NORDEA on PASKA!!
Uusi tunnuslukusovellus on täysi susi; en pääse edes kirjautumaan jotta saisin laskut maksettua. Sillä lailla!!!
Kommentit (58)
Ja jos koittaa nostaa suuremman summan käteistä, niin ei pankissa ole edes rahaa. Pitää etukäteen tilata eikä kyseessä ollut kuin 17000€.
Taitaa björnin etuuksiin mennä enemmän päivässä. Että sillee
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:36"]Täh mikä tunnuslukusovellus?
[/quote]
Joku viesti oli ainakin mulla verkkopankissa, että tunnuslukukortin lisäksi tulee joku muu tunnistautumismenetelmä. En lukenu tarkemmin, kun en käytä muuta kuin tätä normi tunnistautumista. Oli kai mobiiliin liittyvää toi uus juttu.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:36"]Täh mikä tunnuslukusovellus?
[/quote]
Joku viesti oli ainakin mulla verkkopankissa, että tunnuslukukortin lisäksi tulee joku muu tunnistautumismenetelmä. En lukenu tarkemmin, kun en käytä muuta kuin tätä normi tunnistautumista. Oli kai mobiiliin liittyvää toi uus juttu.
[/quote]
Joo mobiiliin tuli tunnuslukusovellus, mutta sinne pääsee edelleen kirjautumaan samalla salasanalla millä ennenkin. Heti sovelluksen avattua pyydetään valitsemaan kirjautumistapa.
Helppoa oli aktivoida tunnusluku-sovellus
Se toinen sovellus on siinä rinnalla vaikka ne tota tuputtaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:33"]Nordea on ollut paska muistaakseni aina.
[/quote]
Ei mulla ole koskaan ollut mitään ongelmia Nordean kanssa. Aina ollut sen asiakas, sitä ennen Meritan, Kop...tuollaiset 35 vuotta yhteensä. Kaikki toimii sujuvasti ja avun saa helposti ja nopeasti. Asenne ratkaisee.
Koittakaapas soittaa johonkin haluamaasi Nordean konttoriin! Ei onnistu ihan helpolla.
Nordean konttoriin ei kävelläkään noin vaan, aina pitää varata aika etukäteen.
Muutaman kerran on tullut istuskeltua Nordean konttorissa, eikä siellä nyt mistään kiireestä voi puhua....
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]Koittakaapas soittaa johonkin haluamaasi Nordean konttoriin! Ei onnistu ihan helpolla.
Muutaman kerran on tullut istuskeltua Nordean konttorissa, eikä siellä nyt mistään kiireestä voi puhua....
[/quote]
Riippuu asiasta mihin pitää varata aika. Esim, jos menee hakemaan verkkopankkitunnukset, niin ainakin meillä mennään milloin vaan. (Tietty joku peräkylän konttori on eri asia) Meidän konttorista saa jopa käteistä. Asiakaspalvelunumero on sitä varten, että kysytään neuvoa. Mitä sä haluaisit itse konttorista kysyä? En kyl usko, että sekään on mikään suuri ongelma soittaa sinne. Totta on se, että virkailijoita on vähennetty ja joutuu siksi jonottamaan pidempään. Mut, jos ei ole kiire, niin mikäs siinä odotellessa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:33"]
Nordea on ollut paska muistaakseni aina.
[/quote]
Niin, riippuu mihin vertaa, esim. kaikki muut "kotimaiset" on vielä paskempia.
Mulla toimii uusi sovellus kuin junan vessa ainakin iPhonen kanssa. Mahtava keksintö eikä tarvitse enää säätää paperilistan kanssa.
Ja pääseehän sinne pankkiin vielä vanhallakin systeemillä!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:36"]Täh mikä tunnuslukusovellus? [/quote] Joku viesti oli ainakin mulla verkkopankissa, että tunnuslukukortin lisäksi tulee joku muu tunnistautumismenetelmä. En lukenu tarkemmin, kun en käytä muuta kuin tätä normi tunnistautumista. Oli kai mobiiliin liittyvää toi uus juttu.
[/quote]
Siis voi kauheeta! Tuleeko peräti lisää vaihtoehtoja! Miten tästä selvitään...
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:50"]Helppoa oli aktivoida tunnusluku-sovellus
[/quote]
Niin minustakin. En ymmärrä noita valittajia. Ehkä eivät vain osaa lukea ja sisäistää ohjeita. Siellä on ihan opastusvideokin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:36"]Täh mikä tunnuslukusovellus? [/quote] Joku viesti oli ainakin mulla verkkopankissa, että tunnuslukukortin lisäksi tulee joku muu tunnistautumismenetelmä. En lukenu tarkemmin, kun en käytä muuta kuin tätä normi tunnistautumista. Oli kai mobiiliin liittyvää toi uus juttu.
[/quote]
Siis voi kauheeta! Tuleeko peräti lisää vaihtoehtoja! Miten tästä selvitään...
[/quote]
??? No katos, kun ei ole laitetta millä käyttää mobiilia, joten siksi viesti ei nyt niin kauheasti jaksanut kiinnostaa. Eli mulla on tasan yksi vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:33"]Nordea on ollut paska muistaakseni aina.
[/quote]
Ei mulla ole koskaan ollut mitään ongelmia Nordean kanssa. Aina ollut sen asiakas, sitä ennen Meritan, Kop...tuollaiset 35 vuotta yhteensä. Kaikki toimii sujuvasti ja avun saa helposti ja nopeasti. Asenne ratkaisee.
[/quote]
Ei mullakaan ja 17 vuotta olen ollut asiakas. Asiakaspalvelu toimii hyvin eikä ole ollut mitään ongelmia missään.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]Koittakaapas soittaa johonkin haluamaasi Nordean konttoriin! Ei onnistu ihan helpolla.
[/quote]
Voi kamala! Onko siellä muitakin asiakkaita etkä pääse jonon ohi? :(
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:39"] [quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:36"]Täh mikä tunnuslukusovellus? [/quote] Joku viesti oli ainakin mulla verkkopankissa, että tunnuslukukortin lisäksi tulee joku muu tunnistautumismenetelmä. En lukenu tarkemmin, kun en käytä muuta kuin tätä normi tunnistautumista. Oli kai mobiiliin liittyvää toi uus juttu. [/quote] Siis voi kauheeta! Tuleeko peräti lisää vaihtoehtoja! Miten tästä selvitään... [/quote] ??? No katos, kun ei ole laitetta millä käyttää mobiilia, joten siksi viesti ei nyt niin kauheasti jaksanut kiinnostaa. Eli mulla on tasan yksi vaihtoehto.
[/quote]
Sori, itse viesti oli tarkoitettu aloittajalle, lainasin sun viestiä kun siinä kerrottiin mistä kyse. :D
Eipä taida pankin vika olla, jos et osaa sovelluksia käyttää. Ja miksi edea käyttäisit sovellusta jolla on helppo murtautua tilillesi ja tyhjentää se?
Ite pidän kynsin ja hampain kiinni tuosta paperisesta tunnuslukulistasta.
Nordea on ollut paska muistaakseni aina.