Ämpärillinen todellisuutta kaadettiin juuri niskaani (Intian tytär -dokumentti)
Huhhuh, olen sanaton. Taidanpa tästä siis siirtyä takaisin omaan pieneen turvalliseen kuplaani.
Sinne siis, jossa pidän itsestään selvyytenä mm. sitä, että muulle yhteiskunnalle on ok, että liikun yksinäni ulkona vielä kello seitsemän jälkeenkin. Voin jopa pyöräillä yöllä kotiin pienessä hiprakassa hauskan illanvieton jälkeen. Siis sen illanvieton, jossa todennäköisesti on ollut myös miespuolisia henkilöitä, joiden kanssa olen voinut vain pitää hauskaa tasavertaisena ihmisenä, ilman että joku heistä olisi himoinnut minua kuin kävelevää lihanpalaa. Ääritapauksessa on voitu jopa saunoakin yhdessä.
Saan päättää itse kenen kanssa seurustelen vai seurustelenko ollenkaan. Voin tuntea itseni täysin samanarvoiseksi ihmiseksi, kuin kuka tahansa muu sukupuoleen katsomatta, enkä koe olevani olemassa vain siksi, että joku mies saa minut jonain päivänä omistaa. Voin katsella itseäni alasti peilistä ja ainoa ajatukseni on, että se mitä näen, on minun kehoni ja siihen ei kenelläkään muulla ole mitään valtaa. Se on ensisijaisesti olemassa vain minua varten ja kaikki muu on itsestäni kiinni.
Voin myös pohdiskella kuukausitolkulla, että mitäpä sitä nyt haluaisi lähteä yliopistoon opiskelemaan ja mikä kiinnostaa. Vai huvittaisiko sen sijaan tehdä vaikka työtä (siis jotain muuta kuin myydä itseäni), minkä myötä saisin kartutettua omaisuutta ja aloittaa pohjan rakentamisen itsenäiselle elämälleni.
Tämä kaikki on monille länsimaalaisille nuorille naisenaluille selviö. Siksi on ihan hyvä välillä avata silmänsä ja ymmärtää, että aivan liian monissa kehitysmaissa nuoret naiset eivät edes osaa haaveilla tällaisista asioista. Nämäkin naiset elävät omissa kuplissaan. Ero on vain siinä, että he eivät itse voi vaikuttaa siihen, poistuako siitä vai ei.
Kommentit (199)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:47"]
Pitäisi tappaa kaikki naisia alistavat paskakasat ja jättää jäljelle vain hyvät miehet. Sillä päästäisiin hyvään alkuun.
[/quote]
Miesviha much? Haluat siis toimia pyövelinä kaikille miehille, koska muutama prosentti miehistä raiskaa?
Hiukan sairas olet, tai itse asiassa todella sairas.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:36"]
Joo kuule ite oon rv37 ja kuinka paljon mulla on mennyt rahaa lääkärikuluihin 37 viikon aikana? Vain ns pakollisiin neuvolakäynteihin. Miehelläni on mennyt nyt yli 500€ KORVAUKSIEN JÄLKEEN, on ollut tulehduksia ja särkyjä ja venähdyksiä joista voi syyttää itseään kun on esim juhlinut liikaa ja toheloinut. Muuten lääkärilasku olisi n. 1200€. Et ei se suoraan mee silleen että naiset käy raskauksien yms takia enemmän lääkärissä, miehet on varomattomampia ja liikenteessäkin aiheuttavat enemmän onnettomuukisa kuin naiset (koska eivät osaa rajoituksien mukaan ajaa).
[/quote]
Naiset käyvät miehiä enemmän lääkärissä, vaikka raskauksiin ja synnytyksiin liittyviä lääkärikäyntejä ei edes laskettaisi mukaan!
[/quote] Ehkä miestenkin pitäisi niin saisivat näistä kiinni sen pari vuotta eliniänennusteessa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:11"]
Pitäisi tappaa kaikki naisia alistavat paskakasat ja jättää jäljelle vain hyvät miehet. Sillä päästäisiin hyvään alkuun.
[/quote]
Miesviha much? Haluat siis toimia pyövelinä kaikille miehille, koska muutama prosentti miehistä raiskaa?
[/quote] lukutaito kunniaan!
