OLEN NIIN ONNELLINEN! Poikani ja miniäni riitelee.
Vanhin tyttäreni kävi heillä pitkän viikonlopun kylässä, kuulemma olivat vähän kinastelleet. He ovat olleet kuusi vuotta yhdessä, koskaan en ole miniästä pitänyt ja aina sen muistanut kertoa. Miniässänihän on kaikki mahdollinen väärin, hän on eloon herätetty pahin painajaiseni, poikani on vaan niin saamarin kovapäinen ja jatkoi sen hempukan kanssa, vaikken vielä koskaan ole ollut väärässä. Juuri nyt vaan tuntuu todella hyvälle, en malta odottaa kun poikani tulee luokseni evakkoon ja saan kertoa miten olisi kannattanut minua kuunnella silloin nuorena. Ties vaikka antaisi minun valita seuraavan puolison, kun ei silloin kuusi vuotta sitten kuunnellutkaan ehdotuksiani. Sateinen päivä pelastettu!
Kommentit (31)
Jos ero tulee niin aloittajan kannattaisi ehdottaa pojalle että alkaa nu**imaan äitiään, olisi ainakin paras mahdollinen naisystävä pojalla sitten <3
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:14"]
Kuulostaa tutulta. Mikä siinä miniäsä oikeen on vialla jos saa kysyä?
[/quote]
Ei tuosta voi edes aloittaa. Tyttö on poikaani KAHDEKSAN vuotta nuorempi, se jo kertoo paljon. Silloin kun he alkoivat seurustelemaan, kävi miniä neljättä vuotta lukiota. Lukio-opintojen viivästyminenhän yleensä kielii vajaa-älyisyydestä, eikä todistuskaan ollut riittävän hyvä suhteutettuna vuosiin. Valmistumisen jälkeen ajattelin kuitenkin hyvä hyvyyttäni ja poikani vuoksi antaa mahdollisuuden ja ostin tytölle kaikki mahdolliset lääketieteellisen valmentavat materiaalit, mutta häpeilemätön roskaväkeä oleva tyttö piti päänsä ja haki psykologiksi ja aineenopettajaksi. Tämä jo kertoi minulle ettei hän kunnioita minua. Loppuhuipentumana tämä tuhrasi lisää vuosia kun laiskana opiskelijana joutui viettämään yhden välivuoden kun ei pässy sisään. Nirsona halusi vain tiettyyn yliopistoon poikani töiden lähelle, joka on silmissäni jo röyhkeää ja naurettavaa kun on jo viivytelty. Hänellä on vieläkin opinnot kesken kun poikani on lont uraa jo vuosia! Lisäksi miniä tulee epäilyttävästä suvusta, hänen äitinsä on vain lastentarhanopettaja ja isänsä opistoinsinööri, tämä kertookin paljon suvussaan olevasta velttoilusta ja kunnianhimottomuudesta. Lisäksi hän on pyylevä ja ärsyttävän liimantunut poikaani.
AP
[/quote]
Täshän on melkein kaikki aiheet, joista yleensä provoillaan. :D unohdit sanoa tytön olevan lävistetty ja tatuoitu ja olevan mamu.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:14"]
[/quote]
Ei tuosta voi edes aloittaa. Tyttö on poikaani KAHDEKSAN vuotta nuorempi, se jo kertoo paljon. Silloin kun he alkoivat seurustelemaan, kävi miniä neljättä vuotta lukiota. Lukio-opintojen viivästyminenhän yleensä kielii vajaa-älyisyydestä, eikä todistuskaan ollut riittävän hyvä suhteutettuna vuosiin. Valmistumisen jälkeen ajattelin kuitenkin hyvä hyvyyttäni ja poikani vuoksi antaa mahdollisuuden ja ostin tytölle kaikki mahdolliset lääketieteellisen valmentavat materiaalit, mutta häpeilemätön roskaväkeä oleva tyttö piti päänsä ja haki psykologiksi ja aineenopettajaksi. Tämä jo kertoi minulle ettei hän kunnioita minua. Loppuhuipentumana tämä tuhrasi lisää vuosia kun laiskana opiskelijana joutui viettämään yhden välivuoden kun ei pässy sisään. Nirsona halusi vain tiettyyn yliopistoon poikani töiden lähelle, joka on silmissäni jo röyhkeää ja naurettavaa kun on jo viivytelty. Hänellä on vieläkin opinnot kesken kun poikani on lont uraa jo vuosia! Lisäksi miniä tulee epäilyttävästä suvusta, hänen äitinsä on vain lastentarhanopettaja ja isänsä opistoinsinööri, tämä kertookin paljon suvussaan olevasta velttoilusta ja kunnianhimottomuudesta. Lisäksi hän on pyylevä ja ärsyttävän liimantunut poikaani.
