Maksoin kaksikymppisellä sain
viisikymppisestä takaisin.
Puhdasta voittoa siis 30!
Kyseessä siis lähisiwa.
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:09"]itse sain joskus varkaan mainen,kun työkaveri antoi väärin takaisin asiakkaalle,kassasta puuttui 50mk,ei myöntänyt antaneensa väärin,asia tuli tietooni vasta parin viikon päästä.
[/quote]
Eikö teillä ollut myyjänumeroita/kassakortteja taikka jotain muuta tunnistamisjuttua, mistä aina näkee kuka on tehnyt minkäkin kaupan ja kenen kuitilla virhe on syntynyt?
[/quote]
Mitenhän siitä se näkee. Kuitilla luvut täsmää. Voi taivas.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:23"]Joskus löysin siwan kassan edestä 50 euron setelin. Annoin kassalle, kassaneiti sanoi että putosi luultavasti edelliseltä asiakkaalta ja antaa sen hänelle kun ovat tuttuja.
Kyllä minäkin tuosta olisin sanonut.
[/quote]
Idiootti.
[/quote]
Niimpä :D omaan taskuun kassa laittanut!
[/quote]
Ei pistänyt. Tunnen rahan pudottaneen naisen ja kysyin tuliko raha perille asti. Kyllä oli tullut :)
[/quote]
Jaa ai sinäkin sattumoisin tunnet JUUJUU
[/quote]
En varsinaisesti tunne, töissä olen nähnyt.
[/quote]
:DD
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:23"]Joskus löysin siwan kassan edestä 50 euron setelin. Annoin kassalle, kassaneiti sanoi että putosi luultavasti edelliseltä asiakkaalta ja antaa sen hänelle kun ovat tuttuja.
[/quote]
Idiootti.
[/quote]
[/quote]
Ei pistänyt. Tunnen rahan pudottaneen naisen ja kysyin tuliko raha perille asti. Kyllä oli tullut :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mistä sä tiedät kuka on edellinen asiakas jos ei kassa nimeltä sanonut tms. Asut jossain pikkupikku paikkakunnalla?
[/quote]
Kyllä, asun pienellä paikkakunnalla. Näin hänet ja on käynyt wnnenkin vastaanotolla.
[/quote]
Sä oot kyllä harvinaisen typerä eukko
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:09"]itse sain joskus varkaan mainen,kun työkaveri antoi väärin takaisin asiakkaalle,kassasta puuttui 50mk,ei myöntänyt antaneensa väärin,asia tuli tietooni vasta parin viikon päästä.
[/quote]
Eikö teillä ollut myyjänumeroita/kassakortteja taikka jotain muuta tunnistamisjuttua, mistä aina näkee kuka on tehnyt minkäkin kaupan ja kenen kuitilla virhe on syntynyt?
[/quote]
[/quote]
Kuitilla näkyy myyjänumero ja jos huomataan kassoja tarkistaessa kassaeroja niin kaikki sen päivän kuitit aletaan käymään läpi ja koitetaan selvittää, että millä kuitilla on tehty virhe esimerkiksi vaihto tai palautuskuitilla näppäilty jotain väärin, laitettu jollekin tuotteelle vahingossa alennus, vaikka oiskin ollut normaalihintainen tuote tai muuta vastaavaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:23"]Joskus löysin siwan kassan edestä 50 euron setelin. Annoin kassalle, kassaneiti sanoi että putosi luultavasti edelliseltä asiakkaalta ja antaa sen hänelle kun ovat tuttuja.
[/quote]
Idiootti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi taivas. Mistä tiedät onko alunperinkään ollut sen raha. Sille on työnnetty 50e käteen ts. raha tuli perille.