On vaikea sisäistää että kulttuuri on joissain maissa tosiaan tuollaista... Pohjoismaissa pitäisi tajuta vaalia sitä turvallisuutta ja sivistynyttä, kulttuuria joka täällä ollaan saatu aikaan, eikä pilata sitä sokealla "kaikki kulttuurit on samanarvoisia"-ihanteella... Eivät ole. Jotkut kulttuurit ovat alkukantaisia, brutaaleja ja väkivaltaisia, eivätkä siitä muuksi muutu.
Pohjoismaalaiset ovat vain niin naiiveja etteivät tajua miten karmeista kulttuureista tänne virtaa nuoria miehiä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:47"]
[/quote]
[/quote]
Ahaa, sun mielestä kaikki miehet on naisia alistavia paskakasoja? Vastaajahan nimenomaan tarkoitti niitä ja sä käänsit sen niin, että kaikki miehet pitäs muka tappaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:11"]
Joo kuule ite oon rv37 ja kuinka paljon mulla on mennyt rahaa lääkärikuluihin 37 viikon aikana? Vain ns pakollisiin neuvolakäynteihin. Miehelläni on mennyt nyt yli 500€ KORVAUKSIEN JÄLKEEN, on ollut tulehduksia ja särkyjä ja venähdyksiä joista voi syyttää itseään kun on esim juhlinut liikaa ja toheloinut. Muuten lääkärilasku olisi n. 1200€. Et ei se suoraan mee silleen että naiset käy raskauksien yms takia enemmän lääkärissä, miehet on varomattomampia ja liikenteessäkin aiheuttavat enemmän onnettomuukisa kuin naiset (koska eivät osaa rajoituksien mukaan ajaa).
[/quote]
Naiset käyvät miehiä enemmän lääkärissä, vaikka raskauksiin ja synnytyksiin liittyviä lääkärikäyntejä ei edes laskettaisi mukaan!
[/quote] Ehkä miestenkin pitäisi niin saisivat näistä kiinni sen pari vuotta eliniänennusteessa.
[/quote]
En tiedä kuinka paljon niillä lääkärikäynneillä miesten elinikää pidennettäisiin. Elintavat ja hormonit taitavat ratkaista enemmän. Naishormonit tuovat pidemmän iän.
[/quote]
[/quote]
Miehet voivat myös käydä lääkärissä, se ei ole naisten syytä jos eivät käytä terveydenhuollon palveluita, omasta kokemuksesta jopa yleensä on niin että mies menee lääkäriin vasta naisen painostuksesta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:47"]
[/quote]
[/quote]
Missä on puhuttu kaikista miehistä. Opettele lukemaan idiootti. Tuossa puhuttiin naisia alistavista paskakasoista. Vai pitääkö kommenttisi tulkita niin, että mielestäsi kaikki miehet ovat naisia alistavia paskakasoja?
Taidat itse olla todella sairas. Hyviäkin miehiä on, sen tiedän.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:47"] Pitäisi tappaa kaikki naisia alistavat paskakasat ja jättää jäljelle vain hyvät miehet. Sillä päästäisiin hyvään alkuun. [/quote] Miesviha much? Haluat siis toimia pyövelinä kaikille miehille, koska muutama prosentti miehistä raiskaa? Hiukan sairas olet, tai itse asiassa todella sairas. [/quote] Ahaa, sun mielestä kaikki miehet on naisia alistavia paskakasoja? Vastaajahan nimenomaan tarkoitti niitä ja sä käänsit sen niin, että kaikki miehet pitäs muka tappaa.
[/quote]
Just. Ja av-mammana sinä päätät kuka tapetaan ? Todella sairasta ajattelua.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:21"]
Missä on puhuttu kaikista miehistä. Opettele lukemaan idiootti. Tuossa puhuttiin naisia alistavista paskakasoista. Vai pitääkö kommenttisi tulkita niin, että mielestäsi kaikki miehet ovat naisia alistavia paskakasoja? Taidat itse olla todella sairas. Hyviäkin miehiä on, sen tiedän.
