kuinka pitkän naisen kanssa seurustelisit mieluiten?
Kommentit (73)
Mieluiten jotain: 145-165 cm, ehkä painottuen vähän alle 160 cm.
(187cm pitkä) 41v m
Mun mies on 187 cm pitkä.
Minä olen 177 cm.
Tiedän toisen exänsä olleen 173 cm ja toinen lienee minun pituiseni.
pituuden lisäksi meitä yhdistää ulkonäöllisesti tummat hiukset.
Eräs mies juuri sanoi, että ainoat kriteerit naiselle on, ettei hän ole pidempi tai pianavampi.
Mies itse on n 192 cm ja painaa silmäarviolta 85-90 kg.
Itse 155cm ja siro :) mies n. 190cm :*
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:48"]Itse 155cm ja siro :) mies n. 190cm :*
[/quote]
Ei sitä kysytty
Tasan 170 cm. Oikeesti ei välii mut toi on paras.
170-185 cm. Olen itse parimetrinen.
Vähän päälle 170cm.
-Mies 29v + 1v-
Pieni ja siro on aina paras. Alle 165 on oltava. Mieluiten 155 cm ja 45 kg. Pieni timmi perse on ihaninta ikinä. Pitkä nainen isoine kannikoineen on kuin teurassikaa tanssittaisi. Yleensä ovat vielä helvetin kömpelöitä.
Varmaan joku 160-170 cm, mutta ärsyttää, kun juttusille tulee aina vain jotain 175-180+ senttisiä naisia. En halua mitään lähes itseni pituista naista, koska miehen pitää olla selvästi naista pidempi, ja miksi nämäkään naiset eivät etsi selvästi itseään pidempiä miehiä?
Saman pituisen kuin itse, eli reilut 180 cm.
Miksi ihmeessä oikein haluamalla haluaisin itseäni lyhyemmän naisen? Silloin tulee väkisinkin fiilis, että minä olen joku iso suojelija, ja hän on heikko pieni hento nainen, jota pitää suojella ja ottaaa kuin mies jne.
Itä-Suomessa asustava blondi Tiina. Opiskelee kai restonomiksi. Hänen kohdallaan voisin tehdä poikkeuksen. Oisko jotain 180 cm tai vähän alle?