Miksi miehet inhoavat otsatukkaa naisella?
En käsitä. Tekisi mieli taas leikata otsis, koska mielestäni se piristää olemusta, mutta mies ei tykkää. En tiedä vielä leikkaanko vaiko en. Tarkemmin ajatellen 2 exääkään eivät tykänneet otsatukasta. Eikä vain minulla vaan yleisesti. En viitsi alkaa kinaamaan miehen kanssa joutavasta asiasta joten kysyn täällä, mikä vikana otsiksessa?
Kommentit (134)
Kun leikkasin pitkästä aikaa otsiksen, miespuolinen ystävä nähdessämme sanoi, että näytän 10 vuotta nuoremmalta. Toinen korjasi vieressä, että 15 vuotta.
Olen 30. Kukin voi itse määritellä, ottaisiko kehuna vai loukkauksena.
Mä en ole ikinä ajatellut, että kaikista otsatukista voisi pitää tai olla pitämättä - riippuu naamasta, tyylistä ja hiuskokonaisuudesta. Yleensä en kuitenkaan pidä ihan äärilyhyiksi vedetyistä, suorista alien-otsiksista enkä käytännössä koskaan liian harvasta tasapitkästä otsiksesta (tai muustakaan liian harvasta otsiksesta). Sen sijaan mielestäni kaikkien ns. kuplaotsaisten ja muiden pitkäotsaisten kannattaisi ehdottomasti pitää jonkinlaista otsatukkaa, mikään kampaus ei onnistu parantamaan minkään naamatyypin mittasuhteita yhtä tehokkaasti.
No miehiä. Eikö sitä voi kerralla tajuta
Kysyin mieheltäni ja hän vastasi "koska ne on rumia. En tiedä miksi, ne vaan on" :D
En ymmärrä. Mutta harvalle sellainen sopii.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:33"]
[/quote]
Pitääköhän muotoilla toisin: miksi kuvittelet, että miehet inhoavat otsatukkaa?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:31"]
En käsitä. Tekisi mieli taas leikata otsis, koska mielestäni se piristää olemusta, mutta mies ei tykkää. En tiedä vielä leikkaanko vaiko en. Tarkemmin ajatellen 2 exääkään eivät tykänneet otsatukasta. Eikä vain minulla vaan yleisesti. En viitsi alkaa kinaamaan miehen kanssa joutavasta asiasta joten kysyn täällä, mikä vikana otsiksessa?
[/quote]
Henk. koht minulla ei ole mitään otsatukkaa vastaan. Joillekkin se sopii, joillekkin ei. Mutta kertaakaan en rupea enää kuuntelemaan sitä harmitusta, ettei olisikaan pitänyt leikata sitä ja sitä marmatusta, kun sen kasvattaminen pois kestää ja ei saa tukkaa hyvin.
Eipäs taas yleistetä koskemaan kaikkia miehiä siellä kolmen jantterin mielipiteiden perusteella. Oma mieheni esimerkiksi tykkää kovasti otsiksista ja tunnen monia muitakin saman mieltymyksen omaavia.
En usko, että miehet dissaa tällaista:
http://www.herinterest.com/wp-content/uploads/2014/05/40b138b7da69d5c5829bf5cff4d15d1e.jpg
Tällaisesta eivät varmaan tykkää:
http://4.bp.blogspot.com/-T0gLQKc_eQw/UUGsl2PEIjI/AAAAAAAACpY/JdBzJTqIGPk/s1600/WP_000217.jpg
Ja tällainen olis myös kauhea:
Ellen Jokikunnas on yksi, jolle otsis ei sovi ollenkaan. Se ylipitkä malli varsinkin on ihan tajuttoman ruma.
[/quote]
[/quote]Turha sulle on mitään selittää kun et tajua kuitenkaan
Mun mies taas ei halua, että kasvatan otsatukan pois. Se sopii mulle, mutta itse kaipaisin jo vaihtelua monen otsis-vuoden jälkeen.
Itse leikkasin otsiksen, kun huvitti. Vaihdoin mallia, kun huvitti. Nyt kasvatan pois, kun huvittaa. Mieheltä en kysynyt.
Jos se ei vaan sovi sulle, ja sun miehet on tajunneet sen?
Ellen Jokikunnas näyttää urpommalta ilman otsatukkaa, koska otsa on niin korkea.
Munkin mies vihaa otsatukkaa,ja on ristiny tämän Noriko-kampaukseksi.Ja tiedän myös kaksi muuta miestä,jotka ei pidä naisten otsatukasta.Ite taas viihtyisin kyseissä hiusmallissa,mutta ärsyttää kuunnella miehen nälvimistä:(
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:39"]
[/quote]
[/quote]Turha sulle on mitään selittää kun et tajua kuitenkaan
[/quote]
Juu, en tajuakaan sitä, että yksittäiset kokemukset yleistetään koko sukupuolta koskevaksi.
No höh mikä mies. Oma mieheni totesi jahkaillessani minkälaisen tukan leikkaisin, että "sä olet kulta kaunis vaikka kaljuna, leikkaat mitä mieli tekee". Tietenkään se ei helpottanut pulmaani, mutta ainakin tuli hyvä mieli :)
Otsatukka on seksikäs. Miehet pitää sua sitten tyrkkynä ja alkaa hirveästi haluta seksiä sun kanssa, jos leikkaat ostiksen. Kannattaa leikata kalju.
Otsatukka on niin typerä! Yleensä sillä peitellään korkeaa otsaa kuten Jutta Gustafsberg mutta jos sen laittaa matalotsainen niin näyttää vaan tosi urpolta. Loppuosa naamasta tulee mittasuhteiltaan hevosmaiseksi ja otsis näyttää hevosen etuharjalta. Tosi harva näyttää hyvältä otsiksessa.
Luonnolliset seksikkäät hiukset liehuvat pitkinä ja vapaina.