Jaaha, se alkoi taas entisellä koulukaverilla helppo viikko
Ajelee uudella autollaan helppoon toimistotyöhön. Illalla sitten palaa töistä omaan kaksioonsa. Ei miestä, ei lapsia. Kaikki helppoa ja onnellista. Valis
Kommentit (58)
HItsi sulla menee tohon muiden kadehtimiseen ihan liikaa energiaa jonka voisit käyttää oman elämäsi parantamiseen ellet ois tollanen urpo. Ainoa jolle teet hallaa olet sä ite ja ihan vapaaehtoisesti ja tarkoituksella.
Oletko tehnyt lapset lapsilisien takia?
Vierailija kirjoitti:
Koulukaverilla on ihana vapaus, kun menee töihin, ja ole kotona? Eikö tässä ole ristiriitaa?
Onhan hänellä illat ja viikonloput vapaat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla on itse asiassa kolmio.
Ja minulla ok-talo sekä vapaa-ajan huvila. Kyllähän se saattaa aiheuttaa kadehdintaa.
Vierailija kirjoitti:
HItsi sulla menee tohon muiden kadehtimiseen ihan liikaa energiaa jonka voisit käyttää oman elämäsi parantamiseen ellet ois tollanen urpo. Ainoa jolle teet hallaa olet sä ite ja ihan vapaaehtoisesti ja tarkoituksella.
Minähän olen yrittänyt parantaa elämääni. Saada töitä yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt lapset lapsilisien takia?
En. Ei yhden lapsen lapsilisä paljoa ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ap:n elämässä on niin pilalla?
Kaikki. Ap
Kerro nyt jotain epäkohtia itsestäsi.
Viestissä 9 tuli niitä epäkohtia. Ap
Samaa aikaa viestimme tuli ja asiasihan on korjattavissa. Jos ei ole koulutusta niin kouluttaudu uudelleen ja pyydä lähimmäiltäsi apua, jos haluat itsenäistyä jos et täysin itse siihen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ap:n elämässä on niin pilalla?
Kaikki. Ap
Kerro nyt jotain epäkohtia itsestäsi.
Viestissä 9 tuli niitä epäkohtia. Ap
Samaa aikaa viestimme tuli ja asiasihan on korjattavissa. Jos ei ole koulutusta niin kouluttaudu uudelleen ja pyydä lähimmäiltäsi apua, jos haluat itsenäistyä jos et täysin itse siihen kykene.
Kouluttautumista on kyllä tähän melkein 50v mennessä tullut useasti yritettyä. Ap
Voi vidu, sivuutapa kommenttini, kun tähän väliin olikin tullut paljon selventäviä viestejä tilanteestasi. Kirjoittaminen oli itselläni yodella hidasta.
Jos minä ymmärrän oikein, vertaat perhettä ja kumppania rasittavammaksi tai sitovammaksi, kuin työntekoa. Minusta tuo on loukkaavaa perhettäsi kohtaan.
Mitä sillä kadehtimisella voittaa? Minusta on kiva olla töissä, minulla on iso omakotitalo, auto nyt kylläkin on vanha. Itse kaipaan sitä kumppania, olen ollut naimisissa parikymmentä vuotta, mutta en kaipaa niin paljoa, että etsisin. Mutta en kadehdi naapureitani, joilla kaikilla on elämänkumppani.
Mites ap on pyristellyt tähän saakka?
Ihan onnellinen voi olla elämällä vaatimattomasti, kuten niin itsekin elän.
Mielesi vaatii sitä fiksaamista tsemppaavammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielesi vaatii sitä fiksaamista tsemppaavammaksi.
Niin mä elänkin vaatimattomasti. Mulla vaan ei ole tavallaan vapautta. Toki voin käydä kaupassa, lääkärissä, kahvilassa, ravintolassa tai esim elokuvissa yksin. Mutta kesäisin en voi mennä mitään keikkaa katsomaan yksin, kun mies ei siitä pidä. Tavallaan joudun ns elämään kuin mies haluaa. Ap
En ole ap:n kadehtima, mutta jotain yhtäläisyyksiä minulla siihen on. Kyllä minä haluaisin miehen.
Töissä kerran yksi perheellinen tuli valittamaan miten minä saan aina lomaa silloin kun haluan, ja heidän perheellisten on pakko ottaa loma silloin kun lapsillakin on lomaa. En tiennyt miten reagoida, perheen perustaminen on ihan oma valinta ja luulisi että haluaisi viettää aikaa sen kanssa. Minä sensijaan en ole valinnut yksinäisyyttä ja se on mielenterveydelle tuhoisaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap:n kadehtima, mutta jotain yhtäläisyyksiä minulla siihen on. Kyllä minä haluaisin miehen.
Töissä kerran yksi perheellinen tuli valittamaan miten minä saan aina lomaa silloin kun haluan, ja heidän perheellisten on pakko ottaa loma silloin kun lapsillakin on lomaa. En tiennyt miten reagoida, perheen perustaminen on ihan oma valinta ja luulisi että haluaisi viettää aikaa sen kanssa. Minä sensijaan en ole valinnut yksinäisyyttä ja se on mielenterveydelle tuhoisaa.
Minä taas en enää haluaisi miestä. Miehet on niin nähty omasta puolestani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielesi vaatii sitä fiksaamista tsemppaavammaksi.Niin mä elänkin vaatimattomasti. Mulla vaan ei ole tavallaan vapautta. Toki voin käydä kaupassa, lääkärissä, kahvilassa, ravintolassa tai esim elokuvissa yksin. Mutta kesäisin en voi mennä mitään keikkaa katsomaan yksin, kun mies ei siitä pidä. Tavallaan joudun ns elämään kuin mies haluaa. Ap
Mikä miehelläsi on esteenä, miksi et voi mennä festareille? Mitäpä jos olisit luja miehellesi ja vain päätät mennä joihinkin festareille. Ei sinun tarvitse olla alistettuna suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielesi vaatii sitä fiksaamista tsemppaavammaksi.Niin mä elänkin vaatimattomasti. Mulla vaan ei ole tavallaan vapautta. Toki voin käydä kaupassa, lääkärissä, kahvilassa, ravintolassa tai esim elokuvissa yksin. Mutta kesäisin en voi mennä mitään keikkaa katsomaan yksin, kun mies ei siitä pidä. Tavallaan joudun ns elämään kuin mies haluaa. Ap
Mikä miehelläsi on esteenä, miksi et voi mennä festareille? Mitäpä jos olisit luja miehellesi ja vain päätät mennä joihinkin festareille. Ei sinun tarvitse olla alistettuna suhteessa.
Nii, en tiedä, mikä on esteenä. Kauhea erolla uhkailu ja huono käytös seuraa, jos jotain ehdotan,että yksin menisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisen koulukaverisi elämä kuulostaa tosi tyhjältä ja merkityksettömältä, en todellakaan kadehtisi moista.
Hänellähän on upea vapaus tehdä mitä haluaa. Ja taas kesällä, kun alkaa keikat niin käy niissä. Ap
Ja sinut on aikanaan pakottamalla pakotettu ottamaaan mies ja hankkimaan lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisen koulukaverisi elämä kuulostaa tosi tyhjältä ja merkityksettömältä, en todellakaan kadehtisi moista.
Hänellähän on upea vapaus tehdä mitä haluaa. Ja taas kesällä, kun alkaa keikat niin käy niissä. Ap
Ja sinut on aikanaan pakottamalla pakotettu ottamaaan mies ja hankkimaan lapsia?
Ei ole enkä mä edes tiennyt aikanaan minkälaiseksi mies muuttuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii, en tiedä, mikä on esteenä. Kauhea erolla uhkailu ja huono käytös seuraa, jos jotain ehdotan,että yksin menisin. Ap
Sano vaikka, että haluan nähdä tämän bändin ja mä menen sitä katsomaan kanssasi tai ilman. Kyseenalaista miksi jostain tapahtumasta hän haluaa erota. Siis suhde on miehelle niin mitätön, että jonkun tapahtuman näkeminen voisi rikkoa sen?
Olen mä jotain tietokonekursseja käynyt. Ap