Haittaako teitä jos mies puhuu/kirjoittaa aikuisten juttuja jo ennen livetapaamista?
En kirjoita täällä sitä s-sanaa, kun joutuu heti sensuuriin tai ketju heitetään huitsin nevadaan täältä :D
Mutta kuinka turn-off tai turn-on teille kys. asia on?
Kommentit (42)
Erittäin turn off. Loppuu jutustelu mun osalta siihen, eikäpä sitä livetapaamista sitten tule.
Off. Yhtään ei tiedä miten kemiat livenä kohtaa, mutta antaa kuvan että jalkoväliä vain on vailla ja ihan sama keneltä sitä kerjää, kaikki käy kunhan jostain saa.
Turn-off. Jo ajatuksena tuntemattoman seksipuheet ovat oksettavia. Kun on tavartu kasvokkain niin eri asia.
Aikuisten juttuja? Puhuu siis esim. eturauhasvaivoista, omakotitalon remontoinnista tai pääomatulojen verotuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia aikuisten juttuja?
No enimmäkseen pikkutuhmia, vihjailuja, mutta jokunen aika suora kuvauskin siitä mitä haluaisi tehdä. Eikä ne minua ällötä.
Itsellä on hieman ristiriitaiset fiilikset. Kun olen hyvinkin halukas, ja haluan kumppaniksi myös miehen joka ei näissä asioissa kainostele tai kitsastele. Mutta sit taas.. tosiaan.. ne käytöstavat.
Ap
Lopetan keskustelun siihen. Miten epätoivoinen voi olla jos haluaa seksiä ihmisen kanssa jota ei ole edes tavannut eikä tiedä onko kemiaa?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten juttuja? Puhuu siis esim. eturauhasvaivoista, omakotitalon remontoinnista tai pääomatulojen verotuksesta?
Aloituksessahan se kerrottiin. Etkö lukenut?
Todellakin haittaa, ja jos livenä alkaa sellaisia haastamaan, niin haittaa sekin. Alapääjuttujen puhuminen kertoo mielestäni alhaisesta sivistyksen tasosta ja järjen köyhyydestä.
Minulle tämä on paha turn-off ennen tapaamista, koska en voi vielä tietää, onko meillä mitään kemiaa.
Kun kemia on sitten livenä todettu, asia on täysin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on s-sana?
No olisko s-e-k...
Vierailija kirjoitti:
Lopetan keskustelun siihen. Miten epätoivoinen voi olla jos haluaa seksiä ihmisen kanssa jota ei ole edes tavannut eikä tiedä onko kemiaa?
Onko se epätoivoisuutta jos kaipaa seksiä? Aika luonnollinen ja inhimillinen tarve se on. Ollaan kyllä puhuttu videopuheluita, mutta ei tosiaan tavattu livenä.
ap
Suurin turnoff miehenä on, kun nainen alkaa puhumaan somesta.
Eiks siihen sovellukseen voi laittaa mitä seuraa on vailla? Että onko vailla panoseuraa vai kaipaako pitkäaikaista suhdetta vai ihan vaan kaveriseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on s-sana?
No mietippä sitä loppupäivä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eiks siihen sovellukseen voi laittaa mitä seuraa on vailla? Että onko vailla panoseuraa vai kaipaako pitkäaikaista suhdetta vai ihan vaan kaveriseuraa.
Miten se tähän liittyy? Kyllä me olemme kertoneet toisillemme mitä seuraa ollaan vailla. Parisuhdetta joka on seksuaalisesti aktiivinen.
Ap
Ihan riippuu, onko hyvät fiilikset. Tuntuuko lipevältä, hyökkäävältä, pikkutuhmalta yms.