Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet inhoavat otsatukkaa naisella?

Vierailija
08.07.2015 |

En käsitä. Tekisi mieli taas leikata otsis, koska mielestäni se piristää olemusta, mutta mies ei tykkää. En tiedä vielä leikkaanko vaiko en. Tarkemmin ajatellen 2 exääkään eivät tykänneet otsatukasta. Eikä vain minulla vaan yleisesti. En viitsi alkaa kinaamaan miehen kanssa joutavasta asiasta joten kysyn täällä, mikä vikana otsiksessa?

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:24"]Suomalaisilla on yleensä ohuet, lasimaiset hiukset joten otsatukka voi olla vaihtoehtona tuomassa volyymia. Esim. Etelä-Euroopassa ei otsatukkaa pahemmin näy... parhaiten sopii jos on pitkä blonditukka tai punainen, ja söpö otsis joten tukkaa voi pitää löysällä letilllä tms. Otis on karsea jos on joku hartiapituinen tukka mutta monella tosiaan se on ainut miten voi jotain runsaden tuntua saada tukkaan... itselleni ei sovi kun on luonnonkihra karhea tukka, joten annan hulmuta vapaana :)
[/quote]

Totta muuten, ulkomailla otsatukka taitaa olla aika paljon harvinaisempi kuin Suomessa.

Vierailija
82/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samaan otsatukkavihaan miehillä. Exäni, samoin kuin kahden kaverini miehet ovat sanonneet etteivät tykkää otsahiuksista. Ja ivat aika erityylisiä miehiä. Eivät osanneet selittää miksi. Meidän naisten selitys on että nainen näyttää määrätietoisemmalta otsatukassa. Kyse on siis sellaisesta suorahkosta otsiksesta. Ei mistään sivuheittarista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on helvetin ruma.

Vierailija
84/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:40"]

Olen törmännyt samaan otsatukkavihaan miehillä. Exäni, samoin kuin kahden kaverini miehet ovat sanonneet etteivät tykkää otsahiuksista. Ja ivat aika erityylisiä miehiä. Eivät osanneet selittää miksi. Meidän naisten selitys on että nainen näyttää määrätietoisemmalta otsatukassa. Kyse on siis sellaisesta suorahkosta otsiksesta. Ei mistään sivuheittarista.

[/quote]Ehkä aggressiivisemmalta näyttää otsiksessa ja kiltimmältä ilman.

Vierailija
85/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan joku otsatukkafetissi kun naiset näyttää minusta aina paremmalta sen kanssa.

Vierailija
86/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut samaa. mutta ei ne ole inhonneet etuhiuksia, lyhyempiä, jotka on sivullepäin,

http://www.hyvaterveys.fi/files/media/hearts_minds/2/thumbs/blog_full_22256070507_olsen_400x400.jpg

vaan sitä viivasuoraa otsista tähän tyyliin

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRemN2m7uwRjCaE20MgQ4vTaRG03iQhFWkdGiU5XHVwMTMg1IiZ_g

Vierailija
87/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:13"]Kysyin just vieressä istuvalta mieheltä, miksi hän on sanonut joskus ettei minun kannata leikkauttaa otsista. Kuulemma ne näyttää naisilla tyhmältä, ei sovi yleensä ja on mummotyyli. Hitsi, ei tee mieli enää mennä ominpäin kokeilemaan otsista, entä jos mä näyttäisin mummolta :D
[/quote]

Päinvastoin, otsis yleensä nuorentaa!

Vierailija
88/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, itse teen hiusvalinnat sen mukaan mikä itseäni miellyttää.

Vierailija
89/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:36"]En usko, että miehet dissaa tällaista:

http://www.herinterest.com/wp-content/uploads/2014/05/40b138b7da69d5c5829bf5cff4d15d1e.jpg

Tällaisesta eivät varmaan tykkää:

http://4.bp.blogspot.com/-T0gLQKc_eQw/UUGsl2PEIjI/AAAAAAAACpY/JdBzJTqIGPk/s1600/WP_000217.jpg
[/quote]

Onpas söpö tukka tässä jälkimmäisessä.

