Ylihuomenna viikoksi Alanyaan ja All Inkluded, repikää siitä köyhät!
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:06"]Te aina otatte tosissanne nämä trollit. Aloittaja haluaa pilkata Turkissa lomailijoita wt-ihmisiksi ja siksi kirjoitti otsikkoonkin väärin sen All inklusive että antaisi vielä juntimman kuvan.
[/quote]
Mitäs varten sä trollaat? -inKlusive-
upeeta, mahtavaa, upeeta, mahtavaa. Minä en muslimimaahan menisi vaikka saisin 10 000 euroa.
Mä lähden kesällä ehkä ruottiin. Semmonen risteily vaan ni pärjää ihan Suamella. Se on inkenting inklured.
Meillä on hyvät kokemukset Turkin matkoista. Onko ap:llä Nazarin matka? Mikä hotelli? Nyt heinäkuussa siellä on vaan hirvittävän kuuma, 36 astetta lupaillaan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:16"]Meillä on hyvät kokemukset Turkin matkoista. Onko ap:llä Nazarin matka? Mikä hotelli? Nyt heinäkuussa siellä on vaan hirvittävän kuuma, 36 astetta lupaillaan.
[/quote]
Monesti elokuussakin yli 35 joka päivä. Viime elokuussa oli pahimmillaan 39, se on jo aika soijanen keli, rannalla menee. Syyskuussa alkaa olla jo ihan kiva ilma siinä 30 nurkilla.
Bahamalle all inclusive houkuttelisi just nyt. Mutta ei nyt olisi varaa kuin Turkkiin, missä olen pari kertaa ollut ja joka kerta todennut, että ei ikinä enää. Mutta kaipa minäkin sinne taas päädyn kun ei ole varaa sinne minne haluan ja kohta sataa räntää :-(
Itse lähden Karibialle kuukaudeksi elokuussa. Alanyassa olen käynyt kerran, enkä uudestaan mene. Kamala paikka...
Hyvää matkaa sulle! Mä tulin just eilen New Yorkiin. Tänä vuonna olen jo käynyt Australiassa, Ranskassa, Italiassa ja Suomessa :)
Revi itse siitä
Niin, juuri sinne ne köyhät lähteekin oolinkluuded-matkalle viikoksi. Itse olen menossa Afrikkaan kuukaudeksi omatoimimatkalle ilman mitään oolinkluudedia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:00"]
Ink :)
Mukavaa lomaa sinulle!
Me oltiin ihan vaan Thaimaassa 2,5vkoa helmikuussa ja vain aamiainen kuului pakettiin, siksi kai matka olikin niin edullinen, vain 6000e kun toissahelmikuussa meni puolihoidolla 7500e. Turkin Bodrumissa oltiin viimevuonna 2vkoa, all inc ja 5500e.
[/quote] Siis mitä, Turkki 5500...huh huh! Järkyttävä hinta jostain Turkin reissusta. Tolla pitäis pärjätä siellä ainakin puolivuotta!
Uhraavat kameleita lentokentällä. Sota rajan takana. Kiva matkakohde! Yhtä mukava kuin Tunisia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:13"]
Mä lähden kesällä ehkä ruottiin. Semmonen risteily vaan ni pärjää ihan Suamella. Se on inkenting inklured.
[/quote]
Eikö pelastusliivikään kuulu hintaan? Oot aika rohkea.
Njaah.
Olen kyllä köyhä, mut en todellakaan kadehdi sun oolinkluutet reissuas Alaniaan. :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:06"]Te aina otatte tosissanne nämä trollit. Aloittaja haluaa pilkata Turkissa lomailijoita wt-ihmisiksi ja siksi kirjoitti otsikkoonkin väärin sen All inklusive että antaisi vielä juntimman kuvan.
[/quote]
Mitäs varten sä trollaat? -inKlusive-
[/quote]
Tiedän kyllä miten se kirjoitetaan oikein. Toisin vain mitä provoilija kirjoitti aloituksessaan. Ihmettelin vain miten helppo ihmisiä on provosoida:) Otatte tosissanne ilmiselvät trollit.
Mutta eikö siellä Turkissa ole ihan kivoja kohteita, joissa nähtävääkin? Eikä hyvissä hotelleissa ainakaan näytä kovin edullista olevan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:00"]
Ink :)
Mukavaa lomaa sinulle!
Me oltiin ihan vaan Thaimaassa 2,5vkoa helmikuussa ja vain aamiainen kuului pakettiin, siksi kai matka olikin niin edullinen, vain 6000e kun toissahelmikuussa meni puolihoidolla 7500e. Turkin Bodrumissa oltiin viimevuonna 2vkoa, all inc ja 5500e.
[/quote] Siis mitä, Turkki 5500...huh huh! Järkyttävä hinta jostain Turkin reissusta. Tolla pitäis pärjätä siellä ainakin puolivuotta!
[/quote]Kyseessä oli parin viikon matka. Jos lapset mukana hinta nousee, perhehuoneessa kahdelta viikolta 5 + tähden hotellissa jopa 7000-8000 e.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:03"]
Haha ei vittu :D Ei kyllä käy kateeksi a) etkö turistirtsempää ja epäkulttuurisempaa matkakohdetta keksinyt ja b) et siis aio poistua hotellilta koko loman aikana kun kaikki tarvittava löytyy sieltä?. En vois ikinä kuvitellakaan lähteväni minkäänlaiselle pakettimatkalle ja johonkin all inclusive turistirysään, mieluummin omatoimimatkailua kauniissa nähtävyyksissä ja erilaisissa hotelleissa sekä paikallisissa ruokapaikoissa.
[/quote]
Aamen tälle. Turkkiin minut saa vain kilon palasina hengettömänä!
Muista käydä Heikin Baarissa, niin wt-kokemus on täydellinen. Alanya: hikeä, rihkamaa, kähmintää non stop 24/7.
Ei kiinnosta. Opettele mielummin kirjoittamaan.