"Ystävä" kutsui häihin ja perui kutsun
Kuulema ei mahdukaan. Polttareihin toki saa osallistua jakamaan kustannuksia. Menisittekö?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:24"] Apko tässä on idiootti? Minusta muu polttariporukka saisi osoittaa myötätuntoa ja tukea ap:lle ja ihan itse ilmoittaa että tietenkään ap:n ei tarvitse osallistua kustannuksiin. Jos oikein muistan aloituksen tai alkupuolen viestejä, ap sanoi että he tietävät mitä on tapahtunut eivätkä ole siinä asiassa morsiamen "puolella". [/quote] Kuka täällä on sanonut että ap on idiootti? Minä ainakin kirjoitin että sellaiset käytöstavattomat tyypit joita tässä ketjussakin on kirjoitellut (jotka maksattaisivat osallistumisensa muilla polttarivierailla tai peruisivat tulonsa viime hetkellä kun kaikki on jo järjestetty ja laskettu tietylle vierasmäärälle) ovat idiootteja. Ap ei käsittääkseni millään tavalla ole ilmaissut olevansa tällainen henkilö? Ap näyttää enemmänkin kuuluvan niihin ihmisiin joilla on tajua käytöstavoista ja siksi kutsun peruminenkin on häntä loukannut. En kyllä ymmärrä miksi muiden polttarivieraiden pitäisi maksaa ap:n mukanaolo jos hän jostain syystä vielä haluaa polttareihin osallistua? Luonnollista on että joko ap peruu osallistumisensa ajoissa tai maksaa kuten muutkin. [/quote] Ai miksi pitäisi muiden maksaa? Kysy morsiamelta, sehän on tämän tarinan ääliö.
[/quote]
Edelleen, tuo kosto osuisi viattomiin sivullisiin eikä siihen k*sipäämorsiameen. Eli sinulla ei ole antaa syytä miksi muiden kuuluisi maksaa ap:n puolesta?
Lähettäisin häihin jonkun todella mauttoman lahjan kostoksi muhahaha :D Niin ja todellakin olisi entinen kaveri, ei ole reilua kohtelua!<3
Tais Porvoossa tapahtua kun ap ei vastaa
Mä en oo ikinä edes kuullut, et näinkin voi tehdä. Eka kutsua juhliin ka sit perua se. Huh. Aika vajaata kelailuu ja huonoo, sika huonoo suunnitteluu.
En menisi.
Itsellä oli vähän vastaava tilanne. Opiskelukaveri, jonka kanssa oltiin pidetty tasaisesti yhteyttä, vaikka asuttiinkin eri paikkakunnilla, höpötteli iloisesti edellisvuoden syksyllä, että häät on sitten ens kesänä ja esitti samalla suullisen kutsunkin jo. Varsinaista hääkutsua ei kuitenkaan koskaan tullut, ilmeisesti juhlapaikalle ei mahtunut kuin rajallinen määrä vieraita. Hyvä yhteinen ystävämme kuitenkin kutsuttiin ja hän vei sai viedä häihin myös avecin. Ennen häitä morsian oli käymässä muutamiakin kertoja kotikaupungissani, muttei enää ilmoitellut tulostaan, vaan jotenkin "vetäytyi". Yhden kerran paria kuukautta ennen hänen häitään kävimme kahvilla, jossa hän puhui enimmäkseen omia työasioitaan ja jotenkin vaivaantuneen ohimennen mainitsi häät ja miten niistä on stressiä jne. Tilanne oli tosi vaivaannuttava ja sen jälkeen ei ollakaan enää nähty eikä pidetty yhteyttä. Ymmärrän, että jokainen valitsee omat häävieraansa ja linjavetoja on joskus tehtävä, mutta jotenkin vetäytynyt käytös ja selkeä vaivaantuneisuus tuntui loukkaavalta.
Ei kai tuollaisia ihmisiä ole edes olemassa? Olisi entinen ystävä ton jälkee. M33
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:24"]
Apko tässä on idiootti? Minusta muu polttariporukka saisi osoittaa myötätuntoa ja tukea ap:lle ja ihan itse ilmoittaa että tietenkään ap:n ei tarvitse osallistua kustannuksiin.
Jos oikein muistan aloituksen tai alkupuolen viestejä, ap sanoi että he tietävät mitä on tapahtunut eivätkä ole siinä asiassa morsiamen "puolella".
[/quote]
Kuka täällä on sanonut että ap on idiootti? Minä ainakin kirjoitin että sellaiset käytöstavattomat tyypit joita tässä ketjussakin on kirjoitellut (jotka maksattaisivat osallistumisensa muilla polttarivierailla tai peruisivat tulonsa viime hetkellä kun kaikki on jo järjestetty ja laskettu tietylle vierasmäärälle) ovat idiootteja.
Ap ei käsittääkseni millään tavalla ole ilmaissut olevansa tällainen henkilö? Ap näyttää enemmänkin kuuluvan niihin ihmisiin joilla on tajua käytöstavoista ja siksi kutsun peruminenkin on häntä loukannut.
En kyllä ymmärrä miksi muiden polttarivieraiden pitäisi maksaa ap:n mukanaolo jos hän jostain syystä vielä haluaa polttareihin osallistua? Luonnollista on että joko ap peruu osallistumisensa ajoissa tai maksaa kuten muutkin.
[/quote]33 on sanonut ap:ta idiootiksi. Jos ap haluaa osallistua polttareihin niin tottakai silloin myös osallituu kustannuksiin mutta kun joku tuntuu vaativan sitä vaikka ap ei edes olisi koko polttareissa mukana. Sitä en käsitä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:46"]
Mä en oo ikinä edes kuullut, et näinkin voi tehdä. Eka kutsua juhliin ka sit perua se. Huh. Aika vajaata kelailuu ja huonoo, sika huonoo suunnitteluu.
[/quote]
No voin kuvitella tilanteen jossa vieraslistaa on pakko tarkastaa, jos vaikka hääjuhlan pitopaikka vaihtuu pienempään tms. Mutta tökeröähän tuollainen silti on.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:24"]
Apko tässä on idiootti? Minusta muu polttariporukka saisi osoittaa myötätuntoa ja tukea ap:lle ja ihan itse ilmoittaa että tietenkään ap:n ei tarvitse osallistua kustannuksiin.
Jos oikein muistan aloituksen tai alkupuolen viestejä, ap sanoi että he tietävät mitä on tapahtunut eivätkä ole siinä asiassa morsiamen "puolella".
[/quote]
Kuka täällä on sanonut että ap on idiootti? Minä ainakin kirjoitin että sellaiset käytöstavattomat tyypit joita tässä ketjussakin on kirjoitellut (jotka maksattaisivat osallistumisensa muilla polttarivierailla tai peruisivat tulonsa viime hetkellä kun kaikki on jo järjestetty ja laskettu tietylle vierasmäärälle) ovat idiootteja.
Ap ei käsittääkseni millään tavalla ole ilmaissut olevansa tällainen henkilö? Ap näyttää enemmänkin kuuluvan niihin ihmisiin joilla on tajua käytöstavoista ja siksi kutsun peruminenkin on häntä loukannut.
En kyllä ymmärrä miksi muiden polttarivieraiden pitäisi maksaa ap:n mukanaolo jos hän jostain syystä vielä haluaa polttareihin osallistua? Luonnollista on että joko ap peruu osallistumisensa ajoissa tai maksaa kuten muutkin.
[/quote]
Ai miksi pitäisi muiden maksaa? Kysy morsiamelta, sehän on tämän tarinan ääliö.