AP
[/quote]
Ihan selvää mustasukkaisuutta ilmassa. Voi voi kun sun mammanpoika ei olekaan enää äidin oma mussulussukka. Pitäisköhän sun nyt pyöräyttää iltatähti?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:29"]
Ali-ihminen? Kukaan minun ikäluokastani ei käytä tuollaista ilmaisua. Eikä vanhanajan kansalainen. Vanhan kansan aika oli ennen minua.
t.yksi toinen anoppi
[/quote] Samaistun hyvin voimakkaasti vanhempieni aikaan ja vanhaan elämään ilman nykyaikaista kamaluutta. Kodin, uskonnon ja isänmaan aikaan. Voisin hyvin olla syntynyt kymmeniä vuosia aiemmin. Ali-ihmisen kuulin televisiosta tai radiosta, kuvaa miniääni aika hyvin, kirjoitin jo peruteet sille miksen pidä, voit ylempää lukea.
AP
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:29"]
Ali-ihminen? Kukaan minun ikäluokastani ei käytä tuollaista ilmaisua. Eikä vanhanajan kansalainen. Vanhan kansan aika oli ennen minua.
t.yksi toinen anoppi
[/quote] Samaistun hyvin voimakkaasti vanhempieni aikaan ja vanhaan elämään ilman nykyaikaista kamaluutta. Kodin, uskonnon ja isänmaan aikaan. Voisin hyvin olla syntynyt kymmeniä vuosia aiemmin. Ali-ihmisen kuulin televisiosta tai radiosta, kuvaa miniääni aika hyvin, kirjoitin jo peruteet sille miksen pidä, voit ylempää lukea.
AP
[/quote]
Luojan kiitos olen itse päässyt kaltaisestasi anopista! Sääliksi käy exäni nykyistä vaimoa. Ja onneksi nykyinen anoppini on maailman ihanin!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:14"] Kuulostaa tutulta. Mikä siinä miniäsä oikeen on vialla jos saa kysyä? [/quote] Ei tuosta voi edes aloittaa. Tyttö on poikaani KAHDEKSAN vuotta nuorempi, se jo kertoo paljon. Silloin kun he alkoivat seurustelemaan, kävi miniä neljättä vuotta lukiota. Lukio-opintojen viivästyminenhän yleensä kielii vajaa-älyisyydestä, eikä todistuskaan ollut riittävän hyvä suhteutettuna vuosiin. Valmistumisen jälkeen ajattelin kuitenkin hyvä hyvyyttäni ja poikani vuoksi antaa mahdollisuuden ja ostin tytölle kaikki mahdolliset lääketieteellisen valmentavat materiaalit, mutta häpeilemätön roskaväkeä oleva tyttö piti päänsä ja haki psykologiksi ja aineenopettajaksi. Tämä jo kertoi minulle ettei hän kunnioita minua. Loppuhuipentumana tämä tuhrasi lisää vuosia kun laiskana opiskelijana joutui viettämään yhden välivuoden kun ei pässy sisään. Nirsona halusi vain tiettyyn yliopistoon poikani töiden lähelle, joka on silmissäni jo röyhkeää ja naurettavaa kun on jo viivytelty. Hänellä on vieläkin opinnot kesken kun poikani on lont uraa jo vuosia! Lisäksi miniä tulee epäilyttävästä suvusta, hänen äitinsä on vain lastentarhanopettaja ja isänsä opistoinsinööri, tämä kertookin paljon suvussaan olevasta velttoilusta ja kunnianhimottomuudesta. Lisäksi hän on pyylevä ja ärsyttävän liimantunut poikaani. AP [/quote] Täshän on melkein kaikki aiheet, joista yleensä provoillaan. :D unohdit sanoa tytön olevan lävistetty ja tatuoitu ja olevan mamu.
[/quote] Hän on ihan suomalainen, tosin muistaakseni pohjanmaalaista junttisukua. Ei ole lävistyksiä eikä tietääkseni tatuointejakaan, on enemmän juuri sellainen pyylevä laiska hissukka. Sellainen hyvin ärsyttävä, nauraa todella paljon ja epämiellytävästi poikani jutuille, muuten pysyy hiljaa.
AP
Heh heh, ei kuitenkaan jatkoon. Pitäisi olla hitunen uskottavuutta kuitenkin. Nyt vaikuttaa kuin katkera miniä olisi tekeytynyt anopiksi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:14"] Kuulostaa tutulta. Mikä siinä miniäsä oikeen on vialla jos saa kysyä? [/quote] Ei tuosta voi edes aloittaa. Tyttö on poikaani KAHDEKSAN vuotta nuorempi, se jo kertoo paljon. Silloin kun he alkoivat seurustelemaan, kävi miniä neljättä vuotta lukiota. Lukio-opintojen viivästyminenhän yleensä kielii vajaa-älyisyydestä, eikä todistuskaan ollut riittävän hyvä suhteutettuna vuosiin. Valmistumisen jälkeen ajattelin kuitenkin hyvä hyvyyttäni ja poikani vuoksi antaa mahdollisuuden ja ostin tytölle kaikki mahdolliset lääketieteellisen valmentavat materiaalit, mutta häpeilemätön roskaväkeä oleva tyttö piti päänsä ja haki psykologiksi ja aineenopettajaksi. Tämä jo kertoi minulle ettei hän kunnioita minua. Loppuhuipentumana tämä tuhrasi lisää vuosia kun laiskana opiskelijana joutui viettämään yhden välivuoden kun ei pässy sisään. Nirsona halusi vain tiettyyn yliopistoon poikani töiden lähelle, joka on silmissäni jo röyhkeää ja naurettavaa kun on jo viivytelty. Hänellä on vieläkin opinnot kesken kun poikani on lont uraa jo vuosia! Lisäksi miniä tulee epäilyttävästä suvusta, hänen äitinsä on vain lastentarhanopettaja ja isänsä opistoinsinööri, tämä kertookin paljon suvussaan olevasta velttoilusta ja kunnianhimottomuudesta. Lisäksi hän on pyylevä ja ärsyttävän liimantunut poikaani. AP [/quote] Täshän on melkein kaikki aiheet, joista yleensä provoillaan. :D unohdit sanoa tytön olevan lävistetty ja tatuoitu ja olevan mamu.