Tämä mies tykkää hulluna!

Vierailija
90/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:50"]

No höh mikä mies. Oma mieheni totesi jahkaillessani minkälaisen tukan leikkaisin, että "sä olet kulta kaunis vaikka kaljuna, leikkaat mitä mieli tekee". Tietenkään se ei helpottanut pulmaani, mutta ainakin tuli hyvä mieli :)

[/quote]

"No höh mikä mies". Sinuakaan ei varmasti kiinnosta tuon taivaallista jos mies vaikka alkaa kaljuuntua ja vetää sellaisen pastoripiiskan kaljunsa yli tai kasvattaa stigin viikset ja takatukan? No ihan varmasti kiinnostaa jokaista naista, kunhan nyt suollattee kaksinaismoralistista skeidaa.

Vierailija
91/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni sanoo, että otsatukka saa naisen näyttämään puudelilta, ja hän inhoaa koiria.

Vierailija
92/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että otsatukka EI SOVI kenellekään muulle kuin Kleopatralle!

Tarkemmin sanottuna Elizabeth Taylorille Kleopatran roolissa.

Muissa tapauksissa rumentaa aina naista!

Vierailija
93/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:46"]

Itse leikkasin otsiksen, kun huvitti. Vaihdoin mallia, kun huvitti. Nyt kasvatan pois, kun huvittaa. Mieheltä en kysynyt.

[/quote]

Wau! Vitsi kuinka vahva ja itsenäinen nainen sä olet! Saanko nuolla maata jalkojesi alla? Olet mun sankari! Oikea idoli!

Vierailija
94/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten takia jätät leikkaamatta?? Missä sun itseluottamus on??

Vierailija
95/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävät on valittanu aina mun parta- ja hiuskokeiluista, joten vitut, ei ole naisten yksityisasia jos leikkaavat otsatukan. Keksin sille jonkun mahdollisimman hölmön lempinimen, jos sellaisen kanssa joudun elämään.

Vierailija
96/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan mieheltä kysy että saanko leikata otsatukan. Leikkaan jos haluan. Mulla on niin kamala nenä ja olematon leuka että sivuprofiili on parempi otsiksella kun kaljulla otsalla.

Vierailija
97/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:34"]

[/quote]
Ookko nää ihan tosissaan?

http://www.fact.co.uk/media/20845161/elizabeth-taylor-cleopatra2.jpg

Vierailija
98/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:37"]

Mun tyttöystävät on valittanu aina mun parta- ja hiuskokeiluista, joten vitut, ei ole naisten yksityisasia jos leikkaavat otsatukan. Keksin sille jonkun mahdollisimman hölmön lempinimen, jos sellaisen kanssa joudun elämään.

[/quote]

Mitäs olet pikkutossukkakulta, joka kuuntelee mitä naisilla on sanottavansa.

Normaalit itsearvostuksella varustetut ihmiset tekevät itsenäisiä, vain itseään miellyttäviä päätöksiä.

Vierailija
99/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:34"]

[/quote]
Ookko nää ihan tosissaan?

http://www.fact.co.uk/media/20845161/elizabeth-taylor-cleopatra2.jpg

[/quote]

Vain suuri kaunotar voi pitää otsatukkaa. Ja hänkin on paremman näköinen ilman sitä.

Tavallinen nainen rumenee silmissä otsatukan kanssa!

Vierailija
100/134 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 16:35"]

Miesten takia jätät leikkaamatta?? Missä sun itseluottamus on??

[/quote]

Riippuu ihan millaisessa suhteessa elää. Jos on useampi mies ja kumpikaan/kukaan ei diggaile otsista, niin ihan validi ratkaisu mielestäni. Jos on parisuhteessa ja miesten, monikossa ja tarkoittaen muuta kuin puolisoa, takia jättää leikkaamatta niin voisi tosiaan itseluottamustaan jostain kaivella...