Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TOUKOtaapertajien tiistai**

26.09.2006 |

Heipat ja huomenet kaikille kanssasisarille!

Ja terveisiä täältä yövuorosta närästyksen, yökötyksen, turvotuksen ja väsymyksen keskeltä.

Laitan tuon joskus aiemmin (taisi olla pe 22.pv) kirjottamani jutun liitteeksi tähän, se jäi silloin " väärälle sivulle" . Laiskuuttani en viitti uudestaan kirjottaa koko litaniaa.

Meneillään on 7+3 rv. Minulla on tuo pahoinvointi keskittynyt tänne öihin, se kun on vähän niinkuin meikäläisen aamu ja kroppa on sitä mieltä kans. Eilen oli eka kokonaan huono päivä, kolotti, jomotti, ällötti ja väsytti koko päivän, sit viel pitäis ihmetellä et miks on välillä niin kiukkunen... :) Mut kaiken tämän kestää kun olo on niin onnellinen muuten. Samaa sanoi ukkokultakin kun kiukuttelin jostain sille huonossa olossani ;) Oksentanu en tosin vielä ole kertaakaan mut muuten on kuvotus vellonu ruotoa.

Jännittää koko ajan vaan enemmän ens maanantain eka neuvola. Tää kaikki on niin uutta ja ihmeellistä.

Jännittää myös kertominen isovanhemmille ja isomummoille... Kun ei oo kauheen kauan vielä seurusteltu ni saattaa tulla järkytyksenäkin... Tosin ihan isoja ihmisiä tässä jo ollaan että ihan on jo oma asiakin :)) mie siis 31 ja ukkoseni 36...Mut kunhan tottuvat ajatukseen niin tiiän et se tolkuton mummotus alkaa ja touhotusta riittää riesaksi asti... Tää on esim. mun mutsille eka lapsenlapsi... Töissä en oo viel kertonu kans, mut aattelin pudotella noi " pommit" kunhan saadaan ultrasta varmuus et millä mallilla asiat on.

Mukavaa tiistaita itse kullekkin toukomamalle!

" Kojoottinäkee" rv 7+3

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coyotesees - 22.09. 00:46 vastaa tähän viestiin (23/23)

Uusi toukotaapertajamama ilmoittautuu

Moikka kaikille!

Huh, huh! Mitenköhän aloittais... kaikki on niin suurta (tai toisaalta niin olemattoman pientä...vielä... ;) ) ja ihmeellistä. Tein positiivisen testin viikko sitten perjantaina ja yllätys oli melkoinen. Oon ollu sitä mieltä et kun sairastan endometrioosia niin lapsista on omalla kohdalla turha haaveilla. Mutta toisin kävi! Jätin pillerit pois alku kesästä, parit menkat ehti olla ja naps! Uskomatonta. Mutta ihanaa ja perhanan pelottavaakin. Nyt siis rv 6+6. Eka neuvola aika 2.10 ja ultra 25.10 rv 8.Kyllä jännittää et onkohan kaikki hyvin.... Minulla oireina on ollu päänsärkyä, vatsan turvotusta ja närästystä. Jonkun verran jotkut ruuat tökkiny mut ei vielä pahemmin. Yötyötä kun teen niin tää yö närästys on ollu ihan mieletöntä... ei tartte kun kattoo jotain ruualta näyttävää niin kyllä kuplii. Ja kuitenki pakko syödäkkin välillä. Ja sit kun alkaa syömään niin ähky on alta aika yksikön. Ja pallomaha siitä hyvästä sit. Mut en valita, tää on vaan niin hassua seurata mitä kaikkee voi ollakkin kun eka raskaus kyseessä.

En muista kuka kirjoitti siitä hartia särystä et voi olla myös merkki kohdun ulkopuolisesta raskaudesta, huih, ihan pisti miettiin kun nuo hartiat on niin jumissa... Mut millasta se särky sit on? Voiko sen erottaa jotenkin tavallisesta jumituksesta?

Mukavia olotiloja kanssasisarille toivotellen

Coyotesees rv 6+6

Vierailija
2/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää meni nyt ihan yksin kirjotteluks... :) Mut huomasin että oli laittanu väärin tohon " vanhaan" viestiin. Ultra on siis viikolla 10 eikä 8 niinku olin laittanu.

Et sellanen korjaus asiaan. Nyt lupaan olla enempiä tukkimatta tätä tiistaita omilla jutuillani!

