Ylihuomenna viikoksi Alanyaan ja All Inkluded, repikää siitä köyhät!
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:56"]
[/quote]
Olet sinäkin lomapaikan valinnut, rupusakkihan tuonne menee muualtakin kuin suomesta.
Entä jos kuitenkin annetaan niitten mennä Turkkiin, ketkä tahtoo ja niiden ottaa täysihoito, ketkä tahtoo.
Olen aina matkustanut omin päin, joten valaise ja kerro mitä on all inkluded?
Punainen matto ja shampanjalasiko tervetuliaisiksi vai sviitti hotellista vai maksullista seuraa?
Finnmatkat tosiaan aika hintava, mutta piti itsekin vertailla kun ensi kesän loma turkkiin jo varattu, tänä kesänä oltiin jo espanjassa.
Tuo hotelli joka varattiin lista hinnoilla on viiden tähden ja finnmatkoilta, hotelli sensatori fethiye. Matkustetaan heinäkuussa ja hintaa tuli 3493€, haluttiin suora pääsy altaaseen omalta terassilta.
Katselin espanjan lomia samalle ajankohdalle samalla hotelli luokituksella, siellä hinnat pyöri kolmelta n.3400-4200€ hinnoissa.
Eroa noissa ei mielestäni juurikaan ole,mutta toki joka paikkaan voi matkustaa halvalla äkkilähdöllä ja jos hotellin taso ei ole niin olennainen asia.
Halpoja nää kaikki välimeren maat ovat, verrattuna kaukomaa kohteisiin joihin mekin harvemmin mennään.
Pääasia lienee että on ylipäätään varaa matkustaa, itse en ole turkkia koskaan pitänyt halpana köyhien kohteena, en sunny beachiäkään.
Espanjasta voi halvimmillaan saada loman alle kolmanneksen siitä hinnasta millä joku menee turkkiin.
Köyhä, mä lähden perheen kanssa Miamiin perjantaina kahdeksi viikoksi. Kattoo jos menis vaik Nykiin sen jälkeen piipahtamaan, yöpyis taas vaikka Four Seasonsis (pari kertaa vuodessa siellä tapana olla viikko-pari).
Vau, oliko pakettimatkan hinta 198€? Varauduhan yllätyksiin
No voi olla että saat äkkilähdön lähes samoilla hinnoilla, mutta listahinnoissa on huomattava ero. Olen melko paljon matkustellut ilman äkkilähtöjä. Finnmatkojen hinnoilla ei kenenkään hintatietoisen kannata matkustaa.