Onko noloa käydä joka viikonloppu samassa baarissa?
Olen viimeiset viisi perjantaita käynyt samassa yökerhossa tanssimassa. Onko noloa?
Kommentit (30)
Ei, vaan noloa on käydä joka viikonloppu baarissa. Eikö sinulla ole muuta ajanvietettä?
Pubiruusun elämää. Voihan sitä tanssimiseksikin sanoa.
Miksi käydä aina samassa paikassa jos on muitakin vaihtoehtoja?
Onhan se. Sun epäillään, huoraksi, jonka asiakkaiden kalastelupaikka kyseinen yökerho on.
Portsarit kohta kysyy, että otatko käyttöösi pukukaapin, kun yksi juuri vapautui erään vakiasiakkaan delatessa.
Mihin aikaan illasta muuten menet sinne? Kuinka monta tuntia saat kulumaan yhdessä ja samassa paikassa? Käytkö siellä yleensä yksin?
Käyn paikallisessa pubissa n. kerran kuussa vaihtelevasti eri viikonpäivänä. Siellä on tasan samat naamat aina. Muualla en koskaan käykään, muuta kuin syömässä ja ehkä kerran vuodessa ns. bailaamassa. Olen sen verran vanha jo.
Tuleehan siinä mieleen, että eivätkö nämä ainaiset päivystäjät muuta tee. Onko se sitten heille noloa, niin sitä en tiedä. Ehkä en itse kehtaisi, kun on lapsiakin, niin leimattaisiin kyllä alkoholistiksi ainakin.
15-16.30 menen Perjantaina ja Lauantain abaut 10-11 aikoihin. Pilkkuun asti ja koko ajan tanssin.
Säälittävää jos jossain bubissa notkuu. Edellinen mies pakotti mukaan mutta sain lopettaa homman kun pilasin muiden fiiliksen. Nykyinen mies ei itsekään juuri käy siellä. 7kk on tässäkin paikassa asunut. Kahdesti oon käynyt ja juonut tosiaan vain yhden. Oon niin vanha että haluun kotiin nukkumaan klo 22 jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 07:53"]15-16.30 menen Perjantaina ja Lauantain abaut 10-11 aikoihin. Pilkkuun asti ja koko ajan tanssin.
[/quote]
Tuleeko pilkku kolmen aikoihin??? Kova muija pot tanssimaan lauantaisinkin 15 tuntia helposti. Älä tuollaisia valehtele ihan ruusu oot koko muija!!!!
En käy pubissa vaan yökerhossa. Enkä käy muuten joka viikonloppu, nyt on vaan lomalla alkanut menojalka vipattaa.
Ap
No ei kai tuo ole noloa, jos et käyttäydy nolosti. Sitä paitsi mitä väliä, jos sinulla on mukavaa? Tanssi on hyvää treeniä.
Jotenkin huvittaa ajatella et joku vatkaa persettään tuntikausia jonkun humpan mukaan. Mä en kyllä muutenkaan tajua baarien lihamarkkinoita. Mä en tanssi. Jos aikoinaan seuraa halusin niin join muutaman, katsoin tarjonnan ja sit kävin hakees sen illan iloksi mikä miellytti sillä hetkellä. Kiltisti ne mukaan tuli. Koitti esitellä itsensä. Vähänkö huvitti. Mitä helvettiä mä jollain nimellä teen :D panoseuran hakupaikkana baarit tajuan, mutta kuka sinne muuten haluaa? Eihän siellä kuule edes puhetta sen tyhjänpäiväisen kakofonian takia.
Rave ja disco on se juttu mitä tanssin.
Mä käyn kans samassa paikassa. Kyllä joku 10h tulee tanssittua illan mittaan samalla lattialla. Joskus vielä jatkoilla lisää.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:24"]
Jotenkin huvittaa ajatella et joku vatkaa persettään tuntikausia jonkun humpan mukaan. Mä en kyllä muutenkaan tajua baarien lihamarkkinoita. Mä en tanssi. Jos aikoinaan seuraa halusin niin join muutaman, katsoin tarjonnan ja sit kävin hakees sen illan iloksi mikä miellytti sillä hetkellä. Kiltisti ne mukaan tuli. Koitti esitellä itsensä. Vähänkö huvitti. Mitä helvettiä mä jollain nimellä teen :D panoseuran hakupaikkana baarit tajuan, mutta kuka sinne muuten haluaa? Eihän siellä kuule edes puhetta sen tyhjänpäiväisen kakofonian takia.
[/quote]
Kertomuksessasi on muutama epäkohta joka paljastaa sen sepitykseksi.
Ei.