[/quote]
Huoh.. oikeesti miten te jaksatte? Mitä väliä kenen taskuun se raha on mennyt? Jos ei ollut oikeasti hänen niin onnea vaan ja toivottavasti käytti hyödyllisesti
Itse en sitä tarvinnut. Joten lopettakaa jooko
[/quote]
Idiootti joka ei tarvinnut rahaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:09"]itse sain joskus varkaan mainen,kun työkaveri antoi väärin takaisin asiakkaalle,kassasta puuttui 50mk,ei myöntänyt antaneensa väärin,asia tuli tietooni vasta parin viikon päästä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuitilla näkyy myyjänumero ja jos huomataan kassoja tarkistaessa kassaeroja niin kaikki sen päivän kuitit aletaan käymään läpi ja koitetaan selvittää, että millä kuitilla on tehty virhe esimerkiksi vaihto tai palautuskuitilla näppäilty jotain väärin, laitettu jollekin tuotteelle vahingossa alennus, vaikka oiskin ollut normaalihintainen tuote tai muuta vastaavaa.
[/quote]
Ja ainahan sitä ei saakkaan selville, mutta kyllä päivän loputtua kassoissa pitää olla se tietty summa rahaa ja jos rahat ei täsmää myyntien kanssa niin on lähdettävä selvittelemään, että missä vaiheessa ja kenen takia on menty vikaan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:28"]Voi luoja. Jos itse tiputtaisin rahaani, olisin kyllä kiitollinen jos rehellinen ihminen toisi sen minulle. Onko sekin idioottimaista?
[/quote]
Mistä vitusta te tiedätte että raha on OIKEESTI sen ihmisen.
Kuvitellaan tilanne: iso piha ja ihmisiä hieman kauempana vaikka monessa eri ryhmässä ja seteli maassa. Niin jos kysyisit jokaiselta erikseen ONKO SINULTA TIPPUNUT 50 niin vähintään joka toinen vastaisi että ON vaikka ei olisi. Mutta jos kysyt onko sinulta tippunut RAHAA ja vastaus on sen ja sen verran (esim. 50e) ja se täsmää niin voisi olettaa että (mahdollisesti) on oikea hlö kyseessä. Mutta arvauksellakin voi mennä oikein. Yleisimmät setelit lienee 20, 50e.
Poliisiltakin kun kyselee hävinnyttä rahatukkoa niin vähintäänkin ainakin on tiedettävä tarkka summa. Ei siellä poliisi antele kenellekään rahaa sillä vastauksella että "on hävinnyt".
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:23"]Joskus löysin siwan kassan edestä 50 euron setelin. Annoin kassalle, kassaneiti sanoi että putosi luultavasti edelliseltä asiakkaalta ja antaa sen hänelle kun ovat tuttuja.
[/quote]
Idiootti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mistä sä tiedät kuka on edellinen asiakas jos ei kassa nimeltä sanonut tms. Asut jossain pikkupikku paikkakunnalla?
[/quote]
Kyllä, asun pienellä paikkakunnalla. Näin hänet ja on käynyt wnnenkin vastaanotolla.
[/quote]
Olen mäkin käynyt monessakin paikassa mutta ei se sitä tarkoita että multa olisi mitään tippunut.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:09"]itse sain joskus varkaan mainen,kun työkaveri antoi väärin takaisin asiakkaalle,kassasta puuttui 50mk,ei myöntänyt antaneensa väärin,asia tuli tietooni vasta parin viikon päästä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin ei kone tee virhettä vaan ihminen. Kassa on antanut väärin ja kone on laskenut oikein.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:23"]Joskus löysin siwan kassan edestä 50 euron setelin. Annoin kassalle, kassaneiti sanoi että putosi luultavasti edelliseltä asiakkaalta ja antaa sen hänelle kun ovat tuttuja.
[/quote]
Idiootti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
:DD
[/quote]
No sehän on varma "TODISTE" että siltä on tippunut :D
Mä myös varmaan oisin sanonut että sain liikaa. Ei tässä nyt niin elämä ole parista eurosta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:55"]Mä myös varmaan oisin sanonut että sain liikaa. Ei tässä nyt niin elämä ole parista eurosta kiinni.
[/quote]
Toinen idiootti ilmottautunut!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:55"]Mä myös varmaan oisin sanonut että sain liikaa. Ei tässä nyt niin elämä ole parista eurosta kiinni. [/quote] Toinen idiootti ilmottautunut!
[/quote]
No vaikkapa niin sitten. Ei 30eurolla ole mulle paljon mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:55"]Mä myös varmaan oisin sanonut että sain liikaa. Ei tässä nyt niin elämä ole parista eurosta kiinni. [/quote] Toinen idiootti ilmottautunut!
