Maailman ympäri 80 päivässä (piirretty)
Hei av-mammat!
Muistatteko 90-luvun puolivälissä tv:ssä pyörineen lastenohjelman? Onko tietoa, löytyykö tätä sarjaa dvd-julkaisuna? Huom. en ole kiinnostunut siitä elokuvasta (uudet duppaaja-äänet jne).
Sarja oli youtubessa mutta nyt poistettiin.. sarja oli lasten lemppari! :) ja muistan itsekin tätä sarjaa katsoneeni pienempänä.
Kommentit (16)
Jossain vaiheessa niitä myytiin, mutta ei näkynyt nyt nettikaupoissakaan. "Poistunut elokuvayhtiöltä, ei enää saatavilla." Josko myytäisiin jossain käytettynä? :)
Oon -94 syntynyt ja silti muistan kun toi piirretty tuli telkkarista.
T: 21-vuotias nuori mies
https://fi.wikipedia.org/wiki/Matka_maailman_ymp%C3%A4ri_80_p%C3%A4iv%C3%A4ss%C3%A4_(piirrossarja)#Julkaisut
Pitäisi olla?
Oli maailman paras sarja pienenä. Nauhoitettiin kaikki ja katsottiin melkein puhki! -91 syntynyt.
Joskus pyörittelin sitä kaupassa mutta jäi ostamatta eikä varmaan enää myydä.Huutonetissä hinta yli 60ekkua mutta oli sitä joku huutannutkin.
Joku jolla tää on nii pliis myykää mulle ! -ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:00"]Miksi ne poistettiin youtubesta?
[/quote]
Tekijänoikeudet?
Meillä on tuo DVD:llä joten kyllä sitä jossain myydään. Hankittu muutama vuosi sitten joten en osaa sanoa mistä löytyy nykyään mutta ainakin tiedät että se on olemassa.
"Kuuinka aika riittänee, kun päivät hupenee ja maailma on suuren suuri..." Olin niin ihastunu Fileas Foggiin, ja vähän ehkä Paspartuuhun. :')
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:07"]Meillä on tuo DVD:llä joten kyllä sitä jossain myydään. Hankittu muutama vuosi sitten joten en osaa sanoa mistä löytyy nykyään mutta ainakin tiedät että se on olemassa.
[/quote]
Oliko ne oikeat duppaukset, ei se uusi? Ap
Meillä kotona asuu yksi hahmoista :D
Ihan älyttömän kiva lastensarja aikanaan!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:12"]Meillä kotona asuu yksi hahmoista :D
[/quote]
Nimesittekö kissanne Fixiksi :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:12"]
Meillä kotona asuu yksi hahmoista :D
[/quote]
Kuka teillä asuu?
90-luvun lapsena voin sanoa, että tuo oli yksi lempilastenohjelmistani silloin. Aivan loistava sarja, huippujuoni ja loistavat suomalaiset ääninäyttelijät.