiten sopii jos on pitkä blonditukka tai punainen, ja söpö otsis joten tukkaa voi pitää löysällä letilllä tms. Otis on karsea jos on joku hartiapituinen tukka mutta monella tosiaan se on ainut miten voi jotain runsaden tuntua saada tukkaan... itselleni ei sovi kun on luonnonkihra karhea tukka, joten annan hulmuta vapaana :) [/quote] Totta muuten, ulkomailla otsatukka taitaa olla aika paljon harvinaisempi kuin Suomessa.
[/quote]
Hah! "Ulkomaat" on aika laaja käsite. Esim. ranskalaisilla nuorilla/nuorehkoilla naisilla on usein otsis, samoin japanilaisilla. Eikös "miehet" rakasta niitä suurisilmäisiä anime-lapsukaisia? Otsis niillekin on piirretty.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:37"]
Mun tyttöystävät on valittanu aina mun parta- ja hiuskokeiluista, joten vitut, ei ole naisten yksityisasia jos leikkaavat otsatukan. Keksin sille jonkun mahdollisimman hölmön lempinimen, jos sellaisen kanssa joudun elämään.
[/quote]
Mitäs olet pikkutossukkakulta, joka kuuntelee mitä naisilla on sanottavansa.
Normaalit itsearvostuksella varustetut ihmiset tekevät itsenäisiä, vain itseään miellyttäviä päätöksiä.
[/quote]
Normaalit huomioivat myös muiden mielipiteen ja sen miten se vaikuttaa siihen itsensä miellyttämiseen.
[/quote]
Tärkeissä asioissa. Hiusmalli sitä ei todellakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:39"]
En mä ainakaan mieheltä kysy että saanko leikata otsatukan. Leikkaan jos haluan. Mulla on niin kamala nenä ja olematon leuka että sivuprofiili on parempi otsiksella kun kaljulla otsalla.
[/quote]
öh, otsis kyllä korostaa nenää. Isonenäisten ei kande leikkauttaa otsatukkaa. Iso nenä, rillit ja otsis = Amy! :D
Otsis sinänsä ei ole sen huonompi tai parempi kuin joku muu kampaus, mutta sopivalla tyypillä se voi tuoda persoonallisen lisän tyyliin.
Mä olen saanut omasta otsatukastani aina kehuja, ja monet ovat myös sanoneet, että eivät pidä otsatukasta yleensä, mutta mulle sopii tosi hyvin. Ja niin mulle sopiikin. Mulla on melko pitkät kasvot + korkea otsa, sekä vahvat kasvonpiirteet, joten otsatukka tasapainottaa kasvojen pitkää mittaa ja lopputulos ei ole pikkutyttömäinen näillä kasvonpiirteillä :) Otsatukka ei toki sovi kaikille ja sellainen lyhyt "nyrhitty" malli sopii musta aivan todella harvalle (esim. itselleni ei), mutta onpas väsynyt tää yleistys, että (kaikki) miehet inhoais (kaikkia) otsatukkia.
http://cdn.buzznet.com/assets/imgx/1/4/1/8/2/4/9/1/orig-14182491.jpg
Minusta otsatukka on mahtava, etenkin mustana ja yhdistettynä kalpeaan ihoon ja hyvään meikkiin. Tyylikäs ja voimakas vaikutelma.
Mikseivät miehet tykkää? Mjaah, musta vähän tuntuu, että ne ei ymmärrä minkään vähänkään modernimman päälle. Pitäis aina olla vaan pitkää elovena-tukkaa tyyliin pinkkiin vaatetukseen yhdistettynä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:07"]Mä olen saanut omasta otsatukastani aina kehuja, ja monet ovat myös sanoneet, että eivät pidä otsatukasta yleensä, mutta mulle sopii tosi hyvin. Ja niin mulle sopiikin. Mulla on melko pitkät kasvot + korkea otsa, sekä vahvat kasvonpiirteet, joten otsatukka tasapainottaa kasvojen pitkää mittaa ja lopputulos ei ole pikkutyttömäinen näillä kasvonpiirteillä :) Otsatukka ei toki sovi kaikille ja sellainen lyhyt "nyrhitty" malli sopii musta aivan todella harvalle (esim. itselleni ei), mutta onpas väsynyt tää yleistys, että (kaikki) miehet inhoais (kaikkia) otsatukkia.
[/quote]
Hienoa jos sinulle sopii otsis. Melko väsyneitä yleistyksiähän täällä on av-palsta ääriään myöten täynnä, miten tämä muka poikkeaa joukosta? Taisi sittenkin kalikka jalahtaa.
Kysyin juuri poikaystävältäni mitä mieltä hän on otsatukasta naisilla, vastaus: "Näyttää ihan hirveeltä!" :D Minunkin kokemuksien ja kuulemani mukaan miehet eivät pidä otsatukasta naisilla :D Kerran radiossakin kaksi mies juontajaa haukkuivat otsatukkaa rumaksi ja listasi muutaman naisen joille se sopii. Esim. Jannika B.
Hienoa jos sinulle sopii otsis. Melko väsyneitä yleistyksiähän täällä on av-palsta ääriään myöten täynnä, miten tämä muka poikkeaa joukosta? Taisi sittenkin kalikka jalahtaa.
[/quote]
=kalahtaa.
Mulla on ollut otsatukka monta vuotta. Mulle on sanottu, että näytän paremmalta ja kypsemmältä sen kanssa ja monet ovat sanoneen sen sopivan mulle. Mulla on keskipitkä ja paksu tukka (hieman yli rintojen.) Jos jollain on nyt ongelma sen suhteen, olkoon. Itse pidän näin tukastani ja näytän mielestäni paremmalta otsiksen kanssa. Jos en kelpaa sen kanssa, se on voi voi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:46"]Itse leikkasin otsiksen, kun huvitti. Vaihdoin mallia, kun huvitti. Nyt kasvatan pois, kun huvittaa. Mieheltä en kysynyt.
[/quote]
Kasvatan zz top parran koska huvittaa, sinulta en kysy mitään.
T. Itsenäinen ja vahva miehesi
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:46"]Itse leikkasin otsiksen, kun huvitti. Vaihdoin mallia, kun huvitti. Nyt kasvatan pois, kun huvittaa. Mieheltä en kysynyt. [/quote] Kasvatan zz top parran koska huvittaa, sinulta en kysy mitään. T. Itsenäinen ja vahva miehesi
[/quote]
No huhhuh, nyt meidän oma tossukkakin on saanut vähän selkärankaa omiin päätöksiin ulkonäkönsä suhteen! :D
Otsatukkahan on seksikäs!
T. Otsatukkanaisen aviomies
Niin minäkin olen saanut kehuja otsiksesta :) Nimenomaan siitä suorasta ja paksusta. Sopii mun kasvoille vaan paljon paremmin, korostaa kasvonpiirteitä. Näytän muuten hiukset ponnarilla ilman otsista ihan kaljulta kun on korkea otsa. Olkoot tuntemattomat miehet mitä mieltä hyvänsä :DD
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:46"]Itse leikkasin otsiksen, kun huvitti. Vaihdoin mallia, kun huvitti. Nyt kasvatan pois, kun huvittaa. Mieheltä en kysynyt. [/quote] Kasvatan zz top parran koska huvittaa, sinulta en kysy mitään. T. Itsenäinen ja vahva miehesi
[/quote]
No huhhuh, nyt meidän oma tossukkakin on saanut vähän selkärankaa omiin päätöksiin ulkonäkönsä suhteen! :D
[/quote]
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:31"]
En käsitä. Tekisi mieli taas leikata otsis, koska mielestäni se piristää olemusta, mutta mies ei tykkää. En tiedä vielä leikkaanko vaiko en. Tarkemmin ajatellen 2 exääkään eivät tykänneet otsatukasta. Eikä vain minulla vaan yleisesti. En viitsi alkaa kinaamaan miehen kanssa joutavasta asiasta joten kysyn täällä, mikä vikana otsiksessa?
[/quote]
Vääristää kasvojen mittasuhteita. Usein korostaa vain huonoja puolia.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:26"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:46"]Itse leikkasin otsiksen, kun huvitti. Vaihdoin mallia, kun huvitti. Nyt kasvatan pois, kun huvittaa. Mieheltä en kysynyt. [/quote] Kasvatan zz top parran koska huvittaa, sinulta en kysy mitään. T. Itsenäinen ja vahva miehesi [/quote] No huhhuh, nyt meidän oma tossukkakin on saanut vähän selkärankaa omiin päätöksiin ulkonäkönsä suhteen! :D [/quote] Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
[/quote]
Täällä pakko vähän valistaa kun nössykkämiehet ulisee normaalista, omaan kehoon liittyvästä päätäntävallasta. Nainen saa vittu lihoa vaikka 200 kg, sama oikeus on suhteessa olevalla miehellä. Ei noihinkaan mitään lupia tarvita, vitun ääliöt.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 17:26"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä mä aikasemminkin tein mitä halusin, mutta koska naiset vittuili mulle, niin ihan varmaan kuittailen sitten itekin niiden otsatukista.
Otsatukka on äärettömän epäseksikäs. Aikuinen nainen haluaa näyttää pikkutytöltä.
Usein tähän tyyliin liittyy muukin jämähtäminen nuoruuden tai lapsuuden tyyliin. Monesti myös piipittävä ääni.
Neljäkymppinen otsatukkanainen EI näytä söpön tyttömäiseltä, vaan identiteettiongelmaiselta.
Ja siis tämä pätee nimenomaan siihen suoraan tasapitkään otsikseen, ei semmoiseen rikottuun tyyliin, jossa edessä on lyhyempiä vähän sivulle kammattuja hiuksia.