[/quote]
Luepa ihan ajatuksen kanssa tekstisi. Olet itsekin todellista saastaa tekstisi ja murhanhimosi perusteella.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:21"]
[/quote]
[/quote]
Miehet voivat myös käydä lääkärissä, se ei ole naisten syytä jos eivät käytä terveydenhuollon palveluita, omasta kokemuksesta jopa yleensä on niin että mies menee lääkäriin vasta naisen painostuksesta.
[/quote]
Ei ole naisten syytä, eikä kukaan niin ole väittänytkään. Älä siis uhriudu. Terveydenhoitomenoja on kyllä tarvetta vähentää, ei lisätä, että siinä mielessä ehdotuksesi miesten lääkärikäyntien lisäämisestä ei ole kovin realistista.
Yksi perkele on myötäjäisjärjestelmä, joka on siis niin peestä kuin voi olla ja vie naisen arvon ihan pohjamutiin. Eipä sitä Intian kastijärjestelmääkään ole ihan helppo sulattaa.
Hauskaa kyllä kun tässäkin ketjussa on tämä sama asetelma kuin persulassa yleensäkin eli niinkauan kuin Suomessa ei (tässä tapauksessa tasa-arvo) asiat ole täydellisesti (esim. ne ringettevuorot) muiden maiden asioita ei kannata edes ajatella. Ensin oma maa!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 04:39"]
Itse asiassa aloituksessa on hiukan huomautettavaa. Minä katsoin dokumenttia siinä valossa, että kysymys ei ollut niinkään kehitysmaan kauheudesta, vaan törmäyksestä, joka johtui toiveista, joita herää kun aletaan nousta köyhyydestä. Kulttuurin koodit muuttuvat rajun talouskasvun oloissa niin nopeasti, että naiset joutuvat syntipukiksi kun olo on hämmentynyt.
Intian tytär nousi pellosta ja lähti lukemaan lääketiedettä pellonmyyntirahoilla. Hänen oli helppo rahoittaa opiskelujaan samantyyppisellä call center -työllä, jota itse tein opiskelujen ohessa, mutta jonka täältä söi netti, ja se oli jo toinen jonkinlaista ammattitaitoakin vaatinut työ, jonka menetin tietokoneelle ennen kuin täytin 25. Vanhempani ovat olleet niin huolissaan toimeentulostani ja tulevaisuudestani, etteivät ole enää vuosiin uskaltaneet kysellä mitään. Intian tyttären vanhemmat sen sijaan olivat riemuissaan, koska tyttö oli harjoittelua vaille ammattilainen, ja heidän rahahuolensa olisivat ohi.
Varsinaista koulutustani vastaavaa työtä olen tehnyt kolmentuhannen euron edestä, olen kohta viisikymppinen. Meillä nuoret naiset ovat kauhuissaan tajutessaan joutuvansa työvoimareserviin helpostikin ilman omaa syytään, ja luopuessaan urahaaveitten ensisijaisuudesta ripustautuvat unelmiin pysyvästä parisuhteesta ja suostuvat mihin tahansa järjestelyyn uskoessaan, että mies viehättyy hänen ihanasta vapaamielisyydestään niin ettei koskaan jätä.
Intian poikien pääjehu taisi olla steroideilla pumpattu kuntosaliohjaaja, joka oli kavereittensa mukaan järkyttävän aggressiivinen ottaessaan aineita liikaa. Köyhät maalaispojat kai turhautuivat koska omat unelmat eivät toteutuneet riittävän nopeasti, ja sitten purettiin vapautuviin keskiluokan tyttöihin sitä pettymystä, koska oli kova tarve osoittaa edes naisille heidän oikea paikkansa. Poikien mielestä tyttö olisi selvinnyt tavallisella raiskauksella jos ei olisi tapellut niin röyhkeästi vastaan, vaan olisi kantanut häpeänsä nöyrästi niinkuin kunnon naisen kuuluu ja ollut hiljaa. Eli kysymys oli nimenomaan siitä, että kun elintaso alkaa nousta, naisten nousevia mahdollisuuksia ja uutta omanarvontunnetta ei siedetä.
Se onkin sitten toinen kysymys, mikä perkele on intialaisen kulttuurin ajanut niin järkyttävään alennustilaan, että naisen asema on päässyt niin järkyttävän huonoksi, ettei se siedä minkäänlaisia parannuksia herättämättä noin valtavaa vihaa nuorissa miehissä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:47"] Pitäisi tappaa kaikki naisia alistavat paskakasat ja jättää jäljelle vain hyvät miehet. Sillä päästäisiin hyvään alkuun. [/quote] Miesviha much? Haluat siis toimia pyövelinä kaikille miehille, koska muutama prosentti miehistä raiskaa? Hiukan sairas olet, tai itse asiassa todella sairas. [/quote] Ahaa, sun mielestä kaikki miehet on naisia alistavia paskakasoja? Vastaajahan nimenomaan tarkoitti niitä ja sä käänsit sen niin, että kaikki miehet pitäs muka tappaa.
[/quote]
Just. Ja av-mammana sinä päätät kuka tapetaan ? Todella sairasta ajattelua.
[/quote]
Täällä kukaan päätä mitään. Onko sinusta nuo dokumentin raiskaajat oikeutettuja elämään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut tapettuaan erittäin julmalla tavalla toisen ihmisen. Ja tuollaista raakalaismaisia raiskauksia ja murhia on tapahtunut ja tapahtuu koko ajan ja joka päivä Intiassa ja Somalissa yms. maissa joissa naisen arvo on tasan nolla. Tuollaiset.ieht ansaitsisivat maistaa omaa lääkettään minun puolestani.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:31"]
Täällä kukaan päätä mitään. Onko sinusta nuo dokumentin raiskaajat oikeutettuja elämään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut tapettuaan erittäin julmalla tavalla toisen ihmisen. Ja tuollaista raakalaismaisia raiskauksia ja murhia on tapahtunut ja tapahtuu koko ajan ja joka päivä Intiassa ja Somalissa yms. maissa joissa naisen arvo on tasan nolla. Tuollaiset.ieht ansaitsisivat maistaa omaa lääkettään minun puolestani.
[/quote]
Haluat siis tappaa miehiä, tuosta vaan? Ehkä jopa ne syyttömänä tuomitut Jenkeissäkin?
Hiukan valoja päälle taas. Muutaman intialaisen raiskauksen perusteella olet valmis tappamaan miehiä?
Oletko muuten koskaan edes käynyt Intiassa? Turisti-Goaa ei lasketa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:31"]
[/quote]
Haluat siis tappaa miehiä, tuosta vaan? Ehkä jopa ne syyttömänä tuomitut Jenkeissäkin?
Hiukan valoja päälle taas. Muutaman intialaisen raiskauksen perusteella olet valmis tappamaan miehiä?
[/quote]
Sehän tässä onkin että todella olenkin käynyt Intiassa, tehnyt jopa työtä seksuaalisesti hyväksikäytettyjen kastittomien naisten keskuksessa. Ja voin kertoa sinulle ylimieliselle juntille että kyseessä ei ole muutama raiskaus vaan tuota tapahtuu siellä koko ajan ja jatkuvasti ilman että yhteiskunta puuttuu juuri mitenkään. Tämäkin paikka jossa olin töissä oli osittain eurooppalaisten ylläpitämä. Ja siellä oli töissä myös niitä hyviä miehiä. Mutta väkisin tulee mieleen että mikä oikeus noilla paskakasa miehillä, samanlaisilla kuin dokumentissa, on itsellään elää samalla kun tappavat ja kiduttavat muita ihmisiä?? Tutustu esim. Intian keittiömurhiin. Siinä kun nainen ei tyydytä tarpeeksi naista, hänen päälleen heitetään happoa joka joko tappaa tai tuhoaa ulkonäön lopullisesti erittäin tuskallisella tavalla. Ja tätä tapahtuu Intiassa joka päivä niiden ihanien miesten toimesta. Mikään tässä maailmassa ei ole kuvottavampi kuin myös intialainen mies.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:31"]
[/quote]
[/quote]
Sehän tässä onkin että todella olenkin käynyt Intiassa, tehnyt jopa työtä seksuaalisesti hyväksikäytettyjen kastittomien naisten keskuksessa. Ja voin kertoa sinulle ylimieliselle juntille että kyseessä ei ole muutama raiskaus vaan tuota tapahtuu siellä koko ajan ja jatkuvasti ilman että yhteiskunta puuttuu juuri mitenkään. Tämäkin paikka jossa olin töissä oli osittain eurooppalaisten ylläpitämä. Ja siellä oli töissä myös niitä hyviä miehiä. Mutta väkisin tulee mieleen että mikä oikeus noilla paskakasa miehillä, samanlaisilla kuin dokumentissa, on itsellään elää samalla kun tappavat ja kiduttavat muita ihmisiä?? Tutustu esim. Intian keittiömurhiin. Siinä kun nainen ei tyydytä tarpeeksi naista, hänen päälleen heitetään happoa joka joko tappaa tai tuhoaa ulkonäön lopullisesti erittäin tuskallisella tavalla. Ja tätä tapahtuu Intiassa joka päivä niiden ihanien miesten toimesta. Mikään tässä maailmassa ei ole kuvottavampi kuin myös intialainen mies.
