Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ystävä" kutsui häihin ja perui kutsun

Vierailija
07.07.2015 |

Kuulema ei mahdukaan. Polttareihin toki saa osallistua jakamaan kustannuksia. Menisittekö?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin polttareihin, mutta peruisin päivää ennen osallistumisen, kun ne ei mahdu kalenteriin.

Vierailija
22/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka mikä moukka. Wt-käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:40"]No, mut pyydettiin suunnittelemaan polttarit. Ja kesken suunnittelujen kävi ilmi että olen ainoa jota ei ole kutsuttu häihin.

kysyin morsiamelta onko todellakin näin, selitti ummet ja lammet. Sanoin mua ei sitten sun polttarit kiinnosta enää, kopin sai kaaso, joka työkiireiltään ei kerennyt polttareihin paneutua.

meillä oli fb.sdä oma ryhmä, sanoin heippa ja kerroin syyn.

polttareissa morsian yritti mollata mun ohareita, muut osallistujat puolustelivat ja sanoi olihan se tyhmää pyytää mua tekemään kaikki eikä häihin kutsuttu .

yksi syy, mitä en ole ikinä kuullut ennen oli kun asun lähellä, mua näkee niin usein. Muut asuu kaukana, häät on hyvä tapa pyytää. No, eipä olla pahemmin viime aikoina nähty.
[/quote]
Oliko sulla aiemmin keväällä tästä aloitus av:lla?

Vierailija
24/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:45"]

Tää on hyvä että laittaa euron häälahjatilille ja viesti kohtaann että enempää ei varmaan mahdu. Kysy siltä että saako polttarit kustannuksiin osallistua vaikkei osallistu ite polttareihin.

[/quote]
Mitä nyt kokonaista euroa tuhlaamaan tuollaiseen "ystävään" laittaisin kokonaisen sentin. :) 

Vierailija
25/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi enää missään tekemisissä. Jotain rajaa huonolla kohtelulla.

Vierailija
26/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että kateus on kamalan helposti usein heitetty selitys mutta voisiko morsian olla jostain sinulle kateellinen? Oletko hänestä kenties kauniimpi kuin hän eikä halua jäädä kenenkään varjoon omissa häissään? Ei kehtaa tietenkään myöntää sitä.

Joku syyhän tuohon on. En tarkoita että syy olisi sinussa vaan joku pelko tai alemmuus täytyy tällä mosiolla olla-

[/quote]

Jaa että ap yhtäkkiä kutsun saamisen jälkeen kaunistui niin paljon että morsian tuli kateelliseksi?

On muuten äärettömän tylyä lupailla tulemista polttareihin ja sitten viime hetkellä perua (tai maksattaa muilla osallistumisensa), eihän se haitta osu morsiameen vaan niihin jotka polttarit hänelle vaivautuvat järjestämään ja maksamaan!

Vierailija
27/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:54"]

Tiedän että kateus on kamalan helposti usein heitetty selitys mutta voisiko morsian olla jostain sinulle kateellinen? Oletko hänestä kenties kauniimpi kuin hän eikä halua jäädä kenenkään varjoon omissa häissään? Ei kehtaa tietenkään myöntää sitä.

Joku syyhän tuohon on. En tarkoita että syy olisi sinussa vaan joku pelko tai alemmuus täytyy tällä mosiolla olla-

[/quote]

Jaa että ap yhtäkkiä kutsun saamisen jälkeen kaunistui niin paljon että morsian tuli kateelliseksi?

On muuten äärettömän tylyä lupailla tulemista polttareihin ja sitten viime hetkellä perua (tai maksattaa muilla osallistumisensa), eihän se haitta osu morsiameen vaan niihin jotka polttarit hänelle vaivautuvat järjestämään ja maksamaan!

[/quote]

Voi voi, jos ei ole perujan ongelma. Maksakoon häihin menijät vaan kiltisti polttarilaskun

Vierailija
28/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:07"]

[/quote]

[/quote]

Voi voi, jos ei ole perujan ongelma. Maksakoon häihin menijät vaan kiltisti polttarilaskun

[/quote]

Voi voi mikä k*sipää oletkaan. Rankaisisit viattomia jonkun toisen ihmisen toiminnasta.

Vierailija
29/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei vaan morsian tuli katumapäälle kun alkoi ajatella että viehättävämpi/enemmän huomiota saava nainen tulee häihin. Tylyä on kutusa häihin, perua kutsu ja olettaa että ko ihminen silti millään tavalla osallistuu hää8polttari)järjestelyihin. Eiköhän ne muut polttariporukasta tajua ap:n tilanteen eivätkä loukkaannu tai suutu HÄNELLE.[/quote]

Vierailija
30/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta olisi vaikea olla tuollaisen morsiamen polttareissa ap:na. Enkä näe syytä miksi ap:n pitäisi maksaa polttareista yhtään mitään, miksi ap:ta pitää rangaista joko nöyryyttämällä (polttareihin osallistumisella niinkuin mitään ei olisi) tai vaatimalla häntä kustantamaan niitä?

Jos ap olisi mukana polttareissa eikö olisi riski että jollakulla menisi hermot ja kaikkien tunnelma olisi kohta pilalla?

Kyllä se on morsian jonka syytä kaikki on.