Vielä kerran päivän jatkoja kaikille!

Coyotesees

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytiin kattomassa asuntoa. Se on 2 kerroksinen rivari. Asuuko teistä kukaan kaksikerroksisessa siis makkarit yläkerrassa? Miten onnistuu pienten kanssa? Muuten se asunto oli ihan kiva ja hyvällä paikalla. Niin ja naapureissa paljon lapsiperheitä, joten ehkä se kerrosasuminen sujuu ihan ok.. Pakko silti kysyä..

Eilisessä pinossa keskusteltiin ikäeroista. Meillä ensimmäisen ja toisen välillä on tasan 2v ja nyt toisen ja kolmannen välille tulee n.2v9kk.

Meillä ainakin tämä 2v on aivan loistava ikäero. Ovat jo pitkään leikkineet hyvin yhdessä.

Nyt on pakko lähteä aamupalalle ja töihin. Hauskaa päivää :)

P. + Toukka 7+6 ja isoveljet 2v ja 4v.

Vierailija
4/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tulin reissusta ja kävin lukeamassa kuulumisia. Onpas meitä yhtäkkiä paljon, mutta sehän on vain kiva juttu! Nyt tuntuu ettei millään muista kuka kertoi ja mistäkin, kun yritin kaikki silmäillä kerralla, mutta eiköhän se pikku hiljaa tästä palaudu. Täytyy kommentoida sitten myöhemmin lisää...

Muutamaan kysymykseen kuitenkin vastaan mitä oli esitetty viikonlopunkin aikana. Olen kertonut lähipiirille (vanhemmille, sisaruksille) ja muutamille kavereille. Ensimmäisen raskauden kohdalla olin aika varovainen ja taisin kertoa ensimmäisen ultran jälkeen enimmikseen, mutta nyt jotenkin tilanne on toinen. En tiedä miksi... Tällä kerralla vielä enemmän pelottaa meneekö kaikki hyvin, mutta jotenkin tunnun kaipaavan sittten tukeakin lähimmäisiltä, jos kaikki ei menekään hyvin. En pystyisi salaamaan esim. keskenmenoa lähipiiriltä, joten on hyvä, että he myötäelävät raskauttani jo tässä vaiheessa. Ikäeroksi lasten välillä tulee n. 2 v ja 2 kk.

Viime viikolla tuli sitä vuotoa useampana päivänä (ei peräkkäisinä), mutta nyt on onneksi mennyt muutama päivä ilman. Toivottavasti nyt ei tulisikaan mitään vuotoa, kun se saa mielen heti niin synkäksi. Pahoinvointi on jatkunut, mutta välillä onneksi hellittänyt. Huomasin, että reissussa ollessa meni välillä hieman paremmin, kun tuli keskittyä muihin asioihin kuin omaan napaan. Kotona ollessa sitä ehtii niin paljon keskittymään omaan olotilaansa ja ehkä pahoinvointikin korostuu, kun sitä miettii.

Täytyy melkein myöhemmin palata asiaan... Täytyy selailla vielä kuulumisianne uudestaan, kun varmaan unohdin yhtä sun toista mihin piti ottaa kantaa.

Mukavaa tiistaita!

dream07 7+4

Vierailija
5/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä piti vielä sanoa, että olipa huojentavaa kuulla, että muillakin on ollut samoja oireita -> hiukset rasvottuu ja tukka lähtee päästä! Itse olen ihmetellyt, että mikä on, kun hiuksia lähtee valtavasti ja sitä joutuu pesemään usein. Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut tuollaista oiretta. Itselleni on aika vahvasti kehkeytynyt nyt tyttö fiilis jo tässä vaiheessa, kun on poika entuudestaan ja tämä raskaus on kaikin puolin täysin erilainen. Toki se ei välttämättä niin mene...

Vierailija
6/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihana pakkasaamu, mutta kuopus on kuumeessa. Tänne ei kuulu uutta... Mun elämä on varmaan vuosisadan tylsintä tällä hetkellä oikeesti. Vielä ei ole muuta raportoitavaa kuin jatkuva väsymys. Ensi viikolla olisi ensimmäinen neuvolakin vasta niin tulee odotus konkreettisemmaksi. Äidille pitäisi kertoa kai odotuksesta ensi viikolla, kun lähdemme lasten kanssa sinne käymään. Muuten meinaan pitää niin matalaa profiilia kuin mahdollista, kun edellisestä kerrottiin koko kylälle heti ja oli selitteleminen, kun menikin kesken.

