Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa miehille parisuhteeseen :(

Vierailija
07.07.2015 |

Jo toinen kerta kun oon ajautunu hyvästä alusta huolimatta jonkinlaiseen seksisuhteesee. Molemmilla kerroilla mieskin on ollut selkeästi kiinnostunut musta ihmisenä mutta sitten jokin muuttuu.

Tuntuu ihan hirveältä kun itse oon oikeasti kiinnostunut tästä miehestä ja hänelle tuntuu riittävän pelkkä satunnainen tapailu.

Mitä teen väärin? :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen kerta :D Tule kuule kysymään uudelleen, kun noita kertoja on takana reilummin. Mun naispuolisilla ystävillä noin on voinut käydä se 5-10, ennenkuin löytyy mies joka haluaa oikean suhteen. Nykyisin on vaan niin, että miehet katsoo tosi tarkkaan kenen kanssa jaksaa seurustella kunnolla kun pillua saa ilman suhdetta. Ei ole naisesta itsestä kiinni.

Vierailija
2/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että otat playereitä joita ei kiinnosta parisuhde ja sitten ne joita kiinnostaisi parisuhde ei taas kiinnosta lutka joka jakelee itseään playereille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha "jo toinen kerta" :DD

Vierailija
4/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Pitäisi kai aloittaa kaveruudesta, niin suhde voisi muuttua syvälliseksi ajan myötä. Itse taas en ole kiinnostunut enää jos mies on kaverimies. 

Mutta joo, pyri olemaan kaveri ensin ja siten vietä aikaa sen miehen kanssa. Pitkä tie, mutta voinee toimia paremmin.

Vierailija
5/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:28"]Sen takia että otat playereitä joita ei kiinnosta parisuhde ja sitten ne joita kiinnostaisi parisuhde ei taas kiinnosta lutka joka jakelee itseään playereille.
[/quote]
Näin se menee vaikka naiset alapeukutatte.

Vierailija
6/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pillua pitää jakaa? Ja ei, ei minulle tarvitse.

Vierailija
7/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vika olla sinussa? Pyritkö määräämään ja hallitsemaan kumppaniasi suhteessa vai oletteko tasa-arvoisessa asemassa?

Vierailija
8/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:36"]Miksi sitä pillua pitää jakaa? Ja ei, ei minulle tarvitse.
[/quote]

No mutta jos tapailee esim puoli vuotta niin kyllä mä haluan itsekin harrastaa jo seksiä.. Mutta siis näissäkin oli kyse pidempiaikasesta tapailusta ja sitten yhtäkkiä miesten puolelta alkoi näyttää siltä että haluaa vain seksiä.

Vierailija
9/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:37"]Voiko vika olla sinussa? Pyritkö määräämään ja hallitsemaan kumppaniasi suhteessa vai oletteko tasa-arvoisessa asemassa?
[/quote]

En todellakaan pyri, ehkä jopa päin vastoin.

Vierailija
10/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap sitten ei katkaise heti väliä jos mies näyttää olevan jutussa vain seksin takia? Tosi noloa ja alentavaa roikkua miehessä olettaen, että seksisuhteeseen lipuessa olisi toivoa suhteesta. Been there, done that. Kyllä ne miehet haluaa virallistaa jos haluaa naisen itselleen.

Vierailija
11/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailee yli puoli vuotta, eikö siinä vaiheessa jo keskustelukanavat aukea sen verran, että voi ajatuksistaan miehelle mainita ja vaikka tiedustella suhteen vakavuutta?

Vierailija
12/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sitä pillua heti alussa oot liian helppo menee mielenkiinto ku tietää että aina saa xd

Vierailija
13/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
14/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:43"]Minkä ikäinen olet ap?
[/quote]

19v. Voiko asiaan vaikuttaa että nää miehet olleet mua aika paljon vanhempia?

Vierailija
15/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:37"]Voiko vika olla sinussa? Pyritkö määräämään ja hallitsemaan kumppaniasi suhteessa vai oletteko tasa-arvoisessa asemassa? [/quote] En todellakaan pyri, ehkä jopa päin vastoin.

[/quote]

Eli tossulta kuulostat. Miksi miehen tulisi arvostaa sua muuna kuin pilluna jos et itsekään arvosta itseäsi?

Vierailija
16/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:36"]Miksi sitä pillua pitää jakaa? Ja ei, ei minulle tarvitse. [/quote] No mutta jos tapailee esim puoli vuotta niin kyllä mä haluan itsekin harrastaa jo seksiä.. Mutta siis näissäkin oli kyse pidempiaikasesta tapailusta ja sitten yhtäkkiä miesten puolelta alkoi näyttää siltä että haluaa vain seksiä.

[/quote]

Kyllä puolen vuoden koeajan pitäisi jo näyttää mikä mies on miehiään, muuten kyseessä on sosiopaatti joka pitääkin dumpata.

Vierailija
17/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele puhumaan niin ehkä nuo asiat selviävät sinulle nopeammin. 

Vierailija
18/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä tapailut olleet vain kahdenkeskisiä vai oletko ollut mukana myös kumppanisi sosiaalisessa elämässä? Tavannut miehen ystäviä ja sukulaisia? Jos vain miehen kanssa kahden, voi hyvin olla, että vaikka oletkin mielenkiintoinen ja mukava, et kuitenkaan jostain syystä sovi näiden miesten elämään.

Vierailija
19/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:28"]

Sen takia että otat playereitä joita ei kiinnosta parisuhde ja sitten ne joita kiinnostaisi parisuhde ei taas kiinnosta lutka joka jakelee itseään playereille.

[/quote]

Ketään (ainakaan melkein) miestä ei kiinnosta parisuhde jokaisen naisen kanssa, jota haluaa panna. Ja useimmat miehet haluaa välillä myös pelkkää seksiä, ei ole mikään playerien erityispiirre. Tunnen monia maailman kilteimpiä, ei tippaakaan playerimäisiä miehiä, joilla on pelkkään seksiin perustuvia suhteita silloin, kun eivät löydä ketään kenen kanssa haluaisivat seurustella.

-mies

Vierailija
20/23 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:36"]Miksi sitä pillua pitää jakaa? Ja ei, ei minulle tarvitse. [/quote] No mutta jos tapailee esim puoli vuotta niin kyllä mä haluan itsekin harrastaa jo seksiä.. Mutta siis näissäkin oli kyse pidempiaikasesta tapailusta ja sitten yhtäkkiä miesten puolelta alkoi näyttää siltä että haluaa vain seksiä.

[/quote]

Kyllä puolen vuoden koeajan pitäisi jo näyttää mikä mies on miehiään, muuten kyseessä on sosiopaatti joka pitääkin dumpata.

[/quote]

Voi vitun keittiöpsykologit... Ainahan se on joku täysin empatiakyvytön yksilö, jos ei tunteista ota selvää. Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole.