Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alfauroksen exä. Kysyttävää?

Vierailija
07.07.2015 |

Pohjatietoina, että oltiin yhdessä yli 15 vuotta ja kestin kaiken.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko Top vai Bottom?

Vierailija
2/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet alfan, esim. varakas, hyvännäköinen, suosittu vai millainen? Kuulostaa vähän että tämä on negatiivinen määritelmä, kun "kestit kaiken". Tarkoittaako alfa siis pomottavaa kusipäätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis itsekästä narsistia? Hei, tervetuloa kerhoon... 

Vierailija
4/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep... Musta jäi ovimattoa muistuttava tärisevä kasa itseinholla höystettyä paskaa... Kaveri mm. veti kännissä turpaan. Kysyn: oliko sunkin alfalle äärimmäisen tärkeää, miltä näyttää muiden silmissä?

Vierailija
5/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tässä puhutaan enemmän wt-junteista kuin alfoista?

Vierailija
6/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi mielestäsi nykyään parempi: alfamies vai betamies?
Mitä mieltä olet ujoista ja herkistä miehistä ?
Kuinka miehesi kohteli sinua kun sanot "kesti kaiken"?

Vierailija
7/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun alfa ainakaan ollut wt-juntti. Oon todella tarkka. Hyvä käytös, akateeminen, urheilija, valmentaa, hyvässä työssä, ystäviä ja naisia ollut aina. Todella tyylikäs ja melko varakas. Mut lähimmilleen peto, myös kaikille muille tarvittaessa. Mut tietty wt-junttikin voi olla sun mielestä.

Vierailija
8/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:29"]

Ei mun alfa ainakaan ollut wt-juntti. Oon todella tarkka. Hyvä käytös, akateeminen, urheilija, valmentaa, hyvässä työssä, ystäviä ja naisia ollut aina. Todella tyylikäs ja melko varakas. Mut lähimmilleen peto, myös kaikille muille tarvittaessa. Mut tietty wt-junttikin voi olla sun mielestä.

[/quote]

Tollaset miehet on muuten todella usein ihan muuta kuin näyttää!

Vierailija
9/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:19"]

Jep... Musta jäi ovimattoa muistuttava tärisevä kasa itseinholla höystettyä paskaa... Kaveri mm. veti kännissä turpaan. Kysyn: oliko sunkin alfalle äärimmäisen tärkeää, miltä näyttää muiden silmissä?

[/quote]

No se oli nimenomaan kaikkein tärkeintä, kulissin ylläpito ulospäin omalle hoville. Hirviömäisyytensä näytti vain minulle neljän seinän sisällä. Ja minä sain syyt suvulta, että miksi lähdin turvakotiin, kun on unelmamies. Ja mies kertoi kaikille, että ihan huvikseni lähdin. Kukaan ei tiennyt, mitä se elämä kodin seinien sisäpuolella oli, pelkkää helvettiä.

Aivan kuin olisin asunut itse pirun kanssa: petkutti, valehteli, hyväksikäytti, väkivaltainen, alistava. Mestarimanipuloija ja osasi junailla asiat, hyvin älykäs, mutta käytti älyään pahaan. Tuollainen mies ei ole OIKEASTI mikään alfamies, itse en ainakaan kutsuisi, nyt kun näen paremmin, hän ei ole minusta mikään mies ollenkaan. Pelkkä pikkusielu paska, hyvin pieni ihminen. 

Vierailija
10/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vastata kysymyksiin viestissä nro7 :)

Vierailija
11/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta on alfasta pidemmälle kehitetty versio, mutta keskeneräisiä vielä molemmat.

Vierailija
12/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilta kuulostaa, niin peruskamaa tällä palstalla. Hyvät siskot opettakaa lapsillenne, miten narsisti käyttäytyy. En ainakaan halua omaan sukuuni yhtään narskua!

Vierailija
13/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alfa joku uusi nimitys narsistille?

Vierailija
14/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästikö sut lähtemään noin vain, ettei ahdistele tai kyttää, uhkaile?

Vierailija
15/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oppinut virheistäsi? Onko miesmakusi muuttunut vai etsitkö uutta alfaa edellisen tilalle?

Vierailija
16/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ilmeisesti taaskaan ihmisillä ole mitään käsitystä siitä, mitä tarkoittaa alfa.

Vierailija
17/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:42"]

Onko alfa joku uusi nimitys narsistille?

[/quote]

Tuntuu olevan joidenkin päässä. Samoin kuin väkivaltaisia känniääliöitä kutsutaan alfoiksi, pilden perässä juoksevia "pelimiehiä" kutsutaan alfoiksi, rahallista menestystä ja materiaalia haluavia kutsutaan alfoiksi.. Oikeasti hei ihmiset, ei ne ole alfoja uskokaa jo. Sympatiat niille jotka ovat esimerkiksi perheväkivallan tai narsistisen perheenjäsenen uhreja, mutta älkää nyt hyvänen aika sotkeko termejä toisiinsa ja kuvitelko että silloin olisi kyse mistään luontaisesta laumajohtajasta.

Vierailija
18/18 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:42"]

Päästikö sut lähtemään noin vain, ettei ahdistele tai kyttää, uhkaile?

[/quote]

En ole ap, olen 4 & 10, mutta joo minua ei todellakaan päästänyt. Yhä viiden vuoden jälkeen stalkkaa ja ahdistelee, käynyt kimppuunkin kadulla, vaikka hällä jo uusi perhekin ja muka eteenpäin mennyt. Itse olen joutunut pakoilemaan häntä.