Av:n lääkärit ja muut! Apua! Mitä nämä ovat?
Rintojeni ihoon on alkanut ilmestyä kellertävän vaaleanruskeita läiskiä missä on karhea iho.
Suurimmat läiskät ovat 1 cm kokoisia.
Läiskät ovat kohollaan eli korkeammalla kuin iho.
Apua mitä ne ovat :(
Kuva:
Kommentit (47)
Sulla on liikaa aikaa, kun ehdit etsiskellä itsestäsi jotain kuviteltuja kummallisuuksia, kuvata niitä ja panikoituakin vielä moisista.
Rauhoitu, tuollaisia on kropassa joka toisella vastaantulijalla.
Nännit pitäisi näkyä. Ota uusi kuva
hahahah xD eihän nänneissä ollut vikaa vaan ne oudot täplät...
Rasvasyylää eli rasvaluomea veikkaisin. Minkä verran ikää sulla on? Tuntuuko sellaiselta, että voisi raapaista kynnellä pois?
Vaikuttaisi sieni/hiiva-infektiolle. Pesaisepa rintsikat pelkällä saippualla ja päivittäin.
Voisi olla rasvaluomia.Käy lääkärissä, jos vaivaa.
Miten kenelläkään voi edes tulla MIELEEN kuvailla askarruttavia luomiaan vauvan foorumia varten? Ja huhuilla vielä lääkäriä, täältä? Oikeesti?
Lääkärit toki pitävät täällä vastaanottoaan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 02:44"]
Miten kenelläkään voi edes tulla MIELEEN kuvailla askarruttavia luomiaan vauvan foorumia varten? Ja huhuilla vielä lääkäriä, täältä? Oikeesti?
[/quote]Minä tulen Mieleen kerran päivässä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:00"]
Av:lla on paljon lääkäreitä.
[/quote]
Eipä mene hyvin enää lääkärikunnallakaan jos palstalla, kuten tämä, täytyy roikkua.
Kuvien välityksellä näyttävät rasvaluomilta. Käy näyttämässä lääkärissä - jos ovat rasvaluomia, niin kliininen diagnoosi on helppo. Muuten selvyyden saa viimeistään nyt koepalasta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:05"]
Lääkärit toki pitävät täällä vastaanottoaan.
[/quote]
kas kun et väitä että hallitus kokoontuu täällä säännöllisesti ja presidentti
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:07"]
[/quote]
Eipä mene hyvin enää lääkärikunnallakaan jos palstalla, kuten tämä, täytyy roikkua.
[/quote]
Päivystän ja on tylsää, pitää odottaa potilaan tutkimustuloksia. Täällä on välillä hauskoja ketjuja.
[/quote]
Siis tällaisessa netin perseenreiässä lääkärit? Just joo.. netissä lienee runsaasti järkevämpiäkin paikkoja olla kuin tämä aivokuolleitten paikka täällä. Tai siis ylipäätään, miksi lukeneet fiksut ihmiset olisivat täällä, koska tästä ei makseta edes palkkaa. Tai jos täällä oikeasti käy lääkäreitä, pelottaa että mihinkä tämä maailma on menossa. Täällä paikassa ei käy täysjärkiset
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:10"]
[/quote]
[/quote]
Päivystän ja on tylsää, pitää odottaa potilaan tutkimustuloksia. Täällä on välillä hauskoja ketjuja.
[/quote]
Just niin, minähän olen itse Liberian varapääministeri.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Just niin, minähän olen itse Liberian varapääministeri.
[/quote]
No et ole enää, kun luuhaat avllä!!
t. Liberian kuningas
täällä käy joka kolmas suomalainen joten myös lekureita ja kirurgeja ja julkkiksia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:22"]
täällä käy joka kolmas suomalainen joten myös lekureita ja kirurgeja ja julkkiksia.
[/quote]
Niin varmaan käy, joo. Sekä Yhdysvaltain presidentti ja Putin.
hmm