OLEN NIIN ONNELLINEN! Poikani ja miniäni riitelee.
Vanhin tyttäreni kävi heillä pitkän viikonlopun kylässä, kuulemma olivat vähän kinastelleet. He ovat olleet kuusi vuotta yhdessä, koskaan en ole miniästä pitänyt ja aina sen muistanut kertoa. Miniässänihän on kaikki mahdollinen väärin, hän on eloon herätetty pahin painajaiseni, poikani on vaan niin saamarin kovapäinen ja jatkoi sen hempukan kanssa, vaikken vielä koskaan ole ollut väärässä. Juuri nyt vaan tuntuu todella hyvälle, en malta odottaa kun poikani tulee luokseni evakkoon ja saan kertoa miten olisi kannattanut minua kuunnella silloin nuorena. Ties vaikka antaisi minun valita seuraavan puolison, kun ei silloin kuusi vuotta sitten kuunnellutkaan ehdotuksiani. Sateinen päivä pelastettu!
Kommentit (31)
Yök oot kyllä painajaisten anoppi/äiti!!
Taidat olla sairas provoilija. Tai sitten muuten vain sairas.
Ensin riitelee, sitten harrastaa kiihkeää sovintoseksiä nini että unohtuu ehkäisykin. Eikä aikaakaan, kun aloittajasta tulee mummo. Onnea <3
Liian läpinäkyvä provo, ei jatkoon :(
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:56"]
Yök oot kyllä painajaisten anoppi/äiti!!
[/quote] Olen hyvä ja suojeleva äiti. Aina olen pojalleni parasta vain tahtonut, lapsieni hyvinvoinnin vuoksi teen miä vaan, siksi tuollaisen ali-ihmisen soluttatuminen sukuun niin satutti. Tyttärieni hyville puolisoille olen mitä mukavin anoppi.
AP
Jos mun entinen anoppini ymmärtäisi netin päälle, epäisilin sen olevan ap. :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:53"]
Vanhin tyttäreni kävi heillä pitkän viikonlopun kylässä, kuulemma olivat vähän kinastelleet. He ovat olleet kuusi vuotta yhdessä, koskaan en ole miniästä pitänyt ja aina sen muistanut kertoa. Miniässänihän on kaikki mahdollinen väärin, hän on eloon herätetty pahin painajaiseni, poikani on vaan niin saamarin kovapäinen ja jatkoi sen hempukan kanssa, vaikken vielä koskaan ole ollut väärässä. Juuri nyt vaan tuntuu todella hyvälle, en malta odottaa kun poikani tulee luokseni evakkoon ja saan kertoa miten olisi kannattanut minua kuunnella silloin nuorena. Ties vaikka antaisi minun valita seuraavan puolison, kun ei silloin kuusi vuotta sitten kuunnellutkaan ehdotuksiani. Sateinen päivä pelastettu!
[/quote]
HYVÄ HYVÄ vielä vähän lisää yritystä niin sulla on ihan kiva novelli kasassa.
Hyvä että riitelevät, ei jää kaiveleen pinnan alle; ennustaa pitkäikäistä liittoa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:59"]
Taidat olla sairas provoilija. Tai sitten muuten vain sairas.
[/quote]
Te ette vain ymmärrää miten kamala ja täysin sopimaton tämä hempukka oikein on. On vain kaikille parasta jos suhde loppuisi, oln kuienkin nähnyt paljon vaivaa saadakseni heille eripuraa aikaan, nyt sitten taisi viimein onnistaa.
Kuulostaa tutulta. Mikä siinä miniäsä oikeen on vialla jos saa kysyä?
Olivat vähän kinastelleet? Joo sehän tarkoittaakin että ero on tulossa :D
Sä oot sama provoilija joka kirjoitti tuon 12 vuotiaan tytön yh-isi stoorin... Oot paska.
Taidat olla mun anoppi... muutamaa (muunneltua?) sivujuonnetta lukuunottamatta kaikki täsmäis just nyt niin hyvin!
Taidat olla niitä äitejä, joille ei mikään koskaan ole tarpeeksi hyvä omille jani-pettereille. Onneksi tosi miehille äidit jäävät usein kakkosiksi. Eli hyväksy poikasi valinta tai jätä heidät kokonaan rauhaan. Palvelus kaikille.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:16"]
Taidat olla mun anoppi... muutamaa (muunneltua?) sivujuonnetta lukuunottamatta kaikki täsmäis just nyt niin hyvin!
[/quote] Minähän en mitään valehele vaan olen rehti ja viisas, kunnon vanhanajan kansalainen.
AP
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:04"]Jos mun entinen anoppini ymmärtäisi netin päälle, epäisilin sen olevan ap. :D
[/quote]
Sama. :D
Ali-ihminen? Kukaan minun ikäluokastani ei käytä tuollaista ilmaisua. Eikä vanhanajan kansalainen. Vanhan kansan aika oli ennen minua.
t.yksi toinen anoppi
No onneks olkoon vaan.