Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja kaverien luona yöpyminen baari-illan jälkeen

Vierailija
08.07.2015 |

Mieheni on viettänyt puolen vuoden aikana useita öitä baari-illan jälkeen kaverien luona viikonloppusin. Lupasi parantaa tapansa, kun kerroin etten pidä siitä että viettää muualla kun kotona öitä. Käyn itse myös välillä kavereiden kanssa ulkona mutta tulen aina yöksi kotiin. Vaikka olimme puhuneet asiasta, toistui sama viikonloppuna. Valitin hänelle asiasta ja hän raivostui minulle, kontrolloin häntä liikaa ja olen sairaalloisen mustasukkainen. Hän tarvitsee tilaa ympärilleen ja kuulemma olen ajanut hänet nurkkaan, jonka takia suhteestamme on jotain särkynyt lopullisesti. Hän ei kuulemma enää arvosta minua. Lopputulos on siis, että olen syypää kaikkeen. Mies raivostui toden teolla ja heitti astian seinään...Olenko mielestänne kohtuuton vaimo? Muutenkin miehellä on vaikeaa kun ei ole töitä ja elätän perhettä...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettää..

Vierailija
2/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että tosiaan on kavereilla yötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies menemään kun ei kerran arvosta sinua. Eikä se missään kaverilla ole nukkunut!

Vierailija
4/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se niinkin olla, että pettää...Tosin olen jutellut puhelimessa sen kaverien kanssa (ainakin muutaman kerran) kun on ollut poissa kotoa yön. Siitä mies juuri on vihainen, että epäilen häntä pettämisestä, koska syy yöpymisiin liittyy hänen mukaansa voimakkaaseen humalatilaan.

Vierailija
5/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tuli mieleen että miksi edes käy ryypiskelemässä vaikka on työtön! !!! Millä vtun rahalla, aika vastuuton äijä, sinuna heittäisin pellolle tuollaisen.

Vierailija
6/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä sua. Mikä siinä on ongelma, että menee kaverilleen? Harvoin itsekään tulen baarin jälkeen kotiin
Saatan mennä joko jatkoille tai sitten ihan vaan nukkumaan kaverille, joka asuu lähempänä baaria. En jaksa aina lähteä kotiin, kun on niin pitkä matka.

Vierailija
7/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollekin ok, että mies viettää öitä suunnittelematta kavereiden luona baari-illan jälkeen? Mies pystyy syyllistämään minut niin helposti, että taisin pyytää eilen anteeksi tyhmää käytöstäni menettämisen pelon takia. T. ap

Vierailija
8/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun rahoillani käy baarissa tai työttömyskorvauksella (sen jälkeen kun on antanut laskujen maksamiseen jotain) tai kaverit tarjoavat. Minusta aviomiehen kuuluu nukkua yöt kotona, eikä kavereiden sohvilla. Pari viikkoa sitten miehen kaverin luona oli yötä myös kuulemma miehen ex-hoito 15 vuoden takaa ja kun se vitutti, sain kuulla olevani taas sairaan mustasukkainen. T. ap

Vierailija
9/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin että mies menisi kavereilleen yöksi ryyppyillan jälkeen! Ei vaan voi mennä..
Jos miehesi humalatila on syy kavereilla yöpymiseen niin katselisitko mieluummin kotona sammunutta ja kuorsaavaa äijää joka aamuun mennessä muuttuu haisevaksi ja kuorsaavaksi?
Ehkä me olemme olleet sitten yhdessä niin kauan että kaipaan omaa aikaa välillä.

Vierailija
10/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ana sanon miehelle, että jos menee ryyppäämään ns. kunnolla, niin jääköön sitten kavereille yöksi. Itse otan myös joskus, eli en ole mikään alkoholin vihaaja. Mutta mieheni on ärsyttävä kännissä (jos siis ottaa enemmän, ei silloin jos hieman nautiskelee, mutta kaverien kanssa se on aikamoista juomista) en jaksa aamuyöllä herätä siihen kun mölyävä/kolisteleva/jopa"laulava" juoppo huojuu kotiin --> tulkoon sitten kotiin kun on selvinnyt. ..Ja vaikea kuvitella että kukaan nainen tuossa kunnossa olevaa kainaloonsa ottaisi, eikä muutenkaan ole syytä epäillä pettämistä, koskaanhan toki ei voi tietää.