[/quote] Hän on ihan suomalainen, tosin muistaakseni pohjanmaalaista junttisukua. Ei ole lävistyksiä eikä tietääkseni tatuointejakaan, on enemmän juuri sellainen pyylevä laiska hissukka. Sellainen hyvin ärsyttävä, nauraa todella paljon ja epämiellytävästi poikani jutuille, muuten pysyy hiljaa.
AP
[/quote]
Mikä siinä on ärsyttävää?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:37"] [quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:14"] Kuulostaa tutulta. Mikä siinä miniäsä oikeen on vialla jos saa kysyä? [/quote] Ei tuosta voi edes aloittaa. Tyttö on poikaani KAHDEKSAN vuotta nuorempi, se jo kertoo paljon. Silloin kun he alkoivat seurustelemaan, kävi miniä neljättä vuotta lukiota. Lukio-opintojen viivästyminenhän yleensä kielii vajaa-älyisyydestä, eikä todistuskaan ollut riittävän hyvä suhteutettuna vuosiin. Valmistumisen jälkeen ajattelin kuitenkin hyvä hyvyyttäni ja poikani vuoksi antaa mahdollisuuden ja ostin tytölle kaikki mahdolliset lääketieteellisen valmentavat materiaalit, mutta häpeilemätön roskaväkeä oleva tyttö piti päänsä ja haki psykologiksi ja aineenopettajaksi. Tämä jo kertoi minulle ettei hän kunnioita minua. Loppuhuipentumana tämä tuhrasi lisää vuosia kun laiskana opiskelijana joutui viettämään yhden välivuoden kun ei pässy sisään. Nirsona halusi vain tiettyyn yliopistoon poikani töiden lähelle, joka on silmissäni jo röyhkeää ja naurettavaa kun on jo viivytelty. Hänellä on vieläkin opinnot kesken kun poikani on lont uraa jo vuosia! Lisäksi miniä tulee epäilyttävästä suvusta, hänen äitinsä on vain lastentarhanopettaja ja isänsä opistoinsinööri, tämä kertookin paljon suvussaan olevasta velttoilusta ja kunnianhimottomuudesta. Lisäksi hän on pyylevä ja ärsyttävän liimantunut poikaani. AP [/quote] Täshän on melkein kaikki aiheet, joista yleensä provoillaan. :D unohdit sanoa tytön olevan lävistetty ja tatuoitu ja olevan mamu. [/quote] Hän on ihan suomalainen, tosin muistaakseni pohjanmaalaista junttisukua. Ei ole lävistyksiä eikä tietääkseni tatuointejakaan, on enemmän juuri sellainen pyylevä laiska hissukka. Sellainen hyvin ärsyttävä, nauraa todella paljon ja epämiellytävästi poikani jutuille, muuten pysyy hiljaa. AP [/quote] Mikä siinä on ärsyttävää?
[/quote] Koko olemus, se röyhkeys kun ei ole minua kuunnellut ja kieltänyt minulta ainoan poikani tapaamisen, maanitellut hänet mukaansa. Myönnän olevan hieman katkera, mutta se olen ollut minä kuka tuon pojan niin onnistuneesti kasvatti ja kaikki vuodet ennen seurustelua varjeli. Sitten minulle suututaan kun kerron vain rehellisen mielipiteeni miniästä, sitä he eivät kestäneet vaan loukkaantuivat. Ja kuten sanoin, annoin hänelle apua ja mahdollisuuden yrittää parempaa tulevaisuutta, mutta hän vain halusi päästä helpoimman kautta, siksihän ne välitkin on poikki kun se on helpompaa kun hänen kohdata omat virheensä ja huonot piirteensä. Ei tuollaista voi arvostaa ja siksi tulevasta erosta voin olla tyytyväinen.
AP
Pojan epäonni on äidin onni. Olet ap hieno ihminen! Oletko ajatellut alkaa seurustelemaan itse oman poikasi kanssa?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:14"]
[/quote]
AP