Tein kaalisoppaa varhaiskaalista
Pitävätkö naiset kaalikeitosta? Laitoin mukaan porkkanaa ja jauhelihaa. T. mies.
Kommentit (26)
Ihkuu, voitte sit haistella toistenne pieruja peiton alla <3
Ajattelitko että naisellasi olisi tarve kaalisoppakuurille...
Ei kyllä ole ketään naista tällä hetkellä. Mutta kaalikeiton haju kyllä syntyy etupäässä silloin kun sen keittää, ei se muistaakseni pieruja lisää ainakaan itselläni. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:17"]
Ei kyllä ole ketään naista tällä hetkellä. Mutta kaalikeiton haju kyllä syntyy etupäässä silloin kun sen keittää, ei se muistaakseni pieruja lisää ainakaan itselläni. T. mies.
[/quote]
Kaaliruoat eivät sovi ärtyvästä suolistosta kärsiville, ei sappipotilaille ja ne jakavat mielipiteitä, tee jotain muuta salaattia, pihviä ja viiniä ruokajuomaksi. Kaali turvottaa ja pierettää, en söisi. tai minut saisi kuskata ensiapuun.
Tänään juuri tein kaalikeittoa, ei se mitään haise. Kuullotin kaalit, porkkanat ja sipulit ensin ja laitoin mausteeksi currya. Hyvä tuoksu.
Mä tykkään! Hassua muuten kun "varhaiskasviksia" pidetään parhaimman makuisina, niin mun mielestä paras kaalikeitto tulee "vanhasta" kaalista.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:20"]
Tänään juuri tein kaalikeittoa, ei se mitään haise. Kuullotin kaalit, porkkanat ja sipulit ensin ja laitoin mausteeksi currya. Hyvä tuoksu.
[/quote]
Hirveä paskan haju tulee kämppään kaalista, yksinkertaisten moukkien ruokaa.
Kukaan ei halua romanttisilla treffeillä kaalikeittoa, latistaa tunnelman. Mies kuin mies osaa paistaa/grillata pihviä, tai kalaa tai tarjota kevyen salaatin, sekä pullon laatuviiniä, tuossa on jotain tunnelmaa.
Kaalikeitto on parasta. Ihan mikä tahansa ruoka, jonka mies kokkaa on parasta. Hyvä ap!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:32"]
Kaalikeitto on parasta. Ihan mikä tahansa ruoka, jonka mies kokkaa on parasta. Hyvä ap!
[/quote]
Vaikutuksen tekee paremmalla aterialla, entä jos naisella on herkkä vatsa. ¨Pane grilli kuumenemaan ja hanki vaikka shampanjaa, jotain tyyliä.
Laatunaiset eivät pidä, kaali on monen inhokki.
Ainakin minä naisena arvostan itsetehtyä ruokaa. Kaalikeitto tähän aikaan vuodesta on just hyvää :)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:38"]
Ainakin minä naisena arvostan itsetehtyä ruokaa. Kaalikeitto tähän aikaan vuodesta on just hyvää :)
[/quote]
Arvonsa tunteva, ei kaaliin koske. Treffeillä kaalta hyi apua, sitä pierun lemua
Kaalikeitto on tosi hyvä ruoka. Itsekin laitan sitä usein, viimeksi tänään. Käytän keittoon mm. sipulia, kaalia, hapankaalia, jauhelihaa, kermaa ja mausteita, eikä minulla ole minkäänlaisia vatsavaivoja tai muita haittoja. Päinvastoin. mm. iho ja kynnet on tosi hyvässä kunnossa. -27
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:47"]
Kaalikeitto on tosi hyvä ruoka. Itsekin laitan sitä usein, viimeksi tänään. Käytän keittoon mm. sipulia, kaalia, hapankaalia, jauhelihaa, kermaa ja mausteita, eikä minulla ole minkäänlaisia vatsavaivoja tai muita haittoja. Päinvastoin. mm. iho ja kynnet on tosi hyvässä kunnossa. -27
[/quote]
-n27 piti kirjoittaa
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:17"]
[/quote]
Kaaliruoat eivät sovi ärtyvästä suolistosta kärsiville, ei sappipotilaille ja ne jakavat mielipiteitä, tee jotain muuta salaattia, pihviä ja viiniä ruokajuomaksi. Kaali turvottaa ja pierettää, en söisi. tai minut saisi kuskata ensiapuun.
[/quote]
Jos sulle ei sovi, niin muutkaan ei saisi syödä?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:23"]
[/quote]
[/quote]
Ei tule tolla ohjeella.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:38"]Ainakin minä naisena arvostan itsetehtyä ruokaa. Kaalikeitto tähän aikaan vuodesta on just hyvää :)
[/quote]
Kevyesti paistettuna menee lisukkeenakin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:23"]
[/quote]
[/quote]
Jaa-aa. Miltähän sun kämppäs haisee, kun et kerran ole kuullut tuulettamisesta...