*Poistuu pyllyä pyyhkimään...*

Pirpaliina rv6+4

Vierailija
7/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudeli: Me asutaan kahdessa kerroksessa rivarissa. Yläkerrasta mennään sisään ja makkarit + sauna alakerrassa. Ihan hyvin on mennyt pojan kanssa. Portit molemmissa rappusissa, mutta tosi hienosti ja varovaisesti poika osaa mennä itse rappuset. En sitten tiedä onko miten kuumaa kesällä kun makkarit yläkerrassa, meillä toimii ainakin noin toisinpäin eli ihan viileää nukkua kesäisin, vaikka saunoisikin.

Oma olo ei taaskaan mikään aurinkoisin... pitäisi varmaan yrittää syödä tasaisin väliajoin niin pysyis huono olo loitolla. Mitä naposteltavaa pidätte mukana esim. töissä? Mulla on suolakeksejä laatikossa ja tänään otin lisäksi viinirypäleitä. Mitä muuta terveellistä, mikä maistuisi tässä olotilassa voisi ajatella ottaa evääksi?

-kettu-äiti-

Vierailija
8/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti on parina päivänä nukkunut erikois-pitkät päiväunet ja sitten herännyt jo 7 aamulla... Äiti on vähän väsynyt..=)

Puudeli kyseli kaksikerroksisessa asumisesta. Mulla ei ole kokemusta, mutta kun esikoista odotettiin niin käytiin muutamiakin kaksikerroksisia rt-asuntoja katsomassa, mutta yksikerroksiseen päädyttiin. ja monasti ollaan miehen kanssa todettu että hyvä niin! Tuntuu että on paljon helpompaa, kun kaikki tavarat on samassa kerroksessa. Jos esim. makuhuoneet ja vaatteet eri kerroksessa, missä yleensä oleillaan, saa rappusia juosta koko ajan kun tavarat eri kerroksessa... Mutta tää on vaan mun mielipide! joidenkin mielestä voi olla jopa parempi, että on kaksi kerrosta! =) Kannattaa miettiä tarkkaan miten se sitten käytännössä toimii omalla kohdalla se 2-kerroksisuus...

Siitä np-ultrasta kyselin eilisessä pinossa, ei tainnut kukaan vastata. Eli kun täällä on nykyään sellainen systeemi, että se tehdäänkin jo viikolla 11 ja samalla otetaan verikoe. Th sanoi, että on jotenkin tarkempi systeemi tämä. Että onko muilla paikkakunnissa muuttunut myös tälläiseksi?

Miehen työkaveri oli eilen mieheltä udellu, että kyllä teillekin taitaa olla jo toinen tulossa. Kävi tässä yks päivä meillä ja oli kuulemma mun mahaa kattonu että semmoselta näyttää.. Ja tää työkaveri on siis mies! Että niin tarkkoja ne miehetkin voi olla! Mies ei ollu tunnustanu mitään ja tää työkaveri oli van toikaissut, että " no kyllä sä sitten kuukauden päästä kerrot että oikeassa olin..." =)

Ja kuukauden päästä tosiaan tulee se 12 viikkoa täyteen jolloin mun puolesta saa jo työkaverilleenkin kertoa! =)

Nyt täytyy lopetella.. Pinsku tyhjentää laatikkoa kauhealla vimmalla! =)

-Alpukka rv8+2 & " Pinsku" 1v

Vierailija
9/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpukka, hauska kun nyt jo miehesi työtoveri näki raskautesi. Tai en tiedä oliko sinusta hauskaa, mutta tosiaan aika erikoista että mies huomasi.

