Postinen aiheutti melkein rahallisen vahingon minulle! Hemmetti soikoon...
En siis ollut ajatellut sen kummemmin ton Postisen tarkoitusta ja ihan vahingossa sieltä mainosten uumenista putkahti tärkeä kirjekuori. Oli hyvin lähellä joutua takkaan. Hyvä että kävi näin, vastaisuudessa pitää siis kunnolla tutkia toi perkeleen turhake läpi. ARGH. Pelkkää harmia koko keksinnöstä! Kuinkakohan monta lappusta ja kirjekuorta on jo roskiin ym. joutunut ihmisillä?! Nyt tarvitsi purkaa ajatukset tosta pirullisesta oranssista pirulaisesta.
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:13"]Ei sinne väliin mitään postia laiteta vaan mainoksia. Itse olet mokannut!
[/quote]
Hyvinkin postilaatikossa on voinut sujahtaa sinne väliin jotain muutakin postia.
Joo no ennen postistakin tarkiatuntarkistin aina nainostenmainosten välistä juurikin siksi, että niitä tärkeitä posteja nyt vaan vahingossa voi sinne väliinkin mennä. Pässi..
Täällä on nyt joku Postisvihaaja postaamassa.
On kyllä niin turha koko läpyskä. Ja menee vissiin vielä meidän verorahoista kun posti on valtion.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:14"]
Joo no ennen postistakin tarkiatuntarkistin aina nainostenmainosten välistä juurikin siksi, että niitä tärkeitä posteja nyt vaan vahingossa voi sinne väliinkin mennä. Pässi..
[/quote]
Jännä puhetyyli sulla! =D
On kyllä niin turha koko läpyskä. Ja menee vissiin vielä meidän verorahoista kun posti on valtion.
[/quote]
Posti on liikelaitos. Sen toiminta on vain säädelty laissa.
Heitätkö yleensäkin aina kaikki mainokset suoraan takkaan katsomatta onko niiden välissä postia? Oma moka jos niin teet! Kannattaa varmaan ihan itsesi takia laittaa mainoskielto. ;)
Joko facebook jako tehty ja soitettu iltapäivälehtiin?!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]Joko facebook jako tehty ja soitettu iltapäivälehtiin?!
[/quote]
Varmaan Ilta-Sanomien kesätoimittaja kohta bongaa jutun täältä jos ei ap vielä itse ehtinyt soittaa.
Postinen söi arvopostia - nainen perikadon partaalla!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:14"]
[/quote]
[/quote]
Veikkaisin että kirjoittajalla on joku ennakoiva tekstinsyöttö päällä tms. Yrittää itse korjata eikä huomaa että osa tekstistä tulee tuplana?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:20"]Postinen söi arvopostia - nainen perikadon partaalla!
[/quote]
Ja kohta vaaditaan Postilta korvauksia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:14"]
[/quote]
[/quote]
:D
Ei tosiaan tarvitse käydä turhaketta läpi. Ymmärrän turhautumisesi, mutta ei sen sisällä ole koskaan oikeaa postia.
Ei ainakaan pitäisi olla! Anna palautetta postille, sillä postinjakaja on tehnyt virheen, jos on laittanut osoitteellista postia sen väliin.
Tavallisten mainosten välissä - ei niiden SISÄLLÄ - voi olla postia, mutta postisen sisällä ei saisi olla mitään muuta kuin osoitteettomia mainoksia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:25"]Ei tosiaan tarvitse käydä turhaketta läpi. Ymmärrän turhautumisesi, mutta ei sen sisällä ole koskaan oikeaa postia.
Ei ainakaan pitäisi olla! Anna palautetta postille, sillä postinjakaja on tehnyt virheen, jos on laittanut osoitteellista postia sen väliin.
Tavallisten mainosten välissä - ei niiden SISÄLLÄ - voi olla postia, mutta postisen sisällä ei saisi olla mitään muuta kuin osoitteettomia mainoksia.
[/quote]
Onko tästä joku laki olemassa?
[/quote]
Ned Flanders?
No kyllä olen siis ennenkin tarkistanut ettei välissä mitään ole, mutta se olikin ihan jossain sielä mainosten välissä ettei nähnyt. Lapset ei välttämättä tajua edes katsoa. Ap
Mainoskielto oveen tai postilaatikkoon.
Vain ihailija- ja rakkauskirjeitä - ja hyvin harvoin laskuja.
Ei sinne väliin mitään postia laiteta vaan mainoksia. Itse olet mokannut!