Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

orgasmi ja naiset.

Vierailija
08.07.2015 |

Täällä nainen 28v. Miten kertoa seksikumppaneille tai yhdenillan säädöille että en ole saanut orgasmia ja että niiden on turha yrittää sitä mulle antaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tollanen asenteellinen negatiivisuus niin saatat joskus saadakin; turha miehen yrittää tosiaan niin kauan kuin olet itse tuolla mielellä.
Sano, että et osaa saada orkkua ja sulla on siis estoja, näinhän se asia on - ei oo miehen vika.
N35

Vierailija
2/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:23"]Unohda tollanen asenteellinen negatiivisuus niin saatat joskus saadakin; turha miehen yrittää tosiaan niin kauan kuin olet itse tuolla mielellä.
Sano, että et osaa saada orkkua ja sulla on siis estoja, näinhän se asia on - ei oo miehen vika.
N35
[/quote]

No enhän mä ny sanonukkaan että se miehen vika olisi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä kertoa? Kyseleekö joku naisen orgasmin perään?

Vierailija
4/6 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa ihan aluksi. Jotkut miehet innostuvat ja hinkkaavat ihosi rikki kun yrittäävät epätoivoisina saada sinulle orgasmin. Eihän se niin synny. Kerro sitten joskus kymmenennen tapaamiskerran kohdalla vasta, jos et vielä silloin ole saanut.

Itselläni on aina käynyt niin, että uskallan saada orkun vasta muutaman tapaamiskerran jälkeen, kun voin alkaa luottaa mieheen.

N43

Vierailija
5/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en ole saanut koskaan orkkua, nykyisen poikaystävän kanssa oon päässy jo lähelle mutta tiedäb että vika on täysin ns psykologinen. ärsyttää, kun haluaisin niin kamlasti tulla ! ihan vaan meidän molempien takia.

Vierailija
6/6 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:26"]

mäkään en ole saanut koskaan orkkua, nykyisen poikaystävän kanssa oon päässy jo lähelle mutta tiedäb että vika on täysin ns psykologinen. ärsyttää, kun haluaisin niin kamlasti tulla ! ihan vaan meidän molempien takia.

[/quote]

Kyllä se sieltä vielä tulee. Itselläni oli alkuun myös ongelma, koska tuntui, että mies yritti niin kovin ja eri tavalla tuottaa minulle orgasmia. Kun lakkasimme kontrolloimasta tätä ja rentouduimme, aloin saamaan orgasmeja