Mies ja kaverien luona yöpyminen baari-illan jälkeen
Mieheni on viettänyt puolen vuoden aikana useita öitä baari-illan jälkeen kaverien luona viikonloppusin. Lupasi parantaa tapansa, kun kerroin etten pidä siitä että viettää muualla kun kotona öitä. Käyn itse myös välillä kavereiden kanssa ulkona mutta tulen aina yöksi kotiin. Vaikka olimme puhuneet asiasta, toistui sama viikonloppuna. Valitin hänelle asiasta ja hän raivostui minulle, kontrolloin häntä liikaa ja olen sairaalloisen mustasukkainen. Hän tarvitsee tilaa ympärilleen ja kuulemma olen ajanut hänet nurkkaan, jonka takia suhteestamme on jotain särkynyt lopullisesti. Hän ei kuulemma enää arvosta minua. Lopputulos on siis, että olen syypää kaikkeen. Mies raivostui toden teolla ja heitti astian seinään...Olenko mielestänne kohtuuton vaimo? Muutenkin miehellä on vaikeaa kun ei ole töitä ja elätän perhettä...
Kommentit (25)
Jos teillä ei ole lapsia, niin ala jo valmistella eroa. Mies on jo itsekin myöntänyt, ettei arvosta sinua. Mutta syy on varmasti muualla kuin sinun peräänkatsomisellasi.
Aika hyvässä vauhdissa olevalta juopoltahan miehesi kuulostaa. On oma asiasi jaksatko katsoa miehen ryyppyreissuja jolloin mitään ilmoittamatta jättää kotiin tulematta ja vielä kustannatkin niitä. Minä en katsoisi eikä kovin moni muukaan.
Miehellesi alkoholi on ilmeisesti jo tosi tärkeä asia. Jatkossa reissut voivat pidetä kestäen pari yötä.
Juoppo raivostuu aina, jos hänen juomiskäyttäytymiseensä puututaan. Selityshän se on sekin että "tarvitsee tilaa itselleen" - juu, aikaa ryyppäämiseen tässä tapauksessa; muut ihmiset hakevat sitä harrastuksista ja ystävistä, eivät tolkuttomasta dokaamisesta.
Masentuuhan se, alkoholisti, jos ei ole rahaa viinaan, mutta älä sinä rahoita hänen todennäköisesti etenevää sairauttaan.
Ei aikuisella ihmisellä ole mitään syytä mennä kaverin luo baari-illan jälkeen.
paska suhde on paska suhde. Oma valinta missä nämä päivänsä täällä viettää.
Hänellä on narsistinen persoonallisuus ja sinä olet sairastunut läheisriippuvuuteen. Tuossa ei käy hyvin. Hän ei tule muuttumaan.