En viihdy ihmisten seurassa
Mulla ei ole kavereita eikä tyttöystävää. Siksi koska vihaan ihmisiä ja haluan olla yksin. Edes vanhempiin ja sukulaisiin en pidä yhteyttä koska ei kiinnosta heidänkää olla tekemisissä. Ihmiset on kusipäitä ja vihaan kaikkia ihmisiä. Kaupassa käyntikin ahdistaa ja vituttaa onnelliset pariskunnat kaupungilla sekä kaupassa rääkyvät kakarat saatana. En poistuisi edes yksiöstäni muuten mutta pakko kaupassa käydä vittu joskus sekä työkkärissä. Vittu kunpa asuisin autiolla saarella jossa ei ole ketään. Olen onnellinen silloin kun saan olla yksin kaukana tyhmistä ihmisistä.
M22
Kommentit (9)
Muuta lappiin. Saat olla aika rauhassa
Mikä sinusta on saanut noin katkeran? Ovatko ihmiset tuottaneet sinulle pelkkiä pettymyksiä? Olen itsekin ehkä jossain määrin vähän samanlainen kuin sinä, en nimittäin voisi kuvitella itseäni seurustelemassa jonkun kanssa.
Mulla taas just päinvastoin. Inhoan ja kammoksun yksinoloa. Mutten saa parisuhdetta. Life sucks.
Taidat olla antisosiaalinen, epäilyttävä, epäluotettava, viallinen, siis aivan kauhea omg, tosi ällö, ikävä luuseri jne. jne. Luultavasti kuuluisit suljetulle osastolle tai sitten piikille. Nämä eivät sitten olleet minun mielipiteitäni vaan yleisiä asenteita :D
Et viihdy ihmisten seurassa, mutta tulit tänne asti avautumaan ihmisille? Mene jo nukkumaan, vatipää.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:38"]
Taidat olla antisosiaalinen, epäilyttävä, epäluotettava, viallinen, siis aivan kauhea omg, tosi ällö, ikävä luuseri jne. jne. Luultavasti kuuluisit suljetulle osastolle tai sitten piikille. Nämä eivät sitten olleet minun mielipiteitäni vaan yleisiä asenteita :D
[/quote]
Ei ole normaalia vihata muita ihmisiä. Yksin olemisessa ei kuitenkaan ole mitään väärää.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:43"]
[/quote]
Ei ole normaalia vihata muita ihmisiä. Yksin olemisessa ei kuitenkaan ole mitään väärää.
[/quote]
Mielestäni on harvinaisen oikein vihata idiootteja ihmisapinoita. Ehkä se ei ole normi, mutta oikein se on.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:43"]
[/quote]
[/quote]
Mielestäni on harvinaisen oikein vihata idiootteja ihmisapinoita. Ehkä se ei ole normi, mutta oikein se on.
[/quote]
Sun mielipide on täysin arvoton.