kuinka pitkän naisen kanssa seurustelisit mieluiten?
Kommentit (73)
Iihan kaikki käy, kun vain joku rakastuisi minuun. Yli kymmenen vuotta yritystä ja puihin menee joka kerran.
Ei vain kiiinosta naisia tällainen kunnollinen perustyyppi. Keskituloinen, ei varsinaisia valuvirheitä ulkonäössä, fiksukin omasta mielstäni olen, keskusteleva ja toiset huomioon ottava.
Jotain helvetin tylsää minussa nyt vain on. Ei nappaa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:47"]
Pieni ja siro on aina paras. Alle 165 on oltava. Mieluiten 155 cm ja 45 kg. Pieni timmi perse on ihaninta ikinä. Pitkä nainen isoine kannikoineen on kuin teurassikaa tanssittaisi. Yleensä ovat vielä helvetin kömpelöitä.
[/quote]
Juuri näin!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:47"]Varmaan joku 160-170 cm, mutta ärsyttää, kun juttusille tulee aina vain jotain 175-180+ senttisiä naisia. En halua mitään lähes itseni pituista naista, koska miehen pitää olla selvästi naista pidempi, ja miksi nämäkään naiset eivät etsi selvästi itseään pidempiä miehiä? [/quote] Mä oon 180cm ja mies 195cm. :) ollaan komee pari. :)
[/quote]
Pointsit sinulle, etsisipä vain muutkin tuonpituiset naiset niitä yli 190 cm miehiä. Mutta kun monet heistä ottavat sellaisen 175-185 cm pituisen miehen.
Kerrassaan hölmön näköistä, että senpituisella naisella on joku vain itseään juuri ja juuri pidempi, samanpituinen tai jopa itseään lyhyempi mies.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:47"]Pieni ja siro on aina paras. Alle 165 on oltava. Mieluiten 155 cm ja 45 kg. Pieni timmi perse on ihaninta ikinä. Pitkä nainen isoine kannikoineen on kuin teurassikaa tanssittaisi. Yleensä ovat vielä helvetin kömpelöitä.
[/quote]
Toi loppu oli erinomaisesti sanottu. Pitkä, hoikka ulkomuoto usein hämää. Makuuhuoneen puolella onkin sitten vaikea käsitellä. Ne on vaan jotenkin niin.... niin... Isoja?
Vaikka pisinpään olen ollut 174 senttisen naisien kanssa, niin silti ihanne olisi jossain 164-168 välimaastossa, itse olen 180 cm. Tuosta haarukasta alaspäin voin joustaa reiluumminkin, mutta ylöspäin mielellään maks pari senttiä. Mieluummin 150 senttinen, kuin yli 170 senttinen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:47"]
Pieni ja siro on aina paras. Alle 165 on oltava. Mieluiten 155 cm ja 45 kg. Pieni timmi perse on ihaninta ikinä. Pitkä nainen isoine kannikoineen on kuin teurassikaa tanssittaisi. Yleensä ovat vielä helvetin kömpelöitä.
[/quote]
Juuri näin!
[/quote]
Oletteko pedareita?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:47"]Pieni ja siro on aina paras. Alle 165 on oltava. Mieluiten 155 cm ja 45 kg. Pieni timmi perse on ihaninta ikinä. Pitkä nainen isoine kannikoineen on kuin teurassikaa tanssittaisi. Yleensä ovat vielä helvetin kömpelöitä.
[/quote]
Toi loppu oli erinomaisesti sanottu. Pitkä, hoikka ulkomuoto usein hämää. Makuuhuoneen puolella onkin sitten vaikea käsitellä. Ne on vaan jotenkin niin.... niin... Isoja?
[/quote]
Tai sitten sinä olet vaan niin....niiiin....pieni!?
Täällä taas näköjään kaikki puutarhatonttu-ukot kokoontuu.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:47"] Pieni ja siro on aina paras. Alle 165 on oltava. Mieluiten 155 cm ja 45 kg. Pieni timmi perse on ihaninta ikinä. Pitkä nainen isoine kannikoineen on kuin teurassikaa tanssittaisi. Yleensä ovat vielä helvetin kömpelöitä. [/quote] Juuri näin! [/quote] Oletteko pedareita?
Olen elänyt siinä uskossa, että tuota termiä käytetään alaikäisiin sekaantujista. Tässä oli kaiketi kysymys naisen pituudesta. Voin olla väärässäkin.
[/quote]
Nainen miestä leukaan asti. Helppo halata. Näkee yli. Pussaus viehkeästi taittaen. Seksissä mies on yleensä vähän lantiostaan alempana niin kasvot matchaa kohdilleen, takaapäin yltää pussaamaan, vähän syvemmässä toiminnassa siihen sopii että naisen kasvot on siinä kaulan kohdalla. Iso vehje kun on.
Naistaan lyhyempi mies on huvittava näky - sille ei voi mitään
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:47"]Pieni ja siro on aina paras. Alle 165 on oltava. Mieluiten 155 cm ja 45 kg. Pieni timmi perse on ihaninta ikinä. Pitkä nainen isoine kannikoineen on kuin teurassikaa tanssittaisi. Yleensä ovat vielä helvetin kömpelöitä. [/quote] Toi loppu oli erinomaisesti sanottu. Pitkä, hoikka ulkomuoto usein hämää. Makuuhuoneen puolella onkin sitten vaikea käsitellä. Ne on vaan jotenkin niin.... niin... Isoja? [/quote] Tai sitten sinä olet vaan niin....niiiin....pieni!?
[/quote]
Olen 198 cm pitkä. Joidenkin mielestä varmaan pieni.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:32"]150-160cm
[/quote]
Kateelliset romuluiset hongankolistajat. :'D
162-170 cm. Ilman muuta pieni tai pienehkö nainen, iso nainen on jotenkin ikävä kuten lihakset naisella.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:47"]Pieni ja siro on aina paras. Alle 165 on oltava. Mieluiten 155 cm ja 45 kg. Pieni timmi perse on ihaninta ikinä. Pitkä nainen isoine kannikoineen on kuin teurassikaa tanssittaisi. Yleensä ovat vielä helvetin kömpelöitä.
[/quote]
Kateelliset romuluiset hongankolistajat alapeukuttaa. :)
En tahdo, että naiseni on fyysisesti vahva tai kookas. Paljon parempaa ja söötimpää on kun nainen on pienikokoinen ja heikko.
Olen itse 191, joten naisen tulee olla max 181. Korotkin jalassa ei ole vielä itseäni selkeästi pidempi. En tiedä olisiko mitään alapituutta.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 15:17"]Täällä taas näköjään kaikki puutarhatonttu-ukot kokoontuu.
[/quote]
Susta on ok haukkua ihmisiä pituuden pohjalta? Mitäpä jos minä haukun sinua kirahvikummajaiseksi tai lipputangoksi? Siinä missä lyhyt mies on jolle kulle turn-off, niin samoin sitä on myös pitkä nainen toiselle. Jospa jättäisimme toistemme haukkumisen ja edes yrittäisimme esittää sivistyneitä ihmisrodun edustajia?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:47"]Varmaan joku 160-170 cm, mutta ärsyttää, kun juttusille tulee aina vain jotain 175-180+ senttisiä naisia. En halua mitään lähes itseni pituista naista, koska miehen pitää olla selvästi naista pidempi, ja miksi nämäkään naiset eivät etsi selvästi itseään pidempiä miehiä?
[/quote]
Mä oon 180cm ja mies 195cm. :) ollaan komee pari. :)