Voiko pitkällä takilla lasketella?
Sellaisella joka on puoleen väliin reittä tai lähes polviin? Olen menossa laskettelemaan eikä minulla ole lyhyttä takkia…
Kommentit (40)
Sanoisin että laskettelu käy mukavammin suksilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tehdä solmun että se ei irtoa kun lasket? Vai laitatko vyön ?
”Hehheh” 🤦♀️
Viimeinen mohikaani kirjoitti:
Sanoisin että laskettelu käy mukavammin suksilla.
Eivitsi oikeasti 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Miksi ei voisi. Jalkojahan on tarkoitus pitää mahdollisimman yhdessä. Afterskissä sitten jalat auki.
Hanki kelkka varmuuden vuoksi. Takinpersus saattaa mennä rikki jos liikaa laskettelet.
Mulla on puoleen väliin reittä ja hyvin toimii.
Ei vitsi hei, kiitti tosi paljon vastauksista! T. Ap
Sulle nauraa ja hirnuu Kuopion kuolleet puuhevosetkin. Laskettelu on oikeasti viimeisen päälle välineurheilua.
Kannattaa miettiä miten asian esittää, eikä vetää hernettä nenään oman idiotismin vuoksi 🤷♀️
Luulisi pitkän takin hieman rajoittavan jalkojen vapaata liikkumista mikä voi kostautua lasketellessa jos vaikka suksi haukkaa yllättäen lumikinoksesta mutta jalat ei pääse liikkumaan tarpeeksi korjausliikkeeseen, kaato on melko varma.
Miksei, jos on liukasta kangasta. Mutta pulkka tai liukuri ei paljon maksa.
Vierailija kirjoitti:
Lisää ”hauskoja” vastauksia…?
Lisää huonosti kirjoitettuja aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä miten asian esittää, eikä vetää hernettä nenään oman idiotismin vuoksi 🤷♀️
Kerropa mulle miten oikeaoppisesti asia olisi pitänyt sun mielestä kysyä? Vai eikö tosiaan olisi saanut kysyä ollenkaan?
Olen pahoillani kun en tosiaan tiedä, enkä myöskään pikaisella googletuksella löytänyt vastausta. En tosiaan ole harrastanut laskettelua, koska lapsena perheellämme ei ollut varaa sellaiseen huviin kun hyvä jos rahat riitti ruokaan. Nytkään en viitsisi yhden laskettelureissun takia ostaa uutta takkia, mutta toki sellaisen jostain hommaan jos on vaikeaa tai ehdoton ei laskea pidemmällä takilla. Siihen ei kukaan vielä vaivautunut minulle vastaamaan, vaikka vastauksia vaivauduttiin antamaan.
Mun mielestä on väsyneet puujalkavitsit on idiotismia. Miksi kirjoittaa mitään jos ei ole mitään järkevää sanottavaa? Kuitenkin ihan tosissani kysyin asiaa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: opettele kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: opettele kirjoittamaan.
Osaan kyllä kirjoittaa, vaikka äidinkieleni ei olekaan suomi. Mutta toivottavasti olet tyytyväinen kun pääsit v-tuilemaan ja huutelemaan tuntemattomalle, joka ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa, ihan muuten vaan. Huvinsa kullakin 👍🏻 T. Ap
Edelleen odotan vastausta siitä miten kysymys olisi tullut oikeaoppisesti esittää että ei olisi tarvinut lukea pelkkiä ”opettele kirjoittamaan!” tyylisiä herjauksia? T. Ap
Miten voi tehdä solmun että se ei irtoa kun lasket? Vai laitatko vyön ?