Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko laittanut välit poikki sukulaiseen?

Vierailija
07.07.2015 |

Niin, oletko? Pysyvästi tai hetkellisesti. Mistä syystä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kestin hänen valitusta 24 vuotta. Silloin sanoin suoraan etten jaksa kuunnella tällaista paskanjauhamista. Valitti mm. Mun työstä, miehestä, kämpästä, muutosta ulkomaille, lemmikin ulkonäöstä... ei ole enää kuulunut mitään.

Vierailija
2/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Veljen vaimo on sellainen riivinrauta ja juorukello että hänen kanssaan vain minimimäärä tekemisissä. Harmi sinänsä. Veljen kanssa välit ok kaikesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta en pidä oma-alotteisesti yhteyttä moneenkaan. Ei vaan oikein kiinnosta. 

Vierailija
4/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sen jälkeen kun sukulainen pilasi taas yhden sukujuhlan olemalla apinakännissä ja kävi mieheni kimppuun.

Vierailija
5/5 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Väkivaltaiseen isoveljeeni, joka pilasi lapsuuteni täysin. Äitini ei näytä ymmärtävän edelleenkään asiaa. Eikä lapsuus ollut ainut asia. Katkaisin välit n vuosi sitten, kun alkoi yksinkertaisesti mennä hermot hyväksikäyttöön. Mitään ei kuulunut tai näkynyt, paitsi jos tarvittiin jotain. Jos ei saanut, niin haukuttiin päin naamaa... käytti häikäilemättä hyväkseen, ja käyttää äitiä edelleen... äiti ei vaan näe sitä sillä tavalla. Juhlissa jos näen, niin voin moikata, muuta en tee... en tahallani riitele, mutta pidän puoleni. On yrittänyt soittaa muutaman kerran, en vastaa. Enkä tosiaan kutsu juhliin, johon muun suvun kutsun.