[/quote]
No vaikkapa niin sitten. Ei 30eurolla ole mulle paljon mitään väliä.
[/quote]
Kaikki mikä on kotiinpäin, on kotiinpäin katsos.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:09"]itse sain joskus varkaan mainen,kun työkaveri antoi väärin takaisin asiakkaalle,kassasta puuttui 50mk,ei myöntänyt antaneensa väärin,asia tuli tietooni vasta parin viikon päästä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vitustako sen muistaa mitä kukakin on antanut tai saanut.
Kuitilla luvut täsmää. Ostos 20 ja takaisin annettu 50 eurosta 30. Niin missä tässä kuitilla on virhe. Kone laskee sen oikein mutta kassa ajattelee mielessään väärää (asiakkaan antamaa) summaa ja antaa väärin takaisin.
Voi luoja. Ei varmaan tarvii ihmetellä miten tyhmää porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:51"]Olen kamala mut en kans varmaan Siwassa, Mäkkärissä tms isossa ketjussa sanois mitään. Jollain Siwan riistohinnoillakin ihan oikeen saada välillä reilummin takaisin. Eikä tuosta niille kassoille mitään tule ellei useammin käy...
Jossain pienessä puljussa tai vaikka kirppismyyjälle ei omatunto ehkä riittäis tekemään noin.
[/quote]
Prismoissa kassalta vähennetään palkasta jos tarpeeksi puuttuu... Olisko 20€ raja?
[/quote]
Kaveri ollut prismassa töissä ja kyllä näin hänelle kävi. Summasta en tiedä mistä alkaen sakotetaan.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:51"]Olen kamala mut en kans varmaan Siwassa, Mäkkärissä tms isossa ketjussa sanois mitään. Jollain Siwan riistohinnoillakin ihan oikeen saada välillä reilummin takaisin. Eikä tuosta niille kassoille mitään tule ellei useammin käy...
Jossain pienessä puljussa tai vaikka kirppismyyjälle ei omatunto ehkä riittäis tekemään noin.
[/quote]
Prismoissa kassalta vähennetään palkasta jos tarpeeksi puuttuu... Olisko 20€ raja?
[/quote]
Haista nyt kukkanen. Toi ois laitonta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:51"]Olen kamala mut en kans varmaan Siwassa, Mäkkärissä tms isossa ketjussa sanois mitään. Jollain Siwan riistohinnoillakin ihan oikeen saada välillä reilummin takaisin. Eikä tuosta niille kassoille mitään tule ellei useammin käy...
[/quote]
[/quote]
Haista nyt kukkanen. Toi ois laitonta.
[/quote]
Mitenniin? Pakko on olla joku uhka ettei kassat ala kusettaa. Niin monta keinoa olis saada rahaa omaan taskuun.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:23"]Joskus löysin siwan kassan edestä 50 euron setelin. Annoin kassalle, kassaneiti sanoi että putosi luultavasti edelliseltä asiakkaalta ja antaa sen hänelle kun ovat tuttuja.
[/quote]
Idiootti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Muikkeli sai ylimäärästä rahaa, voi luoja! :D Tuskin oli edes pudottanu. Ollu ihmeissään, kun kassa tarjonnu "tiputtamaansa" rahaa takaisin...eihh. Ei siin mitään, olisin minäkin ottanut vastaan, aina raha kelpaa. ohis
[/quote]
Miksi teette tästä tällaisen ongelman? Tiedän että se oli tippunut häbeltä ja sai sen takaisin. Ok? En jaksaisi lukea siitä miten idiootti olen kun en ota toisten rahoja.
[/quote]
Mistä sinä sen tiedät!?
Joskus seteli lennellyt tuulisella tyhjällä aukealla eikä ketään ole näkynyt missään niin panin taskuuni. Sehän löytämäsi 50€ on voinut vaikka tippua keneltä ja vaikka mistä ja Ilmavirta kuljettanut sen siihen.
Tai vaikka toiselta asiakkalta ennen tätä. Kosja itse olen ainakin meinannut jopa kyykäärmeen päälle astua kun lenkillä olen ollut. Ei sitä aina huomaa kaikkea maassa olevaa.