Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissa hukassa ja epätoivo iskee :'(

Vierailija
08.07.2015 |

Uusi kisulimme on ollut jo viikon päivät omilla teillään. Muutamaan facebookin karkuriryhmään olen laittanut ilmoituksen, olen laitellut lappuja kauppoihin ja lyhtypylväisiin. Ollaan kierrelty huutelemassa, myös illalla ja yöllä. Olen kovin epätoivoinen ja haluaisin saada kissan pian kotiin :( En vaan tiedä yhtään mistä päin lähteä etsimään. Kuulisin mielelläni vinkkejä ja strategioita miten edetä. Kissa katosi taajama-alueella

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ruokakätköjä kotisi lähettyville. Jos ruokaa on kadonnut, on kissasi todennäköisesti lähellä

Vierailija
2/41 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy löytöeläinkodista, onko se tuotu sinne. Onnea etsintään toivottelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löytyy, mutta jatkossa älä päästä kissaa kuljeskelemaan vapaana. On erittäin todennäköistä, että kissan elämä jää sellaisella pitotavalla lyhyeksi, koska niin paljon on vaaran paikkoja.

Vierailija
4/41 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 13:40"]

Kysy löytöeläinkodista, onko se tuotu sinne. Onnea etsintään toivottelen!

[/quote]

Kiitos! On kysytty sieltäkin, laitoin sähköpostilla kuvan ja seuraan kokoajan löytökodin fb-sivua, jonne kuulemma laittavat ajantasaisesti eläintilanteen.

ap

Vierailija
5/41 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitteko kissan kulkea vapaasti pihalla vai karkasiko se? Jos annoitte vapaasti, niin saatte syyttää vaan omaa tyhmyyttänne. Varmaan jäänyt auton alle, jos kerta taajama-alueella asutte

Vierailija
6/41 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa on alusta lähtien tehnyt puolenvuoden reissuja, aina jostain löytyy syksyn tullen kun etsii ihmisten luota lämmintä ja kenties ruokaakin. Olet tehnyt voitavasi, kyllä se jostain löytyy! Viimesyksyllä kissa löytyi lehti-ilmoituksen avulla, kokeile sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voinut lähetä riiuulle.

Jos ei löydy lähialueiden pientareilta yliajettuna. Meidän kissalle kävi niin.

Vierailija
8/41 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt naapureilta? Paikallinen eläinsuojeluyhdistys? Eläinkilinikat (myös kunnallinen), jos noihin olisi kisusi tuotu.

Oma kisu pääsi livahtamaan ulos ja oli 2 päivää kateissa (löyty tokana yönä portailta, kun kävin vielä kerran huutelemassa), ja jo se oli kamalaa, saati viikko...

Peukkuja, että kisu löytyy (mieluiten tietty hengissä, eikä ole jäänyt auton alle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on turvallisesti kotona <3 Yleisövihjeen perusteella löytyi :)

ap

Vierailija
10/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluyhdistys antaa loukkua lainaan!! Soita sinne, ennenkun jää autonalle ja kuolee sinun tyhmyytesi takia. Ole kiltti ja pidä sisällä sitä kissaa, kissa on arvokas eikä sitä voi päästää ulos tietäen että se voi kuolla VARSINKIN taajama alueella, luoja, eikö tullut mieleen? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kisu löytyy <3<3<3

Vierailija
12/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:03"]

Eläinsuojeluyhdistys antaa loukkua lainaan!! Soita sinne, ennenkun jää autonalle ja kuolee sinun tyhmyytesi takia. Ole kiltti ja pidä sisällä sitä kissaa, kissa on arvokas eikä sitä voi päästää ulos tietäen että se voi kuolla VARSINKIN taajama alueella, luoja, eikö tullut mieleen? :(

[/quote]

sisäkissa voi karata siinä missä mikä tahansa muukin lemmikki. eikä käynyt mielessä? ei tietenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kissa kadoksissa n 5kk kunnes tuli itse takaisin kotiin. Se mikä tuossa sinun tapauksessa huolestuttaa on se että sanoit kissan olevan uusi.

Vierailija
14/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 03:25"]

Meillä oli kissa kadoksissa n 5kk kunnes tuli itse takaisin kotiin. Se mikä tuossa sinun tapauksessa huolestuttaa on se että sanoit kissan olevan uusi.

[/quote]

Joo, voivat olla pitkiäkin aikoja reissussa :/ Onneksi kaikki hyvin nyt, rakas kisuli kehrää sylissä... 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaarrrrgggghhhhh......elukat ja ihmiset, parkua nyt yhden katin perään ja jotain etsintäpartiota pystytetään. V***n first world problem!

Vierailija
16/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
17/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 03:43"]

Onnea!

[/quote]

Kiitos! :) Olen niin huojentunut

ap

Vierailija
18/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että vituttaa paskat omistajat jotka antaa kissojensa kulkea vapaana eikä tajua, että niille voi ja todennäköisesti käykin siellä vaikka miten pahasti. Kissa on lemmikki eikä kuulu vapaaksi luontoon.

Vierailija
19/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien sitten ulkoilutatte valjaissa sitä kisua. Suosittelen myös kastrointia heti, kun vain ikä sallii, sillä se vie matkustushaluja. Ja suosittelen hankkimaan sirun siltä varalta, että se karkaa ja joutuu vaikka auton alle. Ell saa sirusta teidän tiedot, ja pystyy ilmoittamaan teille tilanteen.

Ja tietenkin myös paljon hoivaa ja rakkautta ja välittämistä. Onnellinen kissa harvemmin kaipaa pitkiksi ajoiksi muualle <3

Vierailija
20/41 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.karkurit.fi/etsintäohje/kissat/kadonneen-kissan-etsiminen

tuolla on hyvät ohjeet! toivottavasti ap vielä linjoilla