Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kerran joustan omistani lasten vuoksi

Vierailija
07.07.2015 |

Lapset 13 ja 15 v ja molemmat tarvitsevat uudet puhelimet,  tiedän että toivovat iphoheja, mutta eivät sitä pyydä kun tietävät, että ylimääräistä rahaa ei liiaksi ole. Löysin kohtuuhintaan (285 €) ja niinhän ne tilasin, jätän joitain omia hankintoja väliin. Toisaalta olen vilpittömästi onnellinen kun saan hankittua lapsille jotain mistä ne aidosti ilahtuvat. Onko muita äitejä, jotka toimivat näin?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ostais ton hintaisia ellei kerran ole rahaa.

Vierailija
2/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät äidit toimivat näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Meillä 15-vuotiaalla on useamman vuoden vanha Samsungin älypuhelin, joka on ihan toimiva vehje. Minun puhelimeni on arvoltaan noin 20 e. Taidat olla provo tai sitten rakennat lapsillesi kivaa pikavippikierrettä muutaman vuoden sisään.

Vierailija
4/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan oikein. Ei rahan puute ole lapsiesi syytä

Vierailija
5/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuossa nyt mitään kysyttävää?? Noinhan äidit tekevät..lapset ensin. Ja sitten on tietysti nämä "äidit", jotka onkin prinsessoja myös kotona..

Vierailija
6/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuuhintaan löysit ja lapset ilahtuvat varmasti tosi paljon!

Vierailija
7/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:52"]Teet ihan oikein. Ei rahan puute ole lapsiesi syytä
[/quote]

Mutta 13 ja 15 v ei tarvitse 300 puhelinta vain koska"haluaa". Meillä olisi rahaa muttei kukaan osta kalliita puhelimia.
Mutta esim lapsen pelimatkaan laitan mielellään vaikka 800. Eli lapsen tarpeet ensin

Vierailija
8/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni onkin 9 euroa maksanut puhelin, joka on ollut käytössä viimeiset 4 vuotta, miehellä sama malli:) ap.

Vierailija
9/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrinkruunu senkun kirkastuu..

Vierailija
10/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:52"]Teet ihan oikein. Ei rahan puute ole lapsiesi syytä
[/quote]

Mutta 13 ja 15 v ei tarvitse 300 puhelinta vain koska"haluaa". Meillä olisi rahaa muttei kukaan osta kalliita puhelimia.
Mutta esim lapsen pelimatkaan laitan mielellään vaikka 800. Eli lapsen tarpeet ensin
[/quote]

Ps. 15 v sai rippilahjaksi rahaa, joilla voi itse ostaa uuden puhelimen. Toivottavasti osaa valita oikein ja jättää rahaa tilille. Niin ettei tarvi kaikkea laittaa turhaan. Se auttaa tulevaisuudessakin elämään tulojen mukaan

Vierailija
11/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tarvitsevat uudet puhelimet. Ovatko entiset menneet rikki?

Vierailija
12/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu me nukutaan miehen kanssa autossa että lapsille olisi omat huoneet ja tongitaan ruokamme roskiksista jotta olisi varaa ostaa lapsille kaikki mitä he haluavat :) Lisäksi pukeudumme säkkiin ja ripottelemme tuhkaa päällemme..

Vierailija
13/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä lapset menee ensin. Mulla nytkin puhelin temppuilee ja on 2,5 vuotta vanha. Lapsilla on aina ollut paljon hienommat. Esikoinen sain nyt rippilahjaksi 300 euron puhelimen. Tosin sitä ennen oli täysin ilman puhelinta 2kk.

Vierailija
14/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi lapsille noin kalliita puhelimia. Ja meillä ei ole edes rahasta kiinni. 

Jos juuri tuollaiset puhelimet haluaisivat niin yrittäisin etsiä käytettynä. 

Vierailija
15/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on jo 3 vuotta vanhat iphone. Olen luvannut, että saa uuden iphonen milloin vaan haluaa, koska vanha puhelin on vanha ja hidas. Maksan sitten joka kuukausi muutaman kympin ja jätän vaikka saunakaljat väliin :-)

Vierailija
16/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:00"]

Juu me nukutaan miehen kanssa autossa että lapsille olisi omat huoneet ja tongitaan ruokamme roskiksista jotta olisi varaa ostaa lapsille kaikki mitä he haluavat :) Lisäksi pukeudumme säkkiin ja ripottelemme tuhkaa päällemme..

[/quote]

ai teillä kans on sama juttu. onneks töissä saa käyttää työvaatteita ja käydä suihkussa, tulis muuten kyselyjä tuhkaisesta päästä ja epäsiististä ulkonäöstä. lapset on sentään tyytyväisiä kun saa asua isossa asunnossa jonka siivouksesta me vanhemmat vastataan. suihkuun ei ole mitään asiaa kotona, mutta kuten sanoin onneksi on työpaikka. on varaa ostaa lapsille kaikki mitä ne haluaa!

Vierailija
17/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on mieluinen malli se mitä tilasit. Itse en hankkisi niin kallliita puhelimia teineille, jos rahat olisivat vähissä. Minä kustannan teineille omasta mielestäni riittävän hyvät välineet ja itse saavat säästää, jos kalliimpia haluavat. 

Vierailija
18/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:52"]Teet ihan oikein. Ei rahan puute ole lapsiesi syytä [/quote] Mutta 13 ja 15 v ei tarvitse 300 puhelinta vain koska"haluaa". Meillä olisi rahaa muttei kukaan osta kalliita puhelimia. Mutta esim lapsen pelimatkaan laitan mielellään vaikka 800. Eli lapsen tarpeet ensin

[/quote]

Miksei? Eikä 300 puhelin ole edes erityisen kallis

Vierailija
19/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:03"]En ostaisi lapsille noin kalliita puhelimia. Ja meillä ei ole edes rahasta kiinni. 

Jos juuri tuollaiset puhelimet haluaisivat niin yrittäisin etsiä käytettynä. 
[/quote]

Sama. Siksi meilläkin on rahaa

Vierailija
20/39 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uudet puhelimet tulevat tarpeeseen, edellisissä akut ihan romuna ja virrat häviää vähän väliä. Haluan kunnon puhelimet jo siksi, että teinit saa kiinni.Käytettynä ostetut ei aina tule sen edullisemmaksi jos hajoavat niin ei ole takuuta tai kotivakuutus ei niistä paljon korvaa. Meidän lapset ei tosiaan saa kaikkea mitä haluaa, mutta nyt tarvitsevat puhelimet ja haluan ilahduttaa sillä, että saavat ne mitkä haluavat. Ymmärrrän myös sen, että eivät halua erottua kaveriporukasta. Usein joudutaan joustamaan monestakin asiasta, mutta mieluummin joustan itsestäni ja voinihan hyvin ostaa vaatteeni kirppareilta jne. mua se ei haittaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme