Muita, jotka nauttivat tyhjähköstä jääkaapista?
Että siellä on esim. vain yhden päivän ruoat?
En voi sietää täyteen ahdettuja jääkaappia. Sitten ne mätänevät sinne kaappiin ja täytyy tehdä inventaario. Täysin järjetöntä. Tunnen sellaisia.
Kommentit (16)
Kyllä.
Tämä on mahdollista, kun asuu lähellä kauppoja. Maalla ei onnistuisi.
Ei minulla ruuat jääkaappiin mätäne. Ostan vaan itselleni mieluisia asioita sopivasti enkä viitsi joka päivä mennä kauppaan jonkun yksittäisen asian takia.
Nautin enemmän sen tyhjentämisestä.
En nyt ihan noin askeettisesti elä, mutta ihmettelen kyllä näitä jääkaappeja, joissa on ties mitä vajaita purkkeja ja purnukoita hyllyt täynnä.
Mä en välitä ruuasta enkä syömisestä niin aika tyjhä se on. Mitään nauttimista asiasta en koe.
Jääkaapissani on tavaraa tasan sen verran, mitä käytän. Vihaan ruokahävikkiä ja katson päivät kaupassa tarkkaan.
Ärsyynnyn niistä purkeista, jotka jäävät jääkaappiin asumaan, kun on tullut kerran kokeiltua jotain majoneesia tai säilykettä ja ei sitten enää maitakkaan. Eli jääkaappi ei ole tyhjä, mutta silti ei ole mitää syötävää.
Sama täällä! Kun asuin yksin, jääkaappini oli ihanan tyhjä. Nyt miehen kanssa se nimenomaan pursuilee kaikkea ja takana olevat tavarat pilaantuu.
Luulin olevani ainoa, joka saa ihme kiksejä tyhjähköstä jääkaapista. :)
Inhoan ruokahävikkiä yli kaiken ja pidän siitä, että jääkapista näkee yhdellä vilkaisulla kaikki siellä olevat ruuat. Tällöin ne tulee myös syötyä, eivätkä jää mätänemään muiden tavaroiden taakse.
En nauti. Ahdistaa ajatus että taas pitää lähteä kauppaan ja käyttää viimeiset pennoset ruokaan.
Tykkään myös mahdollisimman tyhjästä jääkaapista. Pyrin ostamaan vain sen verran kuin syön. Kaupat lähellä ja yksin asun, niin helppoa.
Tähän on johtanut konmaritus.
Mulle on parempi mitä enemmän.
Kyllä ja ei. Se alkaa ahdistamaan, jos on vanhaksi meneviä tuotteita kaupassa. Toisaalta meillä käydään tai tilataan vain kerran viikossa, joten pakostakin osa viikkoa kaappi aina täynnä. Ja yritän pitää kirjaa, että mikään ei pääse sinne vanhenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ei. Se alkaa ahdistamaan, jos on vanhaksi meneviä tuotteita kaupassa. Toisaalta meillä käydään tai tilataan vain kerran viikossa, joten pakostakin osa viikkoa kaappi aina täynnä. Ja yritän pitää kirjaa, että mikään ei pääse sinne vanhenemaan.
Siis vanhaksi meneviä tuotteita kaapissa piti kirjoittaa.
Alussa kun tein näitä kotiinkuljetustilauksia, tilasin liian paljon, sitten kun hiukan väheni, olin huojentunut. Nykyään osaan järkevämmin.
Oot pimee, oisha se kiva jos ois moneksi päiväksi ruokaa.