Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi haen huomiota miehiltä seksin avulla?

Vierailija
07.07.2015 |

Olen alkanut antamaan jokaiselle miehelle jolle vaan kelpaan. Esim baarissa jos joku lähestyy mua, pyydän miehen kotiini. Mitä se kertoo minusta? Ajatus tuntuu hyvältä niin kauan kunnes mies poistuu luotani, ja jään yksin ja saan vaan kamalan morkkiksen. Silti jatkan tätä enkä vaan pysty lopettamaan. Muita samanlaisia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedät olevasi niin riittämätön, ettet kelpaa kun pilluksi miehille. Kyllä sun luulis joku huolineen suhteeseen, mut selkeästi ei...

Vierailija
2/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen ja haluat huomiota koska elät siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:04"]

Ei tuossa ole mitään pahaa. Tsemppaat itseäsi ja ajattelet että elät jokanaisen unelmaa vailla sitoutumispakkoa.

[/quote]

Mutta nimenomaan haluaisin sitoutua. En vaan löydä miestä joka haluaisi sitoutua minuun vaan kelpaan ainoastaan yhden yön panoksi. Ap

[/quote]Ei sitä heti tarvikaan löytää. tuskin niitä panoja nyt niin paljoa on että niistä joku olisi vielä natsannut. Kyllä se oikea sieltä vastaan tulee vielä jossain vaiheessa.

Vierailija
4/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:03"]

Olen alkanut antamaan jokaiselle miehelle jolle vaan kelpaan. Esim baarissa jos joku lähestyy mua, pyydän miehen kotiini. Mitä se kertoo minusta? Ajatus tuntuu hyvältä niin kauan kunnes mies poistuu luotani, ja jään yksin ja saan vaan kamalan morkkiksen. Silti jatkan tätä enkä vaan pysty lopettamaan. Muita samanlaisia?

[/quote]

Kuinka moni mies on kuitenkin perääntynyt, kun on havainnut olevan noin "helppo"?

Vierailija
5/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:16"]

Ei tuossa ole mitään pahaa. Tsemppaat itseäsi ja ajattelet että elät jokanaisen unelmaa vailla sitoutumispakkoa.

[/quote]

Mutta nimenomaan haluaisin sitoutua. En vaan löydä miestä joka haluaisi sitoutua minuun vaan kelpaan ainoastaan yhden yön panoksi. Ap

[/quote]Ei sitä heti tarvikaan löytää. tuskin niitä panoja nyt niin paljoa on että niistä joku olisi vielä natsannut. Kyllä se oikea sieltä vastaan tulee vielä jossain vaiheessa.

[/quote]

Miksi teet katteettomia lupauksia? Kaikki naiset ei todellakaan pääse koskaan suhteeseen!

Vierailija
6/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun kirjottamani. Olen ajatellut syyksi huonon itsetunnon, jota pönkittää hetken huumalla ja nautinkin jopa rehellisesti siitä seksistä, mutta tosiaan sitten jää se tyhjä tunne ja melkein surettaa kun "emmä kelpaa ku pilluks". Kunnes taas mennään...

Vierailija
7/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:03"]

[/quote]

Kuinka moni mies on kuitenkin perääntynyt, kun on havainnut olevan noin "helppo"?

[/quote]

Yksi. Ap

Vierailija
8/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:17"]

[/quote]

[/quote]

Miksi teet katteettomia lupauksia? Kaikki naiset ei todellakaan pääse koskaan suhteeseen!

[/quote]No yleensä se oikea tulee sieltä joskus vastaan.

Vierailija
9/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
11/11 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kertoo kai, että sulla on huono itsetunto. Ja etsit hyvää oloa ja hetkittäistä 'rakastamista' tuollaisen avulla.. Ei siinä sinänsä mitään pahaa olo, paitsi jos jälkeenpäin masentaa, eihän se silloin ole hyväksi sulle..

Yhdessä vaiheessa elämääni olin aika horo. Kyllä se itseluottamustani paransi, pakko myöntää.