Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jäänyt yllättävän tilanteen vuoksi hetkessä työttömäksi (Ei yt-neuvotteluja?)

Vierailija
21.02.2022 |

Itse olen jo vuosia ollut toistaiseksi voimassa olevassa ja samassa nyt aika pitkään, mutta takavuosina sain klo 14 kuulla, että firman toiminta loppuu tänään. Muut olivat kuulleet aamulla, mutta minä olin äitiyslomalla ja vasta päivällä kahvilla olivat hoksannneet, että jonkun pitää mullekin kertoa.

Tuli vaan mieleen kun Saariselän kaupan palossa moni menetti työnsä tänään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saariselän kauppias vuokrasi jo uudet tilat joten ei ne työttömäksi jää kun uutta kauppaa pukkaa.

Joo sinä etsit sitten uuden duunin

Vierailija
2/5 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on varmasti monta Anttilan entistä työntekijää. Konkurssissa palkanmaksu loppuu kahden viikon kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kymmenen vuotta sitten palasin kesälomalta eräänä maanantaiaamuna työpaikalle täynnä uutta virtaa seuraavaan vuoteen. Kutsuttiin viikkopalaveriin kuten aina maanantaiaamuisin, jossa konkurssipesänhoitaja sitten jakoi irtisanomislaput jokaiselle. Työvelvoite loppui samalla, mutta meni loppupäivä puidessa että "tällaista tänään".

Vierailija
4/5 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni työsuhde laitettiin poikki koeajan lopulla. Oltiin pokkana sanottu, että eivät perustele, vaikka lain mukaan olisi pakko olla joku syy. P*skamaista käytöstä työnantajalta. Onhan se tärkeätä myös työntekijän kannalta saada palautetta mikä on mennyt pieleen.

Vierailija
5/5 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tehnyt pätkätöitä samassa paikassa 8 vuotta, kun tuli yt:t. Sopimustani ei enää voitu jatkaa sen takia. Lähdin aamulla normaalisti töihin ja päivällä selvisi, etten tule enää huomenna töihin. Sopimustani oli jäljellä vielä parisen kuukautta, mutta pidin lomat pois ja sain loppuajaksi palkatonta.

Otin tuon todella raskaasti ja masennuin niin, että suunnittelin sillalta hyppäämistä. Sitten nuo yt:t vielä peruttiin, eikä ketään irtisanottu tai lomautettu. Jotenkin v*tutti ihan hirveästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi