Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa miehille parisuhteeseen :(

Vierailija
07.07.2015 |

Jo toinen kerta kun oon ajautunu hyvästä alusta huolimatta jonkinlaiseen seksisuhteesee. Molemmilla kerroilla mieskin on ollut selkeästi kiinnostunut musta ihmisenä mutta sitten jokin muuttuu.

Tuntuu ihan hirveältä kun itse oon oikeasti kiinnostunut tästä miehestä ja hänelle tuntuu riittävän pelkkä satunnainen tapailu.

Mitä teen väärin? :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:28"]

Sen takia että otat playereitä joita ei kiinnosta parisuhde ja sitten ne joita kiinnostaisi parisuhde ei taas kiinnosta lutka joka jakelee itseään playereille.

[/quote]

Ketään (ainakaan melkein) miestä ei kiinnosta parisuhde jokaisen naisen kanssa, jota haluaa panna. Ja useimmat miehet haluaa välillä myös pelkkää seksiä, ei ole mikään playerien erityispiirre. Tunnen monia maailman kilteimpiä, ei tippaakaan playerimäisiä miehiä, joilla on pelkkään seksiin perustuvia suhteita silloin, kun eivät löydä ketään kenen kanssa haluaisivat seurustella.

-mies

[/quote]

Ja joskus kenelle tahansa miehelle voi tulla jakso, ettei vaan halua seurustella kenenkään kanssa. Ei se seurustelukaan nyt ole aina yksiselitteisesti paras olotila ihmiselle.

Vierailija
22/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:43"]Minkä ikäinen olet ap? [/quote] 19v. Voiko asiaan vaikuttaa että nää miehet olleet mua aika paljon vanhempia?

[/quote]

Kuinka paljon vanhempia? Luultavasti hakevatkin kovin paljon nuoremmasta vain tiukkaa pillua. Tuskin teillä on persoonina mitään yhteistä. Vaikutat lapaselta, joka kuvittelee että parisuhteen saa pelkällä pillulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta vika voi olla naisessa, toisaalta siinä että kaikki eivät vain sovi yhteen. Ihan vaan yhtenä esimerkkinä tulee mieleen, että voisin olla seksisuhteessa naisen kanssa, joka käyttää joskus huumesieniä, mutta en haluaisi sellaista naista lasteni äidiksi. Siinä kohtaa se on ihan sama miten kiva luonne naisella on. Tällaisia tapauksia tullut itselläkin vastaan, että nainen vaikuttaa muuten unelmalta, mutta tykkää käyttää psykoaktiivista kamaa. Hyviä seksikumppaneita heistä voi kyllä saada.

Ja tällaisia ominaisuuksiahan voi olla vaikka mitä. Jos naisella on todella negatiivinen suhtautuminen johonkin minulle todella tärkeään asiaan, niin parisuhteen voi usein unohtaa, mutta eihän se seksisuhteessa haittaa.