Vierailija
11/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta on mielestäni älytöntä, että suhteessa on mieheni mielestä joku nyt "rikkoutunut" tollaisen asian takia. Meille tulee varmaan kohta avioero asian takia, tosi kiva erota jonkun baari-iltojen takia. T. ap

Vierailija
12/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mennä kavereille yöksi, koska sitä ei todellakaan jaksa sit kattoa kotonakaan. Mutta ilmeisesti teillä on vaikeuksia puhua asioista jos astiat lentelee. Jos on luottamusongelmia, kannattaisi katsoa peiliin ja jos sieltä ei löydy korjattavaa, kerätä kimpsut ja lähteä, miksi turhaan hukata aikaa ja pilata oma elämä jos se tuottaa hankaluuksia.

Oma mies viettää aikaa ainoastaan muutaman mimmin kanssa satunnaisten mieskavereiden lisäksi dokaten puistoissa ja heidän luonaan eikä todellakaan ole mikään pettäjätyyppi, av-mammojen on tietysti sellaista vaikea ymmärtää, mutta näin se on. Luotan 100% koska on todellakin tyyppi, joka on kanssani, koska haluaa olla. Olisi yksin mielummin jos haluaisi säätää. 

En haluaisi katsoa sellaista kotona aamulla, joten olkoon siellä. Meillä on hyvä keskusteleva suhde, 10v yhdessä. Minäkin saunon ihan vapaasti omien miespuolisten kavereiden kanssa eikä siinä mitään.

Vierailija
13/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:18"]

Onko jollekin ok, että mies viettää öitä suunnittelematta kavereiden luona baari-illan jälkeen? Mies pystyy syyllistämään minut niin helposti, että taisin pyytää eilen anteeksi tyhmää käytöstäni menettämisen pelon takia. T. ap

[/quote] Minusta on ok, jos mieheni menee yöksi kaverilleen baarin jälkeen, mutta tuosta suunnittelemattomuudesta en tykkäisi. Eli jos sanotaan lähtiessä, että tullaan yöksi kotiin, mutta sitten ei tullakkaan. Mieheni kertoo aina etukäteen jo lähtiessään, jos aikoo kaverilleen mennä. Pari kertaa hän on suunnittelematta mennyt lähellä asuvan luo yöksi todella kovan humalatilan vuoksi (= ei kykenevä tilaamaan taksia tai on niin huonossa kunnossa että kaverit näkevät parhaaksi laittaa pikimmiten nukkumaan). Tällöin olen suuttunut, mutta ennen kaikkea tuon tolkuttoman humalatilan takia. Ryypätä mielestäni saa, mutta ei sellaisella häpeällisellä tavalla ja esim. omaisuuttaan kadottaen.

Vierailija
14/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on ollut, ettei hän ole ilmoittanut mitään ja olen ihmetellyt aamulla kun olen herännyt, että missä hän on. Mies juo muutenkin liikaa ja annan hänelle rahaa välillä siihen, jotta piristyisi. T. ap

Vierailija
15/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään miksi te roikutte tuollaisten teinipoikien kanssa??

Vierailija
16/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:18"]

[/quote]

Yleensä menen kyllä mieluiten kotiin baarista, jos erikseen jostain syystä on sovittu, niin sitten kaverille. Kuulostaa kertomanasi aika mulkulta käytökseltä. Jos olisin työtön, niin en varmasti työntäisi baariin rahojani.

t.mies

Vierailija
17/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi sinä maksat miehen ryyppäämisen?

siis toki jos meinasitte vaikka yhdessä iltaa viettämään mutta ei noin.

teillä on ilmeisesti lapsia? Jotenkin kuulostaa aika narsistiselta tavalta syyllistää sinut oman ryyppäämisen seurauksista.

mitä mies antaa teidän perheelle? Hoitaako lapsia? Entä mitä antaa sinulle? Hoitaako kodin jos sinä töissä ja mies kotona.

meillä mies ei ole koskaan jäänyt suunnittelemasta kaverille yöksi ( ehkä joskus suunnitellusti jossain kaverin mökillä mutta muuten aina yöksi kotiin). Itse en kyllä hyväksyisi selitykseksi kovaa humalatilaa ainakaan toistuvasti. Kyllähän aikuisen miehen pitäisi ymmärtää rajansa juomisen kanssa. Ja jos ei ymmärrä niin ei juo.

Vierailija
18/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tätä tapahtuu? Kerran kuussa tai useammin? Itse en rahoittaisi miehen ryyppäämistä, vaan hän saisi ihan itse kustantaa sen. Ja jos tuota kavereilla yöpymistä ei tapahdu ihan jatkuvasti, pyytäisin vain lähettämään yöllä viestin etten turhaan huolestu.

Vierailija
19/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 12:06"]

Se pettää..

[/quote]

mäkin pettäisin tuollasta koti-hitleriä

Vierailija
20/25 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettää. . Ei epäilystäkään. Tutki kuitit ja taskut niin narahtaa.