[/quote]
Tyydytä tarpeeksi miestä, korjaus.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]
[/quote]
Niin, tappaisitko suomalaisetkin miehet? Jopa ne perättömistä raiskauksista tutkinnan kohteeksi joutuneet?
Monikos suominaisen tekemä raiskausilmoitus olikaan perätön?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:31"] Täällä kukaan päätä mitään. Onko sinusta nuo dokumentin raiskaajat oikeutettuja elämään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut tapettuaan erittäin julmalla tavalla toisen ihmisen. Ja tuollaista raakalaismaisia raiskauksia ja murhia on tapahtunut ja tapahtuu koko ajan ja joka päivä Intiassa ja Somalissa yms. maissa joissa naisen arvo on tasan nolla. Tuollaiset.ieht ansaitsisivat maistaa omaa lääkettään minun puolestani. [/quote] Haluat siis tappaa miehiä, tuosta vaan? Ehkä jopa ne syyttömänä tuomitut Jenkeissäkin? Hiukan valoja päälle taas. Muutaman intialaisen raiskauksen perusteella olet valmis tappamaan miehiä? Oletko muuten koskaan edes käynyt Intiassa? Turisti-Goaa ei lasketa. [/quote] Sehän tässä onkin että todella olenkin käynyt Intiassa, tehnyt jopa työtä seksuaalisesti hyväksikäytettyjen kastittomien naisten keskuksessa. Ja voin kertoa sinulle ylimieliselle juntille että kyseessä ei ole muutama raiskaus vaan tuota tapahtuu siellä koko ajan ja jatkuvasti ilman että yhteiskunta puuttuu juuri mitenkään. Tämäkin paikka jossa olin töissä oli osittain eurooppalaisten ylläpitämä. Ja siellä oli töissä myös niitä hyviä miehiä. Mutta väkisin tulee mieleen että mikä oikeus noilla paskakasa miehillä, samanlaisilla kuin dokumentissa, on itsellään elää samalla kun tappavat ja kiduttavat muita ihmisiä?? Tutustu esim. Intian keittiömurhiin. Siinä kun nainen ei tyydytä tarpeeksi naista, hänen päälleen heitetään happoa joka joko tappaa tai tuhoaa ulkonäön lopullisesti erittäin tuskallisella tavalla. Ja tätä tapahtuu Intiassa joka päivä niiden ihanien miesten toimesta. Mikään tässä maailmassa ei ole kuvottavampi kuin myös intialainen mies.
[/quote]
Et vastaa kysymyksiin, vaan julistat miesvihaasi. Saatko vielä käännettyä tämän jotenkin suomalaisen miehen aiheuttamaksi ilmiöksi? Silloin kliimaksisi olisi varmaan huikea miesvihakiimassasi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:17"]
[/quote]
Niin, tappaisitko suomalaisetkin miehet? Jopa ne perättömistä raiskauksista tutkinnan kohteeksi joutuneet?
Monikos suominaisen tekemä raiskausilmoitus olikaan perätön?
[/quote]
Puhuttiin naisia alistavista paskakasoista. Kylläpäs sinuun nyt kolahti. Taidat siis olla naisia alustava paskakasa itsekin? Siltä ainakin vaikutat.
Tätä samaa raiskaus kulttuuria Kokoomus Keskusta SDP Vihreät Vasemmistoliitto RKP haluavat Suomeen lisää tuomalla tänne joka vuosi tuhansittain kehitysmaalaisia ihmisiä.