Vierailija
31/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaveri teki samoin, kyse tosin oli vain synttäreistä ja olimme jotain 20 vee. Olin silti toisaalta loukkaantunut ja toisaalta pöyristyneen huvittunut tuosta moukkamaisuudesta. :D Sanoin hänelle suoraan, että etkö tajua kuinka epäkohteliasta tuo on. Hän sanoi vain "no pitäiskö mun sun mielestä jättää mun sua paremmat kaverit kutsumatta sitten vai?" En olisi edes päässyt osallistumaan juhliin, joten hyvin olisi käynyt vaikkei olisi kutsuani perunutkaan. :D

Vierailija
32/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote]

Ei vaan morsian tuli katumapäälle kun alkoi ajatella että viehättävämpi/enemmän huomiota saava nainen tulee häihin. Tylyä on kutusa häihin, perua kutsu ja olettaa että ko ihminen silti millään tavalla osallistuu hää8polttari)järjestelyihin. Eiköhän ne muut polttariporukasta tajua ap:n tilanteen eivätkä loukkaannu tai suutu HÄNELLE.

[/quote]

Eivät varmaan suutu tai loukkaannu jollei ap nimenomaisesti toimi harkitun ilkeästi ja maksata heillä omia kulujaan tai peru tuloaan vasta kun kaikki on jo järjestetty tietylle porukalle... Kuten täällä jotkut ihmeen käytöstavattomat ovat ehdotelleet. Itse en polttareita järjestävänä jättäisi asiaa silleen vaan kyllä se idiootti joutuisi maksamaan osuutensa, osallistui tai ei, jos taustalla olisi suoranaista halua aiheuttaa vahinkoa muille jotka eivät ole tehneet yhtikäs mitään pahaa tai väärin idioottia kohtaan.

Vierailija
33/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. En menisi :)

Vierailija
34/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:18"]

Mulle kaveri teki samoin, kyse tosin oli vain synttäreistä ja olimme jotain 20 vee. Olin silti toisaalta loukkaantunut ja toisaalta pöyristyneen huvittunut tuosta moukkamaisuudesta. :D Sanoin hänelle suoraan, että etkö tajua kuinka epäkohteliasta tuo on. Hän sanoi vain "no pitäiskö mun sun mielestä jättää mun sua paremmat kaverit kutsumatta sitten vai?" En olisi edes päässyt osallistumaan juhliin, joten hyvin olisi käynyt vaikkei olisi kutsuani perunutkaan. :D

[/quote]

Millaiset polttarit järjestetään 20v. synttäreille? :O

Vai tarkoitatko ihan vaan että kutsuttiin ja kutsu peruttiin, eihän se silloin vastaa ap:n tilannetta? Häneltähän odotetaan (myös rahallista) osallistumista polttareihin vaikkei olekaan enää pääsemässä häihin, joihin ne polttarit liittyvät.

Vierailija
35/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortin lähettäisin: " Paljon onnea paskiainen! Vielä minä kusen sinun haudallesi."

Vierailija
36/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apko tässä on idiootti? Minusta muu polttariporukka saisi osoittaa myötätuntoa ja tukea ap:lle ja ihan itse ilmoittaa että tietenkään ap:n ei tarvitse osallistua kustannuksiin.

Jos oikein muistan aloituksen tai alkupuolen viestejä, ap sanoi että he tietävät mitä on tapahtunut eivätkä ole siinä asiassa morsiamen "puolella".

Vierailija
37/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaa miten tämä hääkutsu peruttiin? Soitettiinko vai laitetiiko tekstarilla?

Vierailija
38/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:18"]

[/quote]

Millaiset polttarit järjestetään 20v. synttäreille? :O

Vai tarkoitatko ihan vaan että kutsuttiin ja kutsu peruttiin, eihän se silloin vastaa ap:n tilannetta? Häneltähän odotetaan (myös rahallista) osallistumista polttareihin vaikkei olekaan enää pääsemässä häihin, joihin ne polttarit liittyvät.
[/quote]

Tarkoitin tietenkin, että samoin kävi siinä mielessä, että kutsuni peruttiin. Selostin myös nämä lieventävät asiainhaarat viestissäni vrt ap:n tarina. Tottakai ap:n juttu on kurjempi. Luulen kyllä että viestini pointti tuli selväksi suurimmalle osalle lukijoista. Ei ollut tarkoituksenakaan "pistää ap:ta paremmaksi" tai edes tadavertaiseksi. :D Enpä olisi uskonut, että joku jaksaa tällaisesta vääntää edes tällä palstalla. :D

Vierailija
39/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olis varmaan alunperin suostunu edes järjestää polttareita, jos en kelpaa kaasoksi ni en sitten miksikään juhlajärjestäjäksikään.. :D

Vierailija
40/49 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 19:24"]

Apko tässä on idiootti? Minusta muu polttariporukka saisi osoittaa myötätuntoa ja tukea ap:lle ja ihan itse ilmoittaa että tietenkään ap:n ei tarvitse osallistua kustannuksiin.

Jos oikein muistan aloituksen tai alkupuolen viestejä, ap sanoi että he tietävät mitä on tapahtunut eivätkä ole siinä asiassa morsiamen "puolella".

[/quote]

Kuka täällä on sanonut että ap on idiootti? Minä ainakin kirjoitin että sellaiset käytöstavattomat tyypit joita tässä ketjussakin on kirjoitellut (jotka maksattaisivat osallistumisensa muilla polttarivierailla tai peruisivat tulonsa viime hetkellä kun kaikki on jo järjestetty ja laskettu tietylle vierasmäärälle) ovat idiootteja.

Ap ei käsittääkseni millään tavalla ole ilmaissut olevansa tällainen henkilö? Ap näyttää enemmänkin kuuluvan niihin ihmisiin joilla on tajua käytöstavoista ja siksi kutsun peruminenkin on häntä loukannut.

En kyllä ymmärrä miksi muiden polttarivieraiden pitäisi maksaa ap:n mukanaolo jos hän jostain syystä vielä haluaa polttareihin osallistua? Luonnollista on että joko ap peruu osallistumisensa ajoissa tai maksaa kuten muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi