Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alemman tason naisia ei ole

Vierailija
07.07.2015 |

Naiset saa aika seksiä mutta mies ei saa jos ei ole komea tai on ujo. Tää on vaan niin karua että joudun maksaa huorille hirveesti rahaa että saan seksiä. Ei auta mutta on tämä miehen elämä rankkaa.
ATM30

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei sillä lailla absoluuttisesti alemman tason naisia kuin miehiä. Toki suhteellisesti, eli toisiin naisiin verrattuna, on.

Vierailija
2/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on niin paljon parempiakin asioita kuin painaa jotain tautista huoraa. Esimerkiksi lukeminen ja salilla raudan pumppaaminen sekä psykopaattisesti naisille nauraminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitte tekin, jos teille kelpaisi ruma nainen.

Vierailija
4/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"]Saisitte tekin, jos teille kelpaisi ruma nainen.
[/quote]
En itseasissa. Yritin baarissa yhtä ylipainosta siiderivalasta mutta silläkin riittää miehiä jonoksi asti. Korkeintaan kehitysvammaista naista saisin ilman että maksaisin.

Vierailija
5/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"]Saisitte tekin, jos teille kelpaisi ruma nainen. [/quote] En itseasissa. Yritin baarissa yhtä ylipainosta siiderivalasta mutta silläkin riittää miehiä jonoksi asti. Korkeintaan kehitysvammaista naista saisin ilman että maksaisin.

[/quote]

Tarkoitin kasvoiltaan rumaa. Mulla esim. on kuulemma täydellinen vartalo, mutta naama onkin niin ruma etten kelpaa kun korkeintaan halvaksi kertapanoksi. Varmasti saisit mut iskettyä.

Vierailija
6/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ällöttää tällaiset keskustelut

Vierailija
7/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:27"]

Tarkoitin kasvoiltaan rumaa. Mulla esim. on kuulemma täydellinen vartalo, mutta naama onkin niin ruma etten kelpaa kun korkeintaan halvaksi kertapanoksi. Varmasti saisit mut iskettyä.

[/quote]

Jep. Teidän vastaamattomuus tähän vaan todistaa, että niillä "läskeillä siiderivalailla" on kuitenkin olleet nätit kasvot.

Oikeasti rumat naiset ei kelpaa. En kyl ihmettele!

Vierailija
8/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:20"]

Naiset saa aika seksiä mutta mies ei saa jos ei ole komea tai on ujo. Tää on vaan niin karua että joudun maksaa huorille hirveesti rahaa että saan seksiä. Ei auta mutta on tämä miehen elämä rankkaa. ATM30

[/quote]

Niin, naiset kun ei halua pelkkää seksiä, vaan parisuhteen, rakkautta ja henkisen yhteyden. Tauatko miten rankkaa se on, kun valitettavan iso osa miehistä on kaltaisiasi ääliöitä, joille riittäisi yhden tarpeen tyydytys, mutta muita puolia ei sitten olekaan mitän kiinnostusta kohdata?

Vierailija
9/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla siis on "hirveä määrä rahaa"? Yleensä väitetään, että kaikki naiset ovat rahan perään. Minkä luulet olevan syy, etteivät tavalliset naiset kiinnostu sinusta, vaikka olet rikas?

Vierailija
10/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"]Saisitte tekin, jos teille kelpaisi ruma nainen. [/quote] En itseasissa. Yritin baarissa yhtä ylipainosta siiderivalasta mutta silläkin riittää miehiä jonoksi asti. Korkeintaan kehitysvammaista naista saisin ilman että maksaisin.

[/quote]

Eli siis sinulle ei oikeasti kelpaa ylipainoinen obeesi siideriä nauttiva nainen. Suhtaudut hänenlaisiinsa alentuvasti, mutta olisit siitä huolimatta valmis tyydyttämään itsesi heihin. En yhtään ihmettele, että menestys on ollut kehnoa.

Opettele poimimaan ne hyvät puolet esiin ihmisistä. Mitä hittoa ajattelet kun yrität iskeä "ylipainoista siiderivalasta"? Ei ikinä onnistu ja jos onnistuisikin, olisi lose-lose tilanne josta molemmille jää paha mieli. Eri juttu jos yrittäisitkin lähestyä "nauravaa tanssijatyttöä".

Mulle ihan sama jos joku haluaa lokeroida elämänsä laasasmaisten luuseriteorioiden mukaan. Voi arvostella toisia ulkonäön perusteella ja kerätä vihkoon pisteitä voitettujen panojen perusteella. Ja muistakaa, että jos lähtee pisteyttämään toisia ulkonäkö edellä niin samaa voi sitten odottaa omalle kohdalle. Ihan itse voitte miettiä löytyykö se läheisyyteen, rakkauteen ja kunnioitukseen perustuva ihmissuhde sitä kautta.

Jos nyt vielä sanon että edes "rumilla" miehillä suurin este etenemiseen ei ole rumuus, vaan älytön asenne. Suhteen eteen ei olla valmiita tekemään mitään. Ei voi siivota kämppäänsä, ei voi käydä suihkussa, ei voi opetella käytöstapoja, ei voi käydä parturissa, ei ottaa vastuuta omista epäonnistumisistaan. Ei muistaa toista romanttisesti, ei kuunnella eikä jutella. Ei sopia koskaan tapaamisia jossa tehtäisiin jotain ei-pillunsaantiin liittyvää. Ei, pillua vaan pitäisi saada heti ja jos ei saa, voikin haukkua maanrakoon naiset jotka ei ymmärrä omaa tasoaan eikä ymmärrä heti antaa pillua. Ja tään huomaa hyvin siitä kun tullaan pyytämään "hei tuletko mun luokse yöksi?" ja lähetään naama sitruunana huoritellen pois kun ei käy. Eli pyydäpä ensi kerralla syömään johonkin tasokkaaseen paikkaan tai teatteriin ja jos tulee pakit, älä loukkaa ketään, sana kiertää kyllä.

Vierailija
11/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:35"]

[/quote]

Jep. Teidän vastaamattomuus tähän vaan todistaa, että niillä "läskeillä siiderivalailla" on kuitenkin olleet nätit kasvot.

[/quote]

Itse en ole koskaan nähnyt rumaa naista, reilusti ylipainoisia kylläkin, jotka olisivat varmasti kauniita kun kasvot tulisivat selvemmin esiin hieman laihduttamalla. Kysyntä olisi taattu.

Miehenä taas kukaan nainen ei tule iskemään vaikka olisi hoikassa kunnossa.

Vierailija
12/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:35"]

[/quote]

[/quote]

Mjaa, en nyt kuulu aiempiin provoilijoihin, mutta ainakin itselleni "kelpaa" aina ruma mutta itsestään huolta pitävä eli liikuntaa harrastava enemmin kuin kauniit kasvot omaava "siiderivalas". 

Olisi kiinnostavaa tietää millaisia miehiä #4,6 on hakenut, kenties sitä klassista "pitkiä tummia komeita pahoja poikia"?

Vierailija
13/22 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:04"]

Itse en ole koskaan nähnyt rumaa naista, reilusti ylipainoisia kylläkin, jotka olisivat varmasti kauniita kun kasvot tulisivat selvemmin esiin hieman laihduttamalla. Kysyntä olisi taattu.

Miehenä taas kukaan nainen ei tule iskemään vaikka olisi hoikassa kunnossa.

[/quote]

Älä nyt jaksa :D Väitätkö, että osaisit sanoa paremmin millaista kasvoiltaan rumalla naisella on miehenä, kuin minä, joka tiedän mitä olen kokenut?

Vierailija
14/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahaaaa sattuipa silmiiniin tälläinen vanha ketju.Enpä yhtään ihmettele,että "Et edes saa alemman tason näistä,edes siiderivalas ei anna sinulle!"

Juu olet itse ATM, ihan siitä syystä,että itse otit tuon käsitteen käyttöön.Ja tulet aina olemaan,myös siiderivalaille.Jos olisit ainoa mies tässä maailmassa,niin mieluummin hyppäisin koskeen,soisin hatullisen scheissea,työntäisin tikun kynteni alle ja tappaisin itseni,kuin harrastaisin seksiä kanssasi ikinä koskaan. Hyi hvetti minkälaisia v-tun jurpoääliökrpiä tämä maa päällään kantaa. En yhtään ihmettele,että niin moni nainen,mm. useampi ystäväni on mieluummin yksin kuin parisuhteessa. Huh huh

Vierailija
15/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojuu.

Mutta aivan helppoa ei ole naisillakaan.

Nimittäin naisille on vähintään yhtä tärkeää pärjätä ns. naisten välisissä kuin heille on saada ihailua miehiltä. Luulenpa että tosiasiallisesti jopa tärkeämpää. Ja se on hurja peli: naisissa keskitasokin on jo niin kova, ettei alemmasta liigasta ole käytännössä mahdollisuuksia päästä siihen edes kirurgialla ja kymmenien tuhansien eurojen panostuksilla. 

Vierailija
16/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehiä vaivaa,ehkä saisin toki seksiä kun olen kivan näköinen nainen, mutta tuntuu ettei muuhun enään kelpaa kun on jo 40. Mitä silloin seksillä teen?

Vierailija
17/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnu tasokasta naista nähnytkään.

Vierailija
18/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan lukemaan lähihoitajaksi vammaispuolelle

Vierailija
19/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen tason määrittele se, minkälaisten tyyppien kanssa sulla on mahdollisuudet päästä parisuhteeseen? Se että moni ukko puutteissaan painaa jos minkälaista naista, ei tarkoita että pitäisivät tätä potentiaalisena seurustelukumppanina.

Vierailija
20/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatasoisia kommentoijia kylläkin on.