Voiko pitkällä takilla lasketella?
Sellaisella joka on puoleen väliin reittä tai lähes polviin? Olen menossa laskettelemaan eikä minulla ole lyhyttä takkia…
Kommentit (40)
VOIKO PITKÄ TAKKI PÄÄLLÄ LASKETELLA.
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä miten asian esittää, eikä vetää hernettä nenään oman idiotismin vuoksi 🤷♀️
Kerropa mulle miten oikeaoppisesti asia olisi pitänyt sun mielestä kysyä? Vai eikö tosiaan olisi saanut kysyä ollenkaan?
Olen pahoillani kun en tosiaan tiedä, enkä myöskään pikaisella googletuksella löytänyt vastausta. En tosiaan ole harrastanut laskettelua, koska lapsena perheellämme ei ollut varaa sellaiseen huviin kun hyvä jos rahat riitti ruokaan. Nytkään en viitsisi yhden laskettelureissun takia ostaa uutta takkia, mutta toki sellaisen jostain hommaan jos on vaikeaa tai ehdoton ei laskea pidemmällä takilla. Siihen ei kukaan vielä vaivautunut minulle vastaamaan, vaikka vastauksia vaivauduttiin antamaan.
Mun mielestä on väsyneet puujalkavitsit on idiotismia. Miksi kirjoittaa mitään jos ei ole mitään järkevää sanottavaa? Kuitenkin ihan tosissani kysyin asiaa. T. Ap
Kysyvän lauseen rakennetta kannattaisi miettiä, ettei tule leimatuksi kirjoituskyvyttömäksi idiootiksi.
"Voiko pitkällä takilla lasketella?", on kysymys, jossa takki on se lasketteluväline. Mene vielä kouluun harjoittelemaan.
Viimeinen mohikaani kirjoitti:
Sanoisin että laskettelu käy mukavammin suksilla.
On se pulkallakin ihan hauskaa.
Katohan, se on vauva-av:n ankeuttaja-armeija vauhdissa :D Voi hyvä luoja taas.
Ap, luulisin että tuon pituisella takilla pärjää ihan hyvin mutta 100% varmaa vastausta en osaa antaa. Ensimmäiseksi tuli mieleen että onkohan se helma tiellä kun menee hissillä ylös ja miten paljon rajoittaa varsinkin kokemattoman laskijan liikettä
Jos olet aloittelija niin et voi, jos erittäin kokenut carving laskija niin helpompi pitää ne jalat yhdessä. Siltikin menisin kirpparille etsimään lyhyempää.
Jos cd-soittimet olisivat yhtä nirppanokkia kuin palstamammat, jo yksi pölyhiukkanen levyllä estäisi sen soimisen... mutta cd-soittimissa onkin virheenkorjausautomatiikka luku- ja levyn kirjoitusvirheiden varalta, samoin kaikilla järkevillä ihmisillä, paitsi palstan nirppanokilla...
Lennätpähän sitten tyylillä jalat supussa kädet huitoen :D
Vierailija kirjoitti:
Jos olet aloittelija niin et voi, jos erittäin kokenut carving laskija niin helpompi pitää ne jalat yhdessä. Siltikin menisin kirpparille etsimään lyhyempää.
Entä jos takki on leveä…
Yksi ihmistyyppi mitä en ole koskaan ymmärtänyt: saivartelijat!!!!
No miksei, voihan lasketteluvaatteissakin mennä markettiin, tai lääkäriin. Mun mielestä pitkähkö takki mäessä kuulostaa tyylikkäältä. Kaulaan vielä helkutin pitkä huivi, joka lepattaa tuulesta perässäsi kun kiidät alas mäkeä. Oikeesti👍.
Vierailija kirjoitti:
Lennätpähän sitten tyylillä jalat supussa kädet huitoen :D
Aku Ankka -tyylillä tantereeseen.
Telkkarissa kerran yksi nainen lasketteli pitkässä, levessä "lapinhameessa", että kai se pitkässä takissakin onnistuu. Tuuli kyllä lepattaa helmassa ja hississä voi olla hankalaa. Mutta jos muuta takkia ei ole, niin varmasti pärjäät.
Aah, pitkä kiiltävä toppatakki, haluaisin sänkyyn sellaisen takin kanssa :P
Voi tietysti. 80-luvulla monet lasketteli farkuissa. Mikä ettei siis vähän pitemmässä takissa. Otat vaan rauhallisesti ettet sotkeennu siihen;-)
Vierailija kirjoitti:
Ei pitkä takki passaa.
Pitkä nilkkoihin asti yltävä takki paras lasketella. Osta sellainen. t.nim. kokemusta
Koita ajatella, mitä ja miten kirjoitat. Typerä aloitus antaa sinusta typerän kuvan, minkä jo todistitkin.
Yksi (1) sana lisää + tarvittava lauseen muotoilu olisi riittänyt, mutta sinun kapasiteetillesi se ilmeisesti oli liikaa.