Minä olen niiiiin turvoksissa nyt, että äsken katselin tuolla työpaikan vessassa mahaa ja mietin, että montakohan siellä tällä kertaa on. Viimeksi muistan kun rv 10 ahdisti vaatteet ihan kauheasti ja ajattelin, että on pakko mennä ostamaan jotain mammavaatteita. Koulukaveri sanoi minulle, että ei nyt millään niin aikaisin voi tarvita mammavaatteita. Eipä tiedetty sillon, että kaksi olikin masussa :) Siitä kyllä aloin itse epäillä, että on kaksoset. Enkä enää np-ultrassa ollut kovin hämmästynyt. Ihan näin aikaisin (rv 4+6) ei voi vielä vauvamasun syyksi laittaa tätä ähkyä :)

Puudeli, kyselit kaksi kerroksisesta asunnosta. Meillä on kaksi kerroksinen omakotitalo, jossa makuuhuoneet ylhäällä. Emme kuitenkaa asuneet nykyisessä asunnossa pojan vauva-aikana, vaan hän oli melkein kolme, kun muutimme. Emme enää laittaneet mitään porttejakaan, kun poitsu hallitsi niin hyvin portaat. Minusta on ihan kiva, kun on kerroksia. Tietysti esimerkiksi puhtaiden pyykkien kantaminen kaappeihin on ärsyttävää, mutta en tiedä vaikuttaako siihen portaat vai onko se muuten vaan niin rasittavaa :)

Esimerkiksi äänien kannalta on helpompaa, kun makuuhuoneet on vähän erillään, jos joku haluaa nukkua rauhassa. Poitsu myös rauhoittuu paremmin, kun me emme vaella, koko ajan oven ohi. Eli itse voi ottaa rennommin pojan nukutusvaiheessa. Ja välillä on kiva, kun poitsu leikkii omassa rauhassa yläkerrassa, varsinkin jos on serkkupoika mukana riehumassa :) Toisaalta lelujen raahaaminen takaisin ylös on aika ärsyttävää, mutta onneksi poitsu on oppinut, ettei voi tyhjentää omaa huonettaan kerralla alakertaan :)

No niin hyvää tiistaita kaikille! Huomenna siirryn jo 5+ viikkoon, iik :)

Laru rv 4+6

Vierailija
10/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä ollut taustalla ja seuraillut mitä muille toukokuisille kuuluu. Tänään olisi eka neuvola, jännittää...=)

Semmoista kysyisin teiltä...saako apteekista mitään mikä auttaa tähän jatkuvaan pahoinvointiin? Siis sellaista mikä ei olisi vahingoksi masuasukille? Itsellä olo on ihan kauhea, oon ollu muutaman päivän sairiksella " mahataudin" takia. Kettu-äidin mainitsemat suolakeksit kuulosti kanssa hyvältä vinkiltä...=)

kuutti rv 8

Vierailija
11/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin innoissani, kun nyt alkaa ainainen väsymys helpottaa! Taitaa vaan tulla tilalle vellova pahaolo... Hassua, kun en ole voinut kumpaakaan tyttöstä odottaessa ollenkaan pahoin, ni nytkö sen piti tulla, arg! Oisin silloin paremmin joutanut makoilee, kun jaloissa ei pyörisi 2v10kk ja tostaina 1v täyttävä =D Mut tää on tätä.

On kiva lukea muiden ultra kuulumisia ja jospa se itsellänkin on tässä joskus edessä. Torstaina eka lääkäri ja sit selviää pareemin nää raskauden aikaiset seurannat.

Tehtiin päätös Suomeen muutosta ja muuttokuorma lähtee tamminkuun puolessa välissä. Eli mun synnäri tulee olemaan PHKS. Vähän on vielä kaksjakoiset tunteet, mut kuulunee asiaan.

Pitää täältä Ranskasta hamstrata tulokkalle vaatteita ja tarvikkeita, kun on niin paljon tarjontaa ja edullisempaa kuin Suomessa.

G: Me ei olla kerrottu vielä kellekkään, kun on appivanhemmat tulossa keskiviikkona tänne, ni sit kerrotaan niille ja lopuille sit soitellaan varmaankin viikonlopun aikana.

Me asutaan kahdessa kerroksessa ja ainut miinus on minunkin mielestäni pyykkien roudaaminen edes takaisin. Portit on meillä kummassakin päässä ja ei ole oluut mitään ongelmaa... Mut kukin tykkää mistäkin.

En nyt muista, että mistä muusta on ollut puhetta, mut kirjaan jotain vaikka sit myöhemmin =D

Mukavaa päivän jatkoa!

reemis 8+5

Vierailija
12/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan seuraanne selvällä plussa-testillä :)

On niin onnellinen ja helpottunut olo, kun viimeviikolla näytti ensin testi haamu-plussaa ja parin päivän päästä negaa.

Nyt siis tänään tuli niin selvä plussa, ettei voi enää yhtään epäillä!

Viimeviikkoset kovat vatsakivutkin loppui pari päivää sitten. Nyt on lähinnä vain nippaillut. Väsymys on ihan älytön: Vois vaan nukkua kokoajan. Pahoinvointeja ei ole vielä, eikä tarvis edes tulla. Mutta saa nähdä mikä tilanne on parin viikon kuluttua...

Mutta, toivottavasti kaikki vaan menee loppuun asti hyvin. Aika alussahan tässä vielä ollaan...

[color=green]-sammakko rv 5+4

Vierailija
13/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tentti ohi..oli aivan kamala! toivottavasti pääsis läpi niin ei tarvis enää siitä stressailla tän kaiken muun stressin keskellä..

Tänään olis tarkotus mennä äititysjumppaan vähän kattelemaan että mikä on meininki..ja jos sais tohon selkäsärkyyn jotain helpotusta sitä kautta..

Oon hiukan huolissani kun mulla tulee semmosta tummaa valkovuotoa,

ja kun soitin neuvolaan tosta selkäsärystä niin unohdin sitten tietenkin mainita tosta omituisen värisestä valkovuodosta..

inhottavaa, kun elää epätietoisuudessa kun ei sinne ultraankaan oo vielä päässy :/

ON: paha olo jatkuu aaltomaisena päällä. Rinnat kipenevät päivä päivältä vain kipeämmiksi, mitenköhän tässä kohta enää pystyy fiksun näköisesti liikkumaan :D

Kohtu on noussut häpyluun yläpuolelle ja tuntuu jo ihan selkeästi, mies oli eilen ihan silmät suurina kun käskin kokeilemaan :D (meille eka tulossa)

Tunteenpurkaukset ovat voimakkaita ja mies koittaa sinnitellä perässä hyvän- ja huonotuulisuuden mukaan..voi toista..

Reemi on muuttamassa Suomeen! ja samalle synnärille olet menossa kuin minäkin :) minnepäin Suomea on aikomus muuttaa?

Niin ja tervetuloa kotimaahan sitten!

Tänne on tullut aivan mielettömästi äipysköjä mukaan, HIENOA! Tämä meidän joukkomme on kasvavaa sorttia :D

Sitten oli puhetta joillakin suolakekseistä. Mulla neuvolantäti nimenomaan kiels suolakeksit ja kaiken muun paljon suolaa sisältävät naposteltavat, lisää kuulemma turvotusta eikä muutenkaan ole hyväksi..

Mutta nyt lähden valmistautumaan tohon äippäjumpaan, hipsishei ja aurinkoista syyspäivää kaikille!

Sussu + Tinpu rv 7+3

Vierailija
14/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ultrassa, pieni sydän sykki kovasti.

Pää-perämitta oli 18mm, vastasi viikkoja 8+4 eli yhden päivän meni L.A eteenpäin.

Oli se niiiin ihanaa...

Sain lähetteen KYS:iin, pääsen np-ultraan rv.10-14 ja samalla otetaan verikoe, josta sitten lasketaan jonkilainen riski downin syndrooman varalle.

Paha olo hieman hellitti, olo on mainio.

Seuraava neuvola on 25.10.

Hauskaa viikon jatkoa...

Mami ja vintiö sekä " jeje" 8+5 (8+5)

Vierailija
15/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 8+4 (8+5)

Vierailija
16/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea RvaSammakolle plussasta ja Reemiksen yksivuotiaalle synttärionnittelut!

Me asuimme vielä puoli vuotta sitten kolmekerroksisessa talossa ja alamme ensi keväänä rakentamaan uutta samanlaista. Nyt väliajan asustamme kerrostalossa. Meillä olivat lasten makuuhuoneet yläkerrassa ja omamme ensimmäisessä kerroksessa, mutta muutimme vasta kakkosen olessa 1v 6 kk ja yläkerran makuuhuoneet taisivat valmistua vasta vähän myöhemmin. Eli tästä nyt ei ole niin hirveesti apua:) Meillä oli portti alussa ainoastaan yläkerrassa makuuhuoneen oviaukossa (ei ovea), jonka siis silloiset 4 ja 2-vuotiaat jakoivat. Porttia käytimme vain öisin (tyttäremme kun saattaa kävellä unissaan). Todella hyvin ja nopeasti oppivat käyttämään portaita! Kolmonen syntyi tuolla asuessamme, mutta asusti meidän kanssamme alakerran makkarissa. Tällöin meillä oli ainoastaan portti kellariin menevissä rappusissa. Nyt tulevaan taloon alakertaan tulee meidän ja vauvan makkarit (vauva saa jakaa omansa ensin kaksivuotiaan kanssa). Yläkerrassa on isompien lasten makkarit ja poikakolmonen muuttaa sinne ehkä ekalle luokalle mennessään. Ainoa miinus noissa kerroksissa oli tosiaan pyykin kuljettelemisesta aina kellarista ylempiin kerroksiin asti. Tosin en nytkään tahdo saada pyykkiä laitettua paikoilleen, vaikka vaan seuraavaan huoneeseen asti pitäisi viedä eli vika taitaakin olla meikäläisessä:)

Neuvola olisi huomenna, kuuntelisikohan terkkari sydänääniä, jos oikein kovasti pyytäisin? Huomenna siis 8+6. Helsingin ultrakäytännöistä en osaa sanoa ovatko muuttuneet, että mentäisiinkin jo viikolla 11, mutta huomenna olen varmaan viisaampi.

Kolmeplusyks ja 8+5

Vierailija
17/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eilen aivan järkyttynyt kun muutaman vessakäynnin yhteydessä tuli hiukan sellaista ruskeata vuotoa. tuossa järkytyksessä tuntui, että kaikki muutkin raskausoireet hävisivät yhtäkkiä.

soitin päivystykseen ja sieltä käskivät vain seuraamaan tilannetta, kun sellaista kuulemma sattuu näillä viikoilla hyvin monelle naiselle.

tänään on taas parempi päivä - rinnat kipeät ja oksettaa aivan ihanasti.

Perjantaina olen menossa lääkäriin (ei liity kuitenkaan tähän vuotoon, sillä oli jo aiemmin aika varattu sinne) toivottavasti siellä myös ultrataan ja katsotaan, onko vaavilla kaikki OK.

Vierailija
18/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen keskenmenon. Viikkoja oli 7+4. Minut voi poistaa toukotaapertajien listalta :´(

Vierailija
19/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovalla vauhdilla näyttää kasvavan tämä Taapertajien joukko, mikä on hieno juttu. Onnittelut täältäkin kaikille plussanneille!

Täällä podetaan edelleen väsymystä ja välillä on huono olokin, tosin ei enää niin usein. Onkin alkanut huolestuttamaan että jospa kaikki ei olekkaan niin kuin pitäisi, kun tuo kuvotus tuntui kestävän vaan pari viikkoa. Jotenkin noita juttuja tulee ajateltua, nyt kun on ollut niin pitkä aika siitä kun on ollut viimeeksi raskaana. Sillon ei moiset tuleet edes mieleen.

Galluppeihin vastauksia: Meillä ensimmäisen ja toisen välinen ikäero oli 1 v ja 2 viikkoa. Nyt sitten tuleekin jo 7 vuotta toisen ja kolmannen välille. Ja meillähän raskaudesta tietää jo kaikki. :) Ollaan aina kerrottu heti kaikille tutuille ja perheenjäsenille, mitäs tuota salailemaan sen kummemmin. Ymmärrän tietysti niitäkin jotka haluaa kertoa vasta myöhemmin. Töissä oli pakko kertoa, kun joutuu olemaan tekemisissä sellasten aineiden kanssa mitkä ei välttämättä ole kauheen hyväksi vauvalle. Ja kun kertoo yhdelle niin sillonhan sen jo kaikki melkein tietävätkin.

Ensi viikolla olisi meilläkin ensimmäinen neuvolakäynti. Ehkä tämä raskaana olo alkaa sitten sen jälkeen tulla konkreettisemmaksikin. Odotan myös kovasti että pääsisimme muuttamaan vihdoin sinne omaan kotiin. Muutto olisi tuossa marraskuun loppupuolella. Meille kävi kovin hassusti tuon talon oston kanssa. Kun olen kuumeillut kovasti kolmatta lasta ties kuinka kauan ja mies on sanonut aina että katellaan sitten kun on oma talo. No samana päivänä kun tehtiin tuosta talosta kuntotarkastus ja saatiin lopullinen hyväksyntä meidän tarjoukselle, tulikin plussa. Melko hyvä ajoitus.

Taas tuli kovin sekavaa tekstiä, mutta koittakaa saada selvää.. :)

AngelEyes 7+3

Vierailija
20/27 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Voimia sinulle surun